Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Heeeel erg off topic dit, maar ben net nieuw op deze site en vraag me af hoe ik zelf een topic begin/open?
aub antwoord

Gewoon naar Forums gaan dutchbodybuilding.com forum en dan een topic aanklicken dus welke categorie over training voeding algemeen etc en als je daarop hebt gedrukt moet je ergens links boven kijken staat er iets van maak topic of zo

Ja heb het ook al in mijn topic gezet mn nieuwe diet zal dat ff tijdje proberen en als dat ook al teweinig is dan maar wat nieuwe dingen opzoeken, dit gaat verkeerde kant op, ik kan steeds minder drukken en tillen -.-
-->
Overtraind? Meer eten, meer rust pakken, meer slapen.

Heeeel erg off topic dit, maar ben net nieuw op deze site en vraag me af hoe ik zelf een topic begin/open?
aub antwoord

Ga naar de sectie waarin je een topic wilt openen, en ergens links boven zie je onderwerp starten of iets in die richting

vinny wat bedoel je met die pijl bedoel je daarmee kijk naar de andere citaten met overtraind , meer eten enzo of ?

vinny wat bedoel je met die pijl bedoel je daarmee kijk naar de andere citaten met overtraind , meer eten enzo of ?

Ja dat bedoel ik ermee ja. Wat je opnoemt; minder gewicht pakken en soort van neerwaartse spiraal lijkt op de symptomen van overtraining. Dan wordt het aangeraden meer te eten, meer rust te pakken en meer te slapen (90min slaap EXTRA per dag, aan één stuk)

1. Ik train 4 tot maximaal 5 keer kracht en 2 x kickboks.
Meer eten doe ik nog niet start vanaf morgen met wat meer te er ten.
En rust.is sen probleem als ik 12 uur ga slapen ben ik standaard 8 uur klaar wakker

1. Ik train 4 tot maximaal 5 keer kracht en 2 x kickboks.
Meer eten doe ik nog niet start vanaf morgen met wat meer te er ten.
En rust.is sen probleem als ik 12 uur ga slapen ben ik standaard 8 uur klaar wakker

Opzich kan dat prima, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor schema je hebt. 5x full body per week ben je zo overtraind :p

Nee gewoon dit
Maandag triceps borst
Dinsdag biceps en sparta workout
Woensdag: svhouders,.rug
Donderdag kickboks
Vrijdag : benen en boven lichaam
Zondag: rust en andefs benen

Nee gewoon dit
Maandag triceps borst
Donderdag kickboks

Oke zo op t oog geen reden tot overtraining.
Je kan een deload proberen, tijdje minder gewicht pakken en dan kijken of je uiteindelijk weer hoger uitkomt.
Hier artikel, het is wel in het engels maar het is goed te volgen: http://www.aworkoutroutine.com/deloading-and-taking-time-off/
Misschien heb je er wat aan ;)

Nee gewoon dit
Maandag triceps borst
Donderdag kickboks

Krijg je geen last van je schouders bij kickboksen als je die de dag ervoor getraind hebt. Bovendien snap ik vrijdag ook niet helemaal, is dat nou fullbody?

Nee vrijdag was eigenlijk voor de spieren die ik nooit train zoals onder arm hoofd pols etc

Dat kan,ook ja,, zeggen mn.vrienden ook. Maar heb het al vermeerderd met een paar gerechten interesse kijk topic cheat

Zal wel traps zijn ;)

Kaak spieren, antonie heeft triceps op zijn kaak

Ik eet niks en toch overtrain ik niet woow

Terug
Naar boven