supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
In hoeverre je dat een curl kan noemen @ de eerste gozer vanaf 2.20![]()
Niks mis met positief cheaten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In hoeverre je dat een curl kan noemen @ de eerste gozer vanaf 2.20![]()
Bij zware lifts is het soms nog wel begrijpelijk dat je effe flink gromt tijdens de set, maar ook daar vind ik het overdreven om echt te gaan schreeuwen. Al zéker niet van tevoren om jezelf op te pompen. Dat doe je maar lekker in je hoofd, in stilte.
Shame on your girlfriend mate!Ik was vandaag met een vriendin aan het trainen. (zelf is ze erg serieus voor een vrouw zijnde) Maar to the point.. Dikke ass fart van haar toen we gingen squaten en het stonk ook echt bizar erg maar ik wilde m'n lach in houden om haar geen k*t gevoel te geven. Vervolgens kwam een maat van me erbij staan en die maakte de opmerking naar mij toe : ' jezus wat heb jij gegeten' waarna zij heel hard weg liep hahahaha awkward!

Shame on your girlfriend mate!
Thuis billenkoek gegeven?
Gelukkig niet mijn vriendin maar een vriendin.. anders was het uiteraard uit..
echte vrouwen poepen niet! Dat gat bestaat niet!
Ik was vandaag met een vriendin aan het trainen. (zelf is ze erg serieus voor een vrouw zijnde) Maar to the point.. Dikke ass fart van haar toen we gingen squaten en het stonk ook echt bizar erg maar ik wilde m'n lach in houden om haar geen k*t gevoel te geven. Vervolgens kwam een maat van me erbij staan en die maakte de opmerking naar mij toe : ' jezus wat heb jij gegeten' waarna zij heel hard weg liep hahahaha awkward!

Dan zou jij d'r als eerste bij iedereen op staan.Ik wou dat ze een negeer lijst hadden in de sportschool..

Vanmorgen tijdens het deadliften kwam de sportschooleigenaar naar mijn trainingsmaatje en mij toe. Hij zei dat hij niet gediend was van het stuiteren van het gewicht en dat je bovendien tijdens de deadlift beter het gewicht onderaan, een centimeter boven de grond, vast kunt houden om maximale spierspanning te houden om hem vervolgens weer omhoog te trekken...
Eigenlijk ben ik er nog niet helemaal over uit of ik hier nou om moet lachen of dat ik dit extreem betreurenswaardig vind!?