Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit idd wel een kern van waarheid in, maar is in mijn ogen een beetje te kort door de bocht
Nektraining dus.sorry jongens ik heb echt geen idee wat het is het kan ook nek zijn dan zet je gewicht op je hoofd en buig je steeds met je nek , moeilijk uit te leggen :S
Nou, het is in je bloed te zienZeker als beginner maar ook als gevorderde kan je jezelf wel degelijk overtrainen. Je lichaam heeft dan gewoon geen tijd om te herstellen en de progressie zal dan ook minimaal zijn. Het is dus ook maar net hoe je overtrainen definieert.
Als je als beginner van een split af wilt zou ik persoonlijk een degelijk 4-daags ub/lb schema gaan aanhouden.

Zeker als beginner maar ook als gevorderde kan je jezelf wel degelijk overtrainen. Je lichaam heeft dan gewoon geen tijd om te herstellen en de progressie zal dan ook minimaal zijn. Het is dus ook maar net hoe je overtrainen definieert.
Als je als beginner van een split af wilt zou ik persoonlijk een degelijk 4-daags ub/lb schema gaan aanhouden.

Wanneer kun je jezelf overtrainen? Door 5-6 keer per week te trainen met een waardeloos eetpatroon?
Kan je toch zien aan de spierenzymen oid hè?
Weer wat geleerd
Ook met een goed eetpatroon kan je progressie dan stagneren. Ik ben er in al die tijd wel achter gekomen dat meer echt niet altijd beter is.
Nee vrijdag was eigenlijk voor de spieren die ik nooit train zoals onder arm hoofd pols etc

sorry jongens ik heb echt geen idee wat het is het kan ook nek zijn dan zet je gewicht op je hoofd en buig je steeds met je nek , moeilijk uit te leggen :S
Waarom zou je dat willen trainen, naast dat het er waars heel belachelijk uitziet?
Nekspieren zijn ook spieren, dus waarom niet?Waarom zou je dat willen trainen, naast dat het er waars heel belachelijk uitziet?
Zit idd wel een kern van waarheid in, maar is in mijn ogen een beetje te kort door de bocht
jij vind trapezius trainen raar uitzien? hmm oke dan
Voorbeeld van een belachelijk gespierde nek?Hij had het toch over nekspieren, niet traps? De oefening omschreef hij als een gewicht in zijn nek leggen en zijn hoofd op en neer bewegen
Omdat een dikke nek er belachelijk uitziet
Een hele dunne ook trouwens., en een hele lange/korte ook
En denk je dat ik het risico loop er zo uit te gaan zien als ik mijn nek train?
Natuurlijk. Is ook een beetje hoe je het bekijkt; niet voldoende eten voor hoe je traint, of verkeerd trainen voor hoe weinig je eet. Basis wordt gelegd in niet goed kunnen herstellen, en dat gaat niet over een paar weekjes ofzoZo zwart wit is het ook inderdaad niet, maar undereating gebeurt vaker dan overtraining.