Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dit (zie bijlage)...

Heb namelijk niks tegen beginners, maar maat van me stuurde die foto.
Maar als je echt alle 8 schijven van 1,25kg gaat pakken in de gym om aan beide kanten 4 schijfjes te hebben, zodat het nog wat lijkt, come on dude...
Voelde zich denk ik echt de man toen die dat deed i.p.v. gewoon twee schijven van 5kg :p

kijk deze 20 plate squat
pjQuiz0.jpg

je gaat toch niet een 2 liter pak bar le duc meenemen joh, pak lekker een half liter flesje van de lidl en that's it.
dat zijn vaak van die gasten die dan extra luid genieten van hun water elke 2 minuten om te laten zien dat ze een shakebeker/enorme pak bij zich hebben :p

OT: 2 ecto's en 1 buffe midget gingen tegelijk in de maat van de muziek curle... ik zat met een big smile te kijken

2 liter pak is nog niks. Bij ons komt altijd een dude met duitse appelsap is een fles van 1.5 liter, waar z'n prik in zit.
Heb er ook al ene gezien met een pak surango icetea pak. Triesten gevallen.

Dit (zie bijlage)...

Heb namelijk niks tegen beginners, maar maat van me stuurde die foto.
Maar als je echt alle 8 schijven van 1,25kg gaat pakken in de gym om aan beide kanten 4 schijfjes te hebben, zodat het nog wat lijkt, come on dude...
Voelde zich denk ik echt de man toen die dat deed i.p.v. gewoon twee schijven van 5kg :p

Kan toch ook dat ie gewoon per set met 5kg verhoogde...

Gister in de sportschool:

Kom binnen, teringbende overal. Grote dbs allemaal uit het rack, stang-rack leeg, overal platen.
Paar mensen die cardio aan het doen waren, paar meisjes die benen probeerden te trainen (wat anders?).
Freeweight gedeelte stuk of 7-8 mensen bezig ik inclusief. Allemaal bezig met variaties op curls, nog nooit zo'n bende mensen bij elkaar gezien op zulk niveau trainen. EN laag gewicht EN slechte form.
Verder ook maar 3 mensen iets anders dan biceps zien trainen; 1 borst apparaat en 2 volwassen mannen die binnen kwamen voor 2 of 3 (zeker niet meer) setjes bench press en vervolgens weer weg gingen (srs).

Terwijl ik rustig nog even een half uurtje aan het 'fietsen' ben na mijn benen training komt er een man naar me toe: "je kan beter op die andere gaan zitten". Ik: "waarom dan?". Hij: "bij deze doet de calorieënteller het niet goed"....

Terwijl ik rustig nog even een half uurtje aan het 'fietsen' ben na mijn benen training komt er een man naar me toe: "je kan beter op die andere gaan zitten". Ik: "waarom dan?". Hij: "bij deze doet de calorieënteller het niet goed"....

:o

Mensen eten meer dan ze trainen in de gym. Rijst, pasta, trossen bananen en zelfs chocolade worden er door een paar gevreten gedurende de trainingen. :grinny:

Ik moet altijd wel lachen om 2 gasten die samen 'trainen'. Beetje nerdy, boekhouder types. Praten meer dan dat ze serieus trainen, zijn vaak wel 2 uur bezig met van alles, om daarna voldaan aan de bar een shake te gaan zitten drinken.

Gisteren weer moeten aanzien hoe 2 dude's dumbbell seated presses deden. Ze pakte veel te zwaar en deden halve reps met hulp van de spotter :(

Gister in de sportschool:

Kom binnen, teringbende overal. Grote dbs allemaal uit het rack, stang-rack leeg, overal platen.
Paar mensen die cardio aan het doen waren, paar meisjes die benen probeerden te trainen (wat anders?).
Freeweight gedeelte stuk of 7-8 mensen bezig ik inclusief. Allemaal bezig met variaties op curls, nog nooit zo'n bende mensen bij elkaar gezien op zulk niveau trainen. EN laag gewicht EN slechte form.
Verder ook maar 3 mensen iets anders dan biceps zien trainen; 1 borst apparaat en 2 volwassen mannen die binnen kwamen voor 2 of 3 (zeker niet meer) setjes bench press en vervolgens weer weg gingen (srs).
Haha komt me zo bekend voor, waar train je?

iemand die tussen de setjes curlen zijn haar beter ging doen. niet 1 keer ofzo. maar na elk setje weer kijken of het nog goed zat

Man wat ben ik blij dat ik niet meer in een club train zoals jaren geleden. Al deze verhalen zijn zo herkenbaar en ik denk niet dat ik nog het geduld heb om daar niet heel heftig op te reageren. Ik vrees dat als ik ooit terug naar Brussel zou verhuizen en mijn homegym moet opgeven dat ik iedere training iemand een rammeling ga willen geven.

Man wat ben ik blij dat ik niet meer in een club train zoals jaren geleden. Al deze verhalen zijn zo herkenbaar en ik denk niet dat ik nog het geduld heb om daar niet heel heftig op te reageren. Ik vrees dat als ik ooit terug naar Brussel zou verhuizen en mijn homegym moet opgeven dat ik iedere training iemand een rammeling ga willen geven.

Niet zo agressief he yasmine, zo marokkaans gedrag :trollface:

:D

mensen die een bepaald gewicht misschien met pijn en moeite het net 2 x kunnen heffen en dan het gewicht stoer neergooien en dan alsnog een zwaarder gewicht pakken terwijl ze de eerste niet eens aankonden.

mensen die tijdens je sets komen vragen of ze afwisselend met je mee mogen trainen en ook dezelfde gewichten willen gebruiken terwijl het niet of nauwelijks lukt.

daar kan ik heel erg om lachen.

waar ik me aan stoor is dat als ik met iets wil beginnen er mensen zeggen ho ho hier zijn wij bezig terwijl ze al minuten lang aan het macho praten zijn.

Mensen eten meer dan ze trainen in de gym. Rijst, pasta, trossen bananen en zelfs chocolade worden er door een paar gevreten gedurende de trainingen. :grinny:

Een tijdje geleden had iemand zijn spaghetti mee. En tussen zijn setjes deed hij er altijd wat extra tabasco op. :D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 19:55 ----------

Kerel die zo breed is als een satéstok kuist altijd zijn zweet af met zijn t-shirt. Het zweet afkuisen duurt ongeveer 15 seconden zodat hij goed zijn abs in de spiegel kan bewonderen met omhooggetrokken t-shirt.

Van die AZ ''supporters'' die vandaag opeens met een AZ-shirt of trainingspak in de gym lopen, terwijl ze dat normaal nooit doen. En het zijn ook geen harde kern figuren, maar waarschijnlijk tv supporters haha.. :roflol:

PS, mijn gym ligt hemelsbreed 1 km van dat AFAS Stadion af. En nee, ik ben geen fan van AZ :D

Van die AZ ''supporters'' die vandaag opeens met een AZ-shirt of trainingspak in de gym lopen, terwijl ze dat normaal nooit doen. En het zijn ook geen harde kern figuren, maar waarschijnlijk tv supporters haha.. :roflol:

PS, mijn gym ligt hemelsbreed 1 km van dat AFAS Stadion af. En nee, ik ben geen fan van AZ :D

Kan toch ook niet met die positie HAHA!

Haha :roflol: deze is wel heel erg mooi

Terug
Naar boven