Ja volgens mij klinkt t wel zoiets. Maar je hebt ook nog iets wat met je nieren temaken heeft wat zoiets klinkt. Ik ben er niet genoeg in thuis.
Maargoed, met overtraining heb je krachtverlies enzo. En als gewoon iets meer eten daar niet tegen werkt, dan is het wel tijd om achter je oor te krabben. Ik word een beetje moe van die DBBers die elkaar achterna praten en dat iets niet onmogelijk zou zijn. Als jij te lang achter elkaar teveel doet (trainen, werk, stress bij prive) dan kan het wel degelijk, juist bij streverige mensen. Ik hoop dat je zelf wel weet wat er op jou van toepassing kan zijn.
Fijn zon dokter die je door je sport al gelijk niet meer serieus neemt
Heb je een linkje van het topic?
Gekke is dat ik geen krachtverlies had, ik ging alleen maar beter, maar doordat ik vanaf heel jong in mijn jeugd tot aan mijn 19e altijd recreatief aan vechtsporten heb gedaan ben ik gewend het lichaam te pushen.
Stress in de prive heb ik enorm omdat ik een kind heb waar ik full time voor zorg en deze jongen is niet helemaal 100% geestelijk.
Daarnaast heb ik nog me zaakjes lopen wat ook nog aandacht vraagt.
Dit brengt veel problemen en stress en dat knal ik er allemaal uit in de sportschool en vroeger met opdrukken en optrekken.
Vandaag weer wakker met gigantische koppijn, heb nu een week rust gehad maar voel me nog steeds klote.
Edit:
Dit is hoe ik ongeveer getraind heb de afgelopen maanden, Ik ben me er van bewust dat het allemaal pussyweights zijn maar setjes met 150 of 220 kg banken of setjes met 280 squatten dat gaat me gewoon niet lukken.
Dit is wel wat nu momenteel mijn grenzen zijn.
Ma/do:
Borst.
Bankdrukken 4x8/10x 75/80 kg
Smal bankdrukken 4x8/10x50/60 kg
Incline Dumbbells press of Bankdrukken 4x8/10x 50 kg.
Cable crossover 4x10x35kg.
Cable crossover van beneden naar boven 4x8/10x 25kg.
Incline Flyes 4x8/10x 18kgs.
Rug:
Wide grip pull ups 4x8.
small grip pull ups 4x8.
Lat pulldown wide grip 4x8/10x50 kg.
Lat pulldown small grip 4x8/10x50 kg
Rows 4x8/10x60 kg.
Bent over row 4x8/10x60 kg.
Di/Vrij
Schouders:
Schouder press 4x8/10x60 kg.
Schouder press front grip (machine) 4x8/10x50 kg.
front raises. 4x8/10x12 kg
Side raises 4x8/10x12 kg
Uprowing 4x8/10x60 kg
Biceps:
Concentration curl 4x8/10x18/20kg.
Hammer curl 4x8/10x20kg.
preacher curl machine licht/ of curlen met de stang a 35 kg.
Triceps, push down 4x8/10x 40/50kg.
Triceps rope push down, 4x8/10x 25kg.
Triceps push down/dip machine 4x8/10x80kg.
Woensdag rust of benen.
Zondag benen of rust (ooit ongeval gehad, scheen en enkel zijn slecht, knieën ook niet goed.)
Squat machine: 4x10x60/80 kg.
Leg press.
Lunches.
Leg extension 4x10x 60kg.
Zelfde soort machine maar dan benen naar je toe, lijkt op die machine waar je het liggend moet doen.