Jay93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik doe meestal touch en go bij DL, kan denk ik toch ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Keep the tension in the sweet spot', zoals Jim Cordova dat zegt. Of het met deadlift de beste manier is zou ik niet weten
Normaliter is dit inderdaad een vuistregel. Met deadliften zou ik echter nooit de spanning op het negatieve gedeelte van de herhalingen in stand houden, laat staan het gewicht van de grond af houden...
IddEigenaar van mn gym denkt dat je met close grip bp binnenkant borst traint, vond ik ook wel mooi
.

is dat niet de bedoeling bij een stiffed leg deadlift- Mensen die denken dat ze wat zijn met hun opgepompte biceps, hele tijd beetje stiekem in de spiegel kijken,draaien.
- Mensen die goed kunnen zwaaien tijdens bicep curl, goeie fullybody training
- Mensen die zich wat vinden als ze meer gewicht dan je pakken en beetje stoer om zich heen gaan kijken
- Mensen die competitie gedrag vertonen tijdens het bankdrukken
- Mensen die herhalingen maken op bepaalde oefeningen met een te korte rom (zwaar gewicht)
- Mensen die komen trainen met de gedachte: ik moet er gespierd uitzien en alle chicks komen naar me toe. In andere woorden een obsessie.
- Meneer die voor het eerst traint pakt gelijk 100kg stiffed leg deadlift + een bolle rug waar je U tegen zegt.

hahaha al de bovengenoemde kom ik minstens 1x per week tegen in de gym en ben daar dan maar uurtje per dag, moest ik er werken zou het dagelijks zijn.- Mensen die denken dat ze wat zijn met hun opgepompte biceps, hele tijd beetje stiekem in de spiegel kijken,draaien.
- Mensen die zich wat vinden als ze meer gewicht dan je pakken en beetje stoer om zich heen gaan kijken
- Mensen die herhalingen maken op bepaalde oefeningen met een te korte rom (zwaar gewicht)
- Mensen die komen trainen met de gedachte: ik moet er gespierd uitzien en alle chicks komen naar me toe. In andere woorden een obsessie.
- Meneer die voor het eerst traint pakt gelijk 100kg stiffed leg deadlift + een bolle rug waar je U tegen zegt.
- Mensen die denken dat ze wat zijn met hun opgepompte biceps, hele tijd beetje stiekem in de spiegel kijken,draaien.
Met alle respect voor diegene die er goed gemotiveerd bij trainen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is van die mensen die gewoon tijdelijk trainen voor de zomer of mensen die paar maanden trainen en dan kappen.