Wat?Oh wacht, je bedoeld, dat je tijdens die rust gewoon blijft liggen?
(aangezien je het eerst over 3 minuten had)
even off topic, deadlift..hoe pak je de bar vast? open, gesloten, of ene hand open, ander gesloten?
deadliften met open handen...Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat?Oh wacht, je bedoeld, dat je tijdens die rust gewoon blijft liggen?
(aangezien je het eerst over 3 minuten had)
even off topic, deadlift..hoe pak je de bar vast? open, gesloten, of ene hand open, ander gesloten?
deadliften met open handen...
open grip, niet open handen :')
Aangezien ze vaak ene open, ander gesloten hebben, zullen er ook vast wel mensen zijn die beiden open hebben.
Dus![]()
maakt niet zoveel uit. doe degene waarbij je het meeste gewicht kan verplaatsen en wat het fijnste voeltopen grip, niet open handen :')
Aangezien ze vaak ene open, ander gesloten hebben, zullen er ook vast wel mensen zijn die beiden open hebben.
Dus![]()
Aangezien het gemixt is, denk ik dat ik die bedoel ja..Maar moet dat (is dat beter) of kan je ook gewoon gesloten grip doen?
Ik zou er ook om lachen en vooral trots zijn op mezelf.Lach meestal om mezelf ,, train al een poosje in plaats van breder te worden wordt ik dunner en kan ik steeds minder tillen, daar baal ik van maar soms is het wel grappig als je het merkt een klein jochie die elke dag naar de sportschool gaat maar steeds minder kan drukken -.-

Mensen die met hun telefoon spelen :')
Edit: die tijdens de training met hun telefoon spelen![]()

Lach meestal om mezelf ,, train al een poosje in plaats van breder te worden wordt ik dunner en kan ik steeds minder tillen, daar baal ik van maar soms is het wel grappig als je het merkt een klein jochie die elke dag naar de sportschool gaat maar steeds minder kan drukken -.-
Ik zit constant met mn telefoon als ik niet bezig ben met een setje. Doe onder andere wordfeud, bekijk de nu-app en als ik dat allemaal gehad heb 9gag
.
van mij magtie, ik lach eromGing me vooral eigenlijk om de mensen die met hun telefoon, een oefening doen. Zo was iemand zn benen aan het trainen op zo'n apparaat (dat je dat weg moet duwen, geen idee hoe dat heet) en ondertussen met zn telefoon bezigvan mij magtie, ik lach erom
Als je een setje doet moet je je wel concentreren imo

Haha ja dat is begrijpelijkAls je een setje doet moet je je wel concentreren imo
Benen=legs, duwen=press --> Legpress!
woeeeeehhhhhh