- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lachen in de sportschool hoeft toch niet altijd te betekenen dat je een ander uitlacht om falende/verkeerd uitgevoerde oefening
gisterochtend vroeg aanwezig in de sportschool, sta helemaal alleen in de kleedkamer.
Komt er iemand binnen die net voor ze binnenkomt een hele diepe zucht slaakt, maar dan ook een hele diepe
waarbij ik spontaan verbaasd omkijk.
We moesten er allebei hartelijk om lachen

En andere keer hield hij de (enige) urinoir bezet, dus ik gebruikte maar een reguliere wc. Ondertussen hoor ik hem doorspoelen en zijn 'handen wassen'. Afijn, minuut verder, staat die kerel nog steeds voor de spiegel zijn 'handen te wassen'. 
Laatste weken loopt er zo'n ecto ventje, die iedereen probeert te intimideren op de gekste manieren. Dan doet hij ff een oefening voor biceps en loopt hij een rondje door de gym vol aangespannen, elke meter stoppen en naar de spiegel kijken, lachen, zonnebril goed doen(ja een zonnebril lol). Ook gaat hij achter meso's staan en lachen terwijl ze een uitvoering doen. Vreselijk ventje haha
Ik sport nu zelf een aantal weken, en dit is voornamelijk waar ik mezelf aan erger:
- Teenslippers, dikke truien en mutsen
- Mensen die tussen hun setjes door gaan boxen tegen de lucht
- En laatst waren er twee dudes (ik denk met anabolen, het zag er gewoonweg niet natuurlijk uit..) die serieus een uur lang elke 2 minuten tegen elkaar hebben verteld hoe groot hun biceps/borst/schouders waren, en geloof het of geloof het niet, eentje trok zijn tanktop kapot... Ik heb werkelijk 5 minuten gelachen samen met wat andere lonegunners die aan het pompen waren
- Een dikke endo met vet% >15, die even verteld dat je niet parallel moet squatten omdat je dan je knieën verdoet, en bij elke oefening die ik deed wist die wel iets op aan te merken. Ga ik er tegen in wordt die boos en verteld hij dat 'ie een bodybuilder is met een bodybuilder schema van een bodybuilder coach genaamd 'geen idee'.. Zelf doet 'ie amper halve squats met 60KG (incl stang).
Het irritantste vind ik als beginner dat je merkt dat mensen je 'uitlachen'.. Ik BP nu 45kg en bij het laatste setje vroeg ik een spotter.. Nou je had de helft van alle 'brede' boykies moeten zien. Ach niet iedereen is sterk geboren![]()
Mja , ik kan om niemand lachen ben deze tijd heletijd alleen in de gym![]()
een dikke endo met >15% bf, is dat een hele veilige schatting of heb je gewoon geen idee?
was het ook maar zo bij ons. Met dit weer is het wel stukken rustiger dan normaal

59kg
waar lach je om op DBB..

Laatste weken loopt er zo'n ecto ventje, die iedereen probeert te intimideren op de gekste manieren. Dan doet hij ff een oefening voor biceps en loopt hij een rondje door de gym vol aangespannen, elke meter stoppen en naar de spiegel kijken, lachen, zonnebril goed doen(ja een zonnebril lol). Ook gaat hij achter meso's staan en lachen terwijl ze een uitvoering doen. Vreselijk ventje haha