Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

waar ik me aan stoor is dat als ik met iets wil beginnen er mensen zeggen ho ho hier zijn wij bezig terwijl ze al minuten lang aan het macho praten zijn.

Daar kan je toch heel kort over zijn?

Net als een handdoek over een bankje, gewoon een keer duidelijk vragen van wie die is. Geen antwoord verplaats je hem gewoon netjes.

* ik vraag aan juiced up Turk of ik het bankdrukbankje mag lenen en dat we sets afwisselen
* ik warm op met setjes van 5
* Turk vraagt me: waarom zo weinig reps, dat zie ik nooit, je moet er toch minimum zes doen om spiermassa te winnen
* ik flex even men armen en antwoord: blijkbaar doe ik toch iets goed

Nah, ik ben sinds kleins af aan fan van Ajax, dus dat ik nu toevallig in Alkmaar woon veranderd daar niets aan. Oja, en ik ben geboren in de provincie Utrecht, dus dan zou ik eigenlijk voor FC Utrecht moeten zijn? :roflol:

hier ook geboren utrechter maar ben daarmee nog niet voor fc utrecht! Ik ben ook ajax fan dit is er met de paplepel ingegoten;)

Daar kan je toch heel kort over zijn?

Net als een handdoek over een bankje, gewoon een keer duidelijk vragen van wie die is. Geen antwoord verplaats je hem gewoon netjes.

Daar kan ik ook heel kort over zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 17:12 ----------

hier ook geboren utrechter maar ben daarmee nog niet voor fc utrecht! Ik ben ook ajax fan dit is er met de paplepel ingegoten;)

ik woon nu in de gemeente heerlen en ben n.e.c fan. Nijmegen ligt hier 120km vandaan. maar dat laat ik hier in de buurt wel merken. aangezien n.e.c een rivaal is van vitesse wat geel zwart is en roda jc wat hier zowat op de hoek ligt heeft ook geel zwart kleuren. wat mij betreft mag alles wat geel/zwart is verboden worden.

vitesse
nac
vvv
roda JC

Laatst bewerkt:
Daar kan ik ook heel kort over zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 17:12 ----------

ik woon nu in de gemeente heerlen en ben n.e.c fan. Nijmegen ligt hier 120km vandaan. maar dat laat ik hier in de buurt wel merken. aangezien n.e.c een rivaal is van vitesse wat geel zwart is en roda jc wat hier zowat op de hoek ligt heeft ook geel zwart kleuren. wat mij betreft mag alles wat geel/zwart is verboden worden.

vitesse
nac
vvv
roda JC

Badass_Hybrid.jpg

Of je kan ook gewoon volwassen worden en beseffen dat dat hele "mijn ploegje is beter dan de jouwe" niet meer van deze tijd is en in de ogen van steeds meer mensen extreem marginaal overkomt.

* ik vraag aan juiced up Turk of ik het bankdrukbankje mag lenen en dat we sets afwisselen
* ik warm op met setjes van 5
* Turk vraagt me: waarom zo weinig reps, dat zie ik nooit, je moet er toch minimum zes doen om spiermassa te winnen
* ik flex even men armen en antwoord: blijkbaar doe ik toch iets goed

Ha! Net als die Aziaat die een tijdje terug tegen me zei: Ík doe setjes van 8 minimaal, alles onder de 8 telt niet.

:rolleyes:

alles boven de 5 reps is cardio

5x5 is starting STRENGHT, dat je er ook goede massa mee wint oke. Maar als je voor pure massa gaat is het wel zo dat je beter op 6-20 reps kan trainen.

mensen die blindelings andere na praten wat hoop hier ook doen, zonder eigelijk teweten wat.de.logica achter het gene is

Ik lachte toen ik een instructeur van Passage Fitness testte: " Welke oefening moet ik doen om de pector major te trainen?". Hij begon te stotteren, liep wat rood en zei heel aarzelend: "dan moet je deze machine gebruiken. En hij toonde de leg curl". Ik zei: "ok, ik denk dat de rondleiding over is".

Ik lachte toen ik een instructeur van Passage Fitness testte: " Welke oefening moet ik doen om de pector major te trainen?". Hij begon te stotteren, liep wat rood en zei heel aarzelend: "dan moet je deze machine gebruiken. En hij toonde de leg curl". Ik zei: "ok, ik denk dat de rondleiding over is".

pector major is ook niks

Never happened, maar heb toch even kunnen lachen.

Terug
Naar boven