XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Oh, zon knul ging die 'skullcrusher' oefening doen, en geloof het of niet, hij crushte bijna zijn skull. Met die EZbar in zijn handen, armen gestrekt omhoog, gooit hij de bar omhoog om hem beter vast te houden, grijpt ie miss. Valt de stamg terug in 1 hand, maar langs de andere, dus de stang valt in zijn rib, alle gewichten schuiven eraf, wwardoor de andere kant van de stang ook valt, in zijn andere ribben. Rood hoofd begint hij te lachten, legt cool de stang terug en ging naar huis.

Grote gasten die op machines trainen met een deadlift riem om en maar blijven rondlopen en agressief kijken met die riem om die ze niet nodig hebben.

-

Laatst bewerkt:
Ik moest toch wel lachen toen de jongen die tegen me zei dat hij 'allang squatte' de bar op de eerste rep liet vallen. :roflol:
Vijf minuten later sta ik even te rusten tussen m'n sets, zie hem een fout maken met de gewichten (aan de ene kant 15kg meer dan aan de andere) en meteen daarna flink neergaan naar links.

tl;dr ik lach om mensen die zich beter voordoen dan ze zijn.

Grote gasten die op machines trainen met een deadlift riem om en maar blijven rondlopen en agressief kijken met die riem om die ze niet nodig hebben.
en ^dit^ .. LOL!

Hoe weet jij of ze die riem niet nodig hebben?? Sommige mensen gebruiken een riem voor meer dan alleen deadliften.

Als ze groot zijn is er toch niets mis mee? Waar baseer je op dat een riem alleen voor dealliften is?

waarom zou je überhaupt iemand uitlachen in de gym die groter is dan jij :o

Ik heb gelachen om je post

Als ze groot zijn is er toch niets mis mee? Waar baseer je op dat een riem alleen voor dealliften is?

waarom zou je überhaupt iemand uitlachen in de gym die groter is dan jij :o

Ik heb gelachen om je post

Ben jij soms zo iemand die opkijkt naar iedere figuur die groter is en om die reden ook alle poep die uit hun mond komt voor waarheid aanneemt?

gasten die met veel te zware gewichten trainen en totaal niet op hun vorm letten, grappig maar tegelijkertijd best irritant om te zien

Om alles.

Dit (zie bijlage)...

Heb namelijk niks tegen beginners, maar maat van me stuurde die foto.
Maar als je echt alle 8 schijven van 1,25kg gaat pakken in de gym om aan beide kanten 4 schijfjes te hebben, zodat het nog wat lijkt, come on dude...
Voelde zich denk ik echt de man toen die dat deed i.p.v. gewoon twee schijven van 5kg :p

IMG-20130219-WA0000.jpg

Terug
Naar boven