- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Ze is ****ing lelijk. Als ik de kans krijg maak ik een foto
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze is ****ing lelijk. Als ik de kans krijg maak ik een foto

en ^dit^ .. LOL!Grote gasten die op machines trainen met een deadlift riem om en maar blijven rondlopen en agressief kijken met die riem om die ze niet nodig hebben.
Grote gasten die op machines trainen met een deadlift riem om en maar blijven rondlopen en agressief kijken met die riem om die ze niet nodig hebben.
Grote gasten die op machines trainen met een deadlift riem om en maar blijven rondlopen en agressief kijken met die riem om die ze niet nodig hebben.

Hoe weet jij of ze die riem niet nodig hebben?? Sommige mensen gebruiken een riem voor meer dan alleen deadliften.
Als ze groot zijn is er toch niets mis mee? Waar baseer je op dat een riem alleen voor dealliften is?
waarom zou je überhaupt iemand uitlachen in de gym die groter is dan jij
Ik heb gelachen om je post
Ben jij soms zo iemand die opkijkt naar iedere figuur die groter is en om die reden ook alle poep die uit hun mond komt voor waarheid aanneemt?
Hij was het bilmaatje van Krakatao, volgens mij gelooft hij echt alles.

Training... aah dus naderhand wil jij meeroken eh... stiekemerd.
Hij was het bilmaatje van Krakatao, volgens mij gelooft hij echt alles.