XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Jij niet dan?

Haha inderdaad

2 vrouwelijk aso's komen in hun joggingsbroek die ze normaal ook al elke dag aan hebben, gecombineerd met air maxies en een mooi vest aan binnenlopen bb in hun hand en beginnen wat oefeningen te doen, ondertussen hevig pingen uiteraard. Na een poosje komt er een instructeur naar de aso's toe die vraagt of ze misschien eerst even warm moeten worden voor ze beginnen dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat en ze zijn boos weggelopen :roflol::roflol:

2 vrouwelijk aso's komen in hun joggingsbroek die ze normaal ook al elke dag aan hebben, gecombineerd met air maxies en een mooi vest aan binnenlopen bb in hun hand en beginnen wat oefeningen te doen, ondertussen hevig pingen uiteraard. Na een poosje komt er een instructeur naar de aso's toe die vraagt of ze misschien eerst even warm moeten worden voor ze beginnen dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat en ze zijn boos weggelopen :roflol::roflol:

Iedereen moet toch kunnen trainen hoe hij dit zelf prettig vind ik stoor me een stuk meer aan een instructeur die stoer begint te doen ipv dat hij mensen gaat helpen.

Iedereen moet toch kunnen trainen hoe hij dit zelf prettig vind ik stoor me een stuk meer aan een instructeur die stoer begint te doen ipv dat hij mensen gaat helpen.

Ja dat wel, denk ook niet dat ze over het algemeen veel bemoeien bij ons maar als je blessures op gaat lopen is het wel weer de schuld van de instructeur omdat ie je niet hielp

ik kom deze foto net tegen op fb. is een jongen die bij mij in de buurt woont:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:

....is dat bier??

Zulke mensen begrijpen het nooit idd, wij hebben 7 stangen liggen waar je mee kan curlen, maar nee hoor mensen doen het liever toch in de squatrek of benchpress..

Zeg dat dan ook. Kan toch geen kwaad?
Als je dat vriendelijk duidelijk maakt moeten ze al heel dumbass zijn om gewoon verder te doen.

Ik curl ook altijd in het squatrek, I don't give a fuuuuuck!
Ik betaal evenveel als de rest dus ik doe wat ik wil....u mad?

In hoeverre je dat een curl kan noemen @ de eerste gozer vanaf 2.20 :roflol:

Ecto's. Would tell them ! Pussies, niet durven aansprek omdat ze een ader over hun arm hebben. Moeten we echt met jullie een oorlog winnen mocht er een oorlog uitbreken ? Hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen !

Zeg dat dan ook. Kan toch geen kwaad?
Als je dat vriendelijk duidelijk maakt moeten ze al heel dumbass zijn om gewoon verder te doen.

Al wat van gezegt, maargoed ze blijven het tch doen. En het leuke is dat ze de curls niet goed doen haha:) dan vind ik het juist leuk

Terug
Naar boven