MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Haha ik snap wat je bedoelt. Bij ons lopen er 2 kerels rond die ik de hele winter misschien 3x heb gezien maar die wel behoorlijk sterk zijn en 1 van die 2 doet vooral (je raadt het al) borst+biceps trainen. Hij drukt wel 110-120kg weg

Jij 60kg
Jelly?

Ohja gisteren: Een ecto-opa van minstens 90 jaar in zn ouwe nike kleren die een FULL split doet in het squat rek. Toen liep ie als een echte baas weg..
Hilaries maar motiverend! :)

Sjonge

Ohja gisteren: Een ecto-opa van minstens 90 jaar in zn ouwe nike kleren die een FULL split doet in het squat rek. Toen liep ie als een echte baas weg..
Hilaries maar motiverend! :)

Ehr...je bedoelt een spagaat? Dat is toch ook knap, of mis ik nou wat? Djiezus, ik ben 32 en ik doe t m niet na :P

Mensen die tijd hebben om naar andere mensen te kijken en ook nog eens tijd hebben om te oordelen.

+1

Inderdaad!

Of mensen die voor anderen denken/er vanuit gaan helemaal te weten wat die anderen wel niet denken en waarom ze doen wat ze doen of wat ze motiveert te doen wat ze doen.

Mensen die zo voor anderen denken hebben zelf een enorm complex en veel haat in hun systeem.

Verder vind ik er helemaal niks mis mee als iemand in de spiegel kijkt, zeker tijdens trainen heb je soms dat je heerlijk oppompt.

Normaliter is dit inderdaad een vuistregel. Met deadliften zou ik echter nooit de spanning op het negatieve gedeelte van de herhalingen in stand houden, laat staan het gewicht van de grond af houden...

Natuurlijk behoud je spanning in het negatieve gedeelte. Wil je die stang dan gewoon laten donderen? Heel vaak is de 2e rep makkelijker omdat je dan spanning hebt opgebouwd in je lichaam. En idd bij deadliften raak je natuurlijk altijd de grond of dat nu met deadstop of touch en go is.

En is een beetje competitie niet normaal dan in de sportschool? Motiveert degene die wat minder pakt weer

Beetje competitie is gezond. Alleen wordt het jammer als mensen hun techniek/uitvoering helemaal gaan vernken om maar meer te drukken.

en dan ga ze zeuren dat ze zoveel pijn hebben in hun biceps :)

Mensen die met hun telefoon spelen :')
Edit: die tijdens de training met hun telefoon spelen :p

Laatst bewerkt:
Naja als ik met minuut rust 190kg ga banken lig ik eronder....

Ik vermoed dat er een vies ouder mannetje (niet van stinken) in de sportschool rondloopt maar of dat om te lachen is zal per individu verschillen.

Terug
Naar boven