AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

en er lopen er heel wat rond, jammer maar hilarisch:D

29mk8sm.jpeg

Bij zware lifts is het soms nog wel begrijpelijk dat je effe flink gromt tijdens de set, maar ook daar vind ik het overdreven om echt te gaan schreeuwen. Al zéker niet van tevoren om jezelf op te pompen. Dat doe je maar lekker in je hoofd, in stilte.

Voor mij werkt het om ff flink geluid te maken bij een PR, heb dit eigenlijk alleen met deadliften.
Kan me voorstellen dat iemand zich eraan ergert, maar dat laat ik links me liggen.

Ik was vandaag met een vriendin aan het trainen. (zelf is ze erg serieus voor een vrouw zijnde) Maar to the point.. Dikke ass fart van haar toen we gingen squaten en het stonk ook echt bizar erg maar ik wilde m'n lach in houden om haar geen k*t gevoel te geven. Vervolgens kwam een maat van me erbij staan en die maakte de opmerking naar mij toe : ' jezus wat heb jij gegeten' waarna zij heel hard weg liep hahahaha awkward!

Ik was vandaag met een vriendin aan het trainen. (zelf is ze erg serieus voor een vrouw zijnde) Maar to the point.. Dikke ass fart van haar toen we gingen squaten en het stonk ook echt bizar erg maar ik wilde m'n lach in houden om haar geen k*t gevoel te geven. Vervolgens kwam een maat van me erbij staan en die maakte de opmerking naar mij toe : ' jezus wat heb jij gegeten' waarna zij heel hard weg liep hahahaha awkward!
Shame on your girlfriend mate!:mad:
Thuis billenkoek gegeven?

Gadverdamme wat een vies wijf. :roflol:

J/k, ze moet maar vroegtijdig naar de wc gaan.

Girl farts tend to smell more. Just so you know.

Vanmorgen tijdens het deadliften kwam de sportschooleigenaar naar mijn trainingsmaatje en mij toe. Hij zei dat hij niet gediend was van het stuiteren van het gewicht en dat je bovendien tijdens de deadlift beter het gewicht onderaan, een centimeter boven de grond, vast kunt houden om maximale spierspanning te houden om hem vervolgens weer omhoog te trekken...

Eigenlijk ben ik er nog niet helemaal over uit of ik hier nou om moet lachen of dat ik dit extreem betreurenswaardig vind!?

Ik train nu weer bijna een jaar thuis, een verademing !

het aller belangrijkste is toch wel mijn eigen muziek en regels en tijden.

Mis wel de latpully !

In de gym moest ik vooral lachen om mezelf, als ik scheten liet tijdens het squaten.
Ik ben een pro...

(dat is ook de echte reden dat ik nu thuis train, mensen vielen flauw soms, sssst niet verder vertellen )

Ik loop 13:30 uur de gym binnen (altijd rond dat tijdstip op zondag), roept een of andere flapdrop richting mij: ''Wat ben je laat man..'' Ik: ''Tijd zat, gym is tot 15:00 uur open''. Exact om 14:30 uur klaar met training, is die kerel zelf nog bezig.. Grappigste is dat hij gister al rug heeft getraind, en vandaag benen+biceps deed :roflol:

Was laatst een gast aan het deadliften met ruktechniek.

Ik: je moet meer uit je benen liften en minder uit je rug
Hij: ik deadlift inmiddels al lang genoeg dus mn techniek is wel goed
Deed setjes van 40kg :roflol:
Voor zover ik weet had hij geen blessure, hij squat ook setjes van 40kg en bench opeens 5x90 dafuq (moest hem toen spotten)
Vind het toch wel jammer dat mensen dan niet luisteren, snap wel dat het komt doordat ik ecto ben maar toch. Als een breed iemand advies geeft luisteren ze wel meteen. Achja hij squat en deadlift tenminste, is in de gym waar ik train vrij zeldzaam :D

Andere keer vroeg ik iemand om mij te spotten met squatten:
Toen ik naar beneden ging zei hij dat ik maar 45 graden diep hoefde te gaan omdat dat beter voor mij was. Ik dacht STFU en ging gwn onder par :trollface:
Was wel irritant want hij bleef maar doorgaan tijdens mn setje dat ik minder diep moest gaan, daardoor was concentratie weg :mad:

Gast die setjes van 90kg decline bench (al aantal maanden trouwens) doet en bij elke herhaling wordt geholpen, vervolgens stoer rondkijkt hoeveel anderen benchen en weer verder gaat met zn setje. Dumbbell presses doen ze wel zelf dus toen genoot ik vanbinnen toen ik het zwaarder kon :)

Ohja afgelopen vrijdag was er een gast die op butterfly machine zat, 15 minuten later zat hij er nog op ging vervolgens dumbbell curls doen en weer terug naar de butterfly machine, blijkbaar kent hij bench press nog niet :roflol:
Verder was er ook een gast diezelfde dag die 100kg incline bp deed en maar 10cm omlaag ging en bovendien maar 2 reps deed ofzo. Hij doet altijd maar halve beweging met bp en kreunt als een gek.

Eigenaar van mn gym denkt dat je met close grip bp binnenkant borst traint, vond ik ook wel mooi :D

Ecto's die alleen maar cardio doen

Loopt zon soort zwerver rond (althans zo is hij gekleed) die alleen maar biceps traint, ook nog met ruktechniek en waarbij je zn zweet op 5 meter afstand ruikt.

Laatst bewerkt:
vandaag wou een nieuwe ecto pull ups proberen nadat ik klaar was, hij pakte de stang en bleef met de voeten op de grond staan, en begon vervolgens met zijn armen te trekken maar kreeg zichzelf geen centimeter van de grond.
zijn hoofd liep rood aan, keek even om zich heen en verdween snel weer. :D

Ik wou dat ze een negeer lijst hadden in de sportschool..

Hoewel het geen bijzonder praktische oplossing is, bedraagt het dragen van een blinddoek wellicht tot een mogelijkheid?

Vanmorgen tijdens het deadliften kwam de sportschooleigenaar naar mijn trainingsmaatje en mij toe. Hij zei dat hij niet gediend was van het stuiteren van het gewicht en dat je bovendien tijdens de deadlift beter het gewicht onderaan, een centimeter boven de grond, vast kunt houden om maximale spierspanning te houden om hem vervolgens weer omhoog te trekken...

Eigenlijk ben ik er nog niet helemaal over uit of ik hier nou om moet lachen of dat ik dit extreem betreurenswaardig vind!?

'Keep the tension in the sweet spot', zoals Jim Cordova dat zegt. Of het met deadlift de beste manier is zou ik niet weten

deadlift

dood gewicht

= grond

Terug
Naar boven