XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Happen werden sie!

kijk ze allemaal happen :p

Train ook 45-60 minuten, alleen bij benen duurt het wel wat langer.

Ik train ook gemiddeld 60 minuten

Ik moet altijd zoooo lachen om die dappere mannetjes die, elke keer als ik ze zie, hun bovenlichaam trainen. De gemiddelde bicep bij hun is breder dan het bovenbeen! En dan hebben we het nog niet eens over hun kuitjes...haha.

Ik moet altijd zoooo lachen om die dappere mannetjes die, elke keer als ik ze zie, hun bovenlichaam trainen. De gemiddelde bicep bij hun is breder dan het bovenbeen! En dan hebben we het nog niet eens over hun kuitjes...haha.
Strong first post

Want opwarmen moet je sowieso door middel van cardio doen ???

Nee man, gewoon lekker de oefening doen die je moet doen, maar dan met minder gewicht
Maarja, leg die gay sportscholen in NL maar is uit dat het op die manier ook kan.

:roflol:

OT: was vandaag een gast in gym die zei dat ie 3 weightgainer shakes per dag neemt en dan ook 3 scheppen want 1 was te weinig ofzo. Zei dat ie deze maand 6 kg was aangekomen.

inb4 fat gains
Ik: train je dan benen, want dan kun je ook wel flink wat mass gainen.
Hij: nee train ik niet man, lijkt mn upperbody zo klein weetje.

I lol'ed

De Hodge tweeling... Beiden een Phd in Broscience :o

(To) hodge: to hit someone or something with one's d*ck; equally effective against a gal's cheek or a national monument.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hodge

OT: Zo'n gast die gisteren al borst trainde, deed dat vandaag weer, en ook dezelfde oefeningen met dezelfde slechte vorm :roflol:

35687860.jpg

jg4q40.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om mezelf, -.- als ik altijd mijn laatste rep op het zwaarst probeer te doen, dan sta ik wel 10 seconden vast op een gegeven machine want ik krijg hem dan net niet ver genoeg, en dan zit mijn hoofd er niet echt uit -.-

Om de lijn club (een groep vrouwen die in de sportschool proberen af te vallen), die continue stil staan en met elkaar staan te praten. Waarvan 80% van hun gesprekken ook nog eens over eten/uiteten gaat. Verder zijn ze er al 3 jaar en zo te zien blijft de harde kern altijd hetzelfde, alleen degene buiten de groep bereiken resultaat. Maar blijft mooi om ze er over te horen praten..

Tijdje terug een jongetje en meisje voor het eerst in de gym (echt nèt 16 dan denk maar zagen er beiden uit als 13/14). Ik was lekker aan het knallen en zag ze in het krachtgedeelte binnen komen dus ik doe mijn headset even af en zeg ze vriendelijk gedag. Ze begonnen met lat pulldown maar hun uitvoering was zó slecht en in onze gym loop niemand om te helpen dus ik zeg op mijn vriendelijkst: "als jullie iets willen weten of vragen over de oefeningen moet je gewoon even naar mij zwaaien want ik hoor niks met headset maar dan help ik jullie graag". Zegt dat meisje super (schattig) bijdehand: "we hebben net uitleg gehad van de instructeur dus dan hoeft niet hoor". Haha ik zei "oke is goed trainse".

Sowieso kan je het aantal mensen dat echt weet wat ze doen op 1.5 hand tellen dus er valt genoeg te lachen (of huilen) maar de manier waarop dat meisje reageerde was echt prachtig :D

Terug
Naar boven