XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Van die gasten die nog nooit van hun leven hun lowerbody goed hebben getraind en vervolgens de glute ham raise gaan proberen :roflol:

Ventje met een 'LOL' meme gezicht en tekst op zijn shirt aan het trainen met een UB compleet buiten proportie met zijn benen.. en dan nog een kort broekje aan ook..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om en dik wijf die der stoel zover naar achter schoof,dat ze met stoel en al op de grond lag.:D

lachen in de sportschool hoeft toch niet altijd te betekenen dat je een ander uitlacht om falende/verkeerd uitgevoerde oefening

gisterochtend vroeg aanwezig in de sportschool, sta helemaal alleen in de kleedkamer.
Komt er iemand binnen die net voor ze binnenkomt een hele diepe zucht slaakt, maar dan ook een hele diepe ;)
waarbij ik spontaan verbaasd omkijk.

We moesten er allebei hartelijk om lachen

lachen in de sportschool hoeft toch niet altijd te betekenen dat je een ander uitlacht om falende/verkeerd uitgevoerde oefening

gisterochtend vroeg aanwezig in de sportschool, sta helemaal alleen in de kleedkamer.
Komt er iemand binnen die net voor ze binnenkomt een hele diepe zucht slaakt, maar dan ook een hele diepe ;)
waarbij ik spontaan verbaasd omkijk.

We moesten er allebei hartelijk om lachen

Haha, komt me bekend voor, die had er veel zin in!

om mezelf als ik sta te squaten. lijkt gvd nergens op, geen gewicht en geen vorm, en het mooiste vind ik dan als er een mannetje met de helft van mijn lichaams gewicht met gemak hetzelfde pakt, en atg gaat.

hoofdschuddend denk ik dan nog een hoop te doen willem.

Was een close grip benchpress aan het doen om op te warmen, leg ik die barbell aan 1 kant in het rek en de andere kant zomaar er naast, waardoor de barbell op mn borst knalde. Schaamde me diep omdat er een beul achter me stond. Maar kon er wel om lachen.

Ik sport nu zelf een aantal weken, en dit is voornamelijk waar ik mezelf aan erger:

- Teenslippers, dikke truien en mutsen
- Mensen die tussen hun setjes door gaan boxen tegen de lucht
- En laatst waren er twee dudes (ik denk met anabolen, het zag er gewoonweg niet natuurlijk uit..) die serieus een uur lang elke 2 minuten tegen elkaar hebben verteld hoe groot hun biceps/borst/schouders waren, en geloof het of geloof het niet, eentje trok zijn tanktop kapot... Ik heb werkelijk 5 minuten gelachen samen met wat andere lonegunners die aan het pompen waren

- Een dikke endo met vet% >15, die even verteld dat je niet parallel moet squatten omdat je dan je knieën verdoet, en bij elke oefening die ik deed wist die wel iets op aan te merken. Ga ik er tegen in wordt die boos en verteld hij dat 'ie een bodybuilder is met een bodybuilder schema van een bodybuilder coach genaamd 'geen idee'.. Zelf doet 'ie amper halve squats met 60KG (incl stang).

Het irritantste vind ik als beginner dat je merkt dat mensen je 'uitlachen'.. Ik BP nu 45kg en bij het laatste setje vroeg ik een spotter.. Nou je had de helft van alle 'brede' boykies moeten zien. Ach niet iedereen is sterk geboren :(

Zo'n dude altijd tijdens het trainen opeens 10-15 min spoorloos is, loop je naar de wc, en de stank komt je al tegemoet. Lay low on the protein dude :roflol: En andere keer hield hij de (enige) urinoir bezet, dus ik gebruikte maar een reguliere wc. Ondertussen hoor ik hem doorspoelen en zijn 'handen wassen'. Afijn, minuut verder, staat die kerel nog steeds voor de spiegel zijn 'handen te wassen'. :roflol:

Laatste weken loopt er zo'n ecto ventje, die iedereen probeert te intimideren op de gekste manieren. Dan doet hij ff een oefening voor biceps en loopt hij een rondje door de gym vol aangespannen, elke meter stoppen en naar de spiegel kijken, lachen, zonnebril goed doen(ja een zonnebril lol). Ook gaat hij achter meso's staan en lachen terwijl ze een uitvoering doen. Vreselijk ventje haha

Laatste weken loopt er zo'n ecto ventje, die iedereen probeert te intimideren op de gekste manieren. Dan doet hij ff een oefening voor biceps en loopt hij een rondje door de gym vol aangespannen, elke meter stoppen en naar de spiegel kijken, lachen, zonnebril goed doen(ja een zonnebril lol). Ook gaat hij achter meso's staan en lachen terwijl ze een uitvoering doen. Vreselijk ventje haha

Zucht. Dat zoiets bestaat.

Mja , ik kan om niemand lachen ben deze tijd heletijd alleen in de gym :D

Ik sport nu zelf een aantal weken, en dit is voornamelijk waar ik mezelf aan erger:

- Teenslippers, dikke truien en mutsen
- Mensen die tussen hun setjes door gaan boxen tegen de lucht
- En laatst waren er twee dudes (ik denk met anabolen, het zag er gewoonweg niet natuurlijk uit..) die serieus een uur lang elke 2 minuten tegen elkaar hebben verteld hoe groot hun biceps/borst/schouders waren, en geloof het of geloof het niet, eentje trok zijn tanktop kapot... Ik heb werkelijk 5 minuten gelachen samen met wat andere lonegunners die aan het pompen waren

- Een dikke endo met vet% >15, die even verteld dat je niet parallel moet squatten omdat je dan je knieën verdoet, en bij elke oefening die ik deed wist die wel iets op aan te merken. Ga ik er tegen in wordt die boos en verteld hij dat 'ie een bodybuilder is met een bodybuilder schema van een bodybuilder coach genaamd 'geen idee'.. Zelf doet 'ie amper halve squats met 60KG (incl stang).

Het irritantste vind ik als beginner dat je merkt dat mensen je 'uitlachen'.. Ik BP nu 45kg en bij het laatste setje vroeg ik een spotter.. Nou je had de helft van alle 'brede' boykies moeten zien. Ach niet iedereen is sterk geboren :(

een dikke endo met >15% bf, is dat een hele veilige schatting of heb je gewoon geen idee?

Mja , ik kan om niemand lachen ben deze tijd heletijd alleen in de gym :D

was het ook maar zo bij ons. Met dit weer is het wel stukken rustiger dan normaal

Eerder om van te huilen dan om van te lachen:

3 jochies waren aan het trainen, deadlift, military press en squat. Op alle oefeningen teveel gewicht en veels te slechte techniek. Bij de squat kregen ze een paar keer wat advies van iemand en wat doen ze ermee? Helemaal niks. Geen gewicht eraf halen, gewoon doorsquatten met knieen die vol naar binnen gaan en leunend op enkel de tenen...

een dikke endo met >15% bf, is dat een hele veilige schatting of heb je gewoon geen idee?

was het ook maar zo bij ons. Met dit weer is het wel stukken rustiger dan normaal

Ja bij ons is dat normaal ook niet zo , meestal 15 man waarvan de 12 op elke apparaat ene handoek zetten en dan 1 set doen 15 minuten praten.

alleen we zijn nu in zo'n soort en met ghetto fitness, omdat onze fitness school gesloten is en daar is het behoorlijk rustig, als er mensen komen dan zijn het alleen maar van die grote gespierde bbers, behalve ik dan :D

haha alleen de zonnebril al, dan is het vanaf het begin al erg :p

Ik moet altijd wel lachen om vrouwen die in complete '''fashionable'''' outfits komen trainen (of alleen flaneren). Laatst een vrouw die daadwerkelijk met van die sneakerhakken en beenwarmers binnenkwam + een enorme wolk parfum eromheen... En een keer een meisje in jeanshorts en allstars, vandaag een vrouw in jurk. Waarom ook niet he.

They just want the D.

Laatst was er een of andere ecto van nog geen 60kg die aan het squatten als een idioot was, zag zijn knieen door midden breken. Dus ik wil hem advies geven dat hij gezien zijn lichaamsbouw misschien beter iets minder diep kan gaan, krijg ik meteen een grote mond terug. Gezien mijn ervaring met bodybuilding kon hij wel wat meer respect tonen in plaats van mij dik te noemen. Na mijn training nog even mijn quads doorbloed met low weight squats, had de dag ervoor een nieuw pr gezet van 180kg, zie ik hem in een hoekje staan lachen dat ik zulk laag gewicht hanteer.

En dan vind hij het raar dat niemand hem wil helpen als hij een spotter nodig heeft om te benchen... De jeugd van tegenwoordig

Terug
Naar boven