MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

'Keep the tension in the sweet spot', zoals Jim Cordova dat zegt. Of het met deadlift de beste manier is zou ik niet weten

Normaliter is dit inderdaad een vuistregel. Met deadliften zou ik echter nooit de spanning op het negatieve gedeelte van de herhalingen in stand houden, laat staan het gewicht van de grond af houden...

Normaliter is dit inderdaad een vuistregel. Met deadliften zou ik echter nooit de spanning op het negatieve gedeelte van de herhalingen in stand houden, laat staan het gewicht van de grond af houden...

Inderdaad ja, met die gewichten neemt de kans op een blessure aanzienlijk sneller toe dan met curls

- Mensen die denken dat ze wat zijn met hun opgepompte biceps, hele tijd beetje stiekem in de spiegel kijken,draaien.
- Mensen die goed kunnen zwaaien tijdens bicep curl, goeie fullybody training
- Mensen die zich wat vinden als ze meer gewicht dan je pakken en beetje stoer om zich heen gaan kijken
- Mensen die competitie gedrag vertonen tijdens het bankdrukken
- Mensen die herhalingen maken op bepaalde oefeningen met een te korte rom (zwaar gewicht)
- Mensen die komen trainen met de gedachte: ik moet er gespierd uitzien en alle chicks komen naar me toe. In andere woorden een obsessie.

- Meneer die voor het eerst traint pakt gelijk 100kg stiffed leg deadlift + een bolle rug waar je U tegen zegt.

Overdreven geluiden maken

- Mensen die denken dat ze wat zijn met hun opgepompte biceps, hele tijd beetje stiekem in de spiegel kijken,draaien.
- Mensen die zich wat vinden als ze meer gewicht dan je pakken en beetje stoer om zich heen gaan kijken
- Mensen die herhalingen maken op bepaalde oefeningen met een te korte rom (zwaar gewicht)
- Mensen die komen trainen met de gedachte: ik moet er gespierd uitzien en alle chicks komen naar me toe. In andere woorden een obsessie.

- Meneer die voor het eerst traint pakt gelijk 100kg stiffed leg deadlift + een bolle rug waar je U tegen zegt.
is dat niet de bedoeling bij een stiffed leg deadlift ???

OT: de brofessor van onze gym die de raarste dingen doet en zegt.

Idd officieel is er ook een rounded back versie

Degene die geen benen traint omdat ie al cardio doet (zal wss al genoemd zijn xD)

De beginner die elke dag 2 uur traint en dan ook alleen upperbody

Mensen die tijd hebben om naar andere mensen te kijken en ook nog eens tijd hebben om te oordelen.

wat een stel wijven in dit topic zeg

zo'n gozer die bij ons in de gym werkt kwam naar me toe, met de vraag;

vet om aan het zetten in spieren zeker? Goed bezig man!

hahaha al de bovengenoemde kom ik minstens 1x per week tegen in de gym en ben daar dan maar uurtje per dag, moest ik er werken zou het dagelijks zijn.
stiekeme spiegelkijkers en de kijk naar mij ik train zwaar (meestal luidkeels brullen tijdens de rep om de aandacht trekken)
kom ik het vaakste tegen

Ik kijk ook in de spiegel

Een obsessie of gewoon goed gemotiveerd?

En is een beetje competitie niet normaal dan in de sportschool? Motiveert degene die wat minder pakt weer

kromme takken die hun biceps bewonderen

Met alle respect voor diegene die er goed gemotiveerd bij trainen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is van die mensen die gewoon tijdelijk trainen voor de zomer of mensen die paar maanden trainen en dan kappen.

Haha ik snap wat je bedoelt. Bij ons lopen er 2 kerels rond die ik de hele winter misschien 3x heb gezien maar die wel behoorlijk sterk zijn en 1 van die 2 doet vooral (je raadt het al) borst+biceps trainen. Hij drukt wel 110-120kg weg

jonge of er nou competitie is m.b.t. wat je pressed, of hoeveel je weegt, 't komt op hetzelfde neer

'k heb echt 't idee dat er hier soms berichten geplaatst worden puur en alleen om een beetje popiejopie en verheven te doen

Terug
Naar boven