XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Van die gastjes die extra breed lopen als ze op fitness zijn en dan ook nog alles verkeerd doen qq

Je kan ook gewoon opwarmen met de oefening die je gaat doen, met wat minder gewicht. Lijkt me net iets nuttiger.

Ik doe beide.

Volgens mij lachen ze mij ook uit in de gym :') Ik kom als de rest er al is en ik ga als de rest er nog is..Hmmmm..???

(denk ik zet mezelf er wel in, voor iemand uit diezelfde gym t doet :P net zo makkelijk)

Volgens mij lachen ze mij ook uit in de gym :') Ik kom als de rest er al is en ik ga als de rest er nog is..Hmmmm..???
ik lach juist om degene die anderhalf uur zit te trainen. Allemaal onnodige volume.
(doe zelf hoogstens 45 minuten over)

Je kan ook gewoon opwarmen met de oefening die je gaat doen, met wat minder gewicht. Lijkt me net iets nuttiger.
Inderdaad. Ik doe zelf wat licht foamrollen op de spieren die stram zijn, wat dynamische stretch/mobiliteits oefeningen en dan gewoon opwerken naar werksetjes.

Ik vraag me trouwens af of 5 minuten fietsen of iets dergelijk als cardiovasculaire training kan worden beschouwd. Tenzij je natuurlijk een half uur stevige cardio doet voor je training, maar dat lijkt me nu ook niet zo productief.

Ik train net zo lang als Arnold vroeger

6+ uur

Ik lach om mensen die dure sportschoolabonnementen kopen als je ook al heel ver kan komen met 2 dumbbells van 10kg en push ups.

ik lach juist om degene die anderhalf uur zit te trainen. Allemaal onnodige volume.
(doe zelf hoogstens 45 minuten over)

vind 45m wel erg kort, maar kan liggen aan de rust die je tussen je setjes pakt.
Ik doe er gemiddeld 75 minuten over, soms 1.5 uur en soms tegen een uur. Alleen op vrijdag ben ik een half uur a 3 kwartier bezig maar dan train ik enkel schouders

Ofcourse moest je cardio doen... of denk je dat ze op een sportschool denken, dat is een ecto, dus hij hoeft geen warming up + cooling down te doen.??

?? Cardio vooraf is niet nodig vooraf hé ik ga niet met auto naar de gym, misschien jij wel. Cooling down is dan weer terug fietsen lijkt me.
Bijna geen enkel persoon die sport, kent de drie lichaamstypen. Wel vreemd vind ik en zeker als instructeur.

Zoals vele al zeiden, warming up met 10% van max gewicht - 40% etc.. Dan pas setjes tellen wanneer ik op mijn max gewicht zit. Dit is mijn warm up, elke oefening :).

Het beste kun je 30-45 minuten trainen, exclusief rust pauzes. Daarna vreet je lichaam je op.

Laatst bewerkt:
?? Cardio vooraf is niet nodig vooraf hé ik ga niet met auto naar de gym, misschien jij wel. Cooling down is dan weer terug fietsen lijkt me.
Bijna geen enkel persoon die sport, kent de drie lichaamstypen. Wel vreemd vind ik en zeker als instructeur.

Zoals vele al zeiden, warming up met 10% van max gewicht - 40% etc.. Dan pas setjes tellen wanneer ik op mijn max gewicht zit. Dit is mijn warm up, elke oefening :).

Het beste kun je 30-45 minuten trainen, exclusief rust pauzes. Daarna vreet je lichaam je op.

10% lijkt me wat weinig. Als je een barbell van 20kg hebt, moet je max op elke oefening al minstens 200kg zijn :p

Bewijs van spreke Woopy. Je kunt jezelf er mentaal en fysiek erop voorbereiden. Of je nou met 30% van je max gewicht begint dat moet je voor jezelf uitvogelen :P.

@ Lef

Ja en Carl Sagan heeft hem per satelliet naar me verstuurt.

10% lijkt me wat weinig. Als je een barbell van 20kg hebt, moet je max op elke oefening al minstens 200kg zijn :p
Inderdaad, ik vindt 50 of 60% al best licht genoeg.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 16:55 ----------

Bewijs van spreke Woopy. Je kunt jezelf er mentaal en fysiek erop voorbereiden. Of je nou met 30% van je max gewicht begint dat moet je voor jezelf uitvogelen :P.

@ Lef

Ja en Carl Sagan heeft hem per satelliet naar me verstuurt.
De link tussen Stephen King en Carl Sagan zie ik niet.

Terug
Naar boven