Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Laatst was er een of andere ecto van nog geen 60kg die aan het squatten als een idioot was, zag zijn knieen door midden breken. Dus ik wil hem advies geven dat hij gezien zijn lichaamsbouw misschien beter iets minder diep kan gaan, krijg ik meteen een grote mond terug. Gezien mijn ervaring met bodybuilding kon hij wel wat meer respect tonen in plaats van mij dik te noemen. Na mijn training nog even mijn quads doorbloed met low weight squats, had de dag ervoor een nieuw pr gezet van 180kg, zie ik hem in een hoekje staan lachen dat ik zulk laag gewicht hanteer.

En dan vind hij het raar dat niemand hem wil helpen als hij een spotter nodig heeft om te benchen... De jeugd van tegenwoordig

Noemde hij je dik? :roflol:

Laatst was er een of andere ecto van nog geen 60kg die aan het squatten als een idioot was, zag zijn knieen door midden breken. Dus ik wil hem advies geven dat hij gezien zijn lichaamsbouw misschien beter iets minder diep kan gaan, krijg ik meteen een grote mond terug. Gezien mijn ervaring met bodybuilding kon hij wel wat meer respect tonen in plaats van mij dik te noemen. Na mijn training nog even mijn quads doorbloed met low weight squats, had de dag ervoor een nieuw pr gezet van 180kg, zie ik hem in een hoekje staan lachen dat ik zulk laag gewicht hanteer.

En dan vind hij het raar dat niemand hem wil helpen als hij een spotter nodig heeft om te benchen... De jeugd van tegenwoordig

:roflol:

Ja, hoorde hem ook opscheppen dat hij op dutchbodybuilding zit, ene roy

Tja als je zegt ''beter minder diep gaan sinds je een k*t bouw hebt'' gaat meestal niet echt geapprecieerd worden. :D
Btw zie je hem dan zo verdacht in zich zelf lachen en kijken of jij het ziet?

ik was laatst in de kleedkamert, zitten daar een paar phaggot-ecto's die denken dat ze goed trainen te communiceren over hoe een grote hekel ze hebben aan "kneuzen" die "even voor de zomer gespierd willen worden."

je ziet die gasten alleen voor de zomer komen, na de zomer gaan ze weer weg.

diezelfde jongens zie je in het squatrek een halfe rom squat maken, en zodra ze rechtop staan bij elke rap doen ze er een calve raise bij.
met dumbbell press gaan ze als ze de set erop hebben zitten opstaan, met diezelfde dumbbells gaan ze dumbbell squats uitvoeren (3 reps max).

Tja als je zegt ''beter minder diep gaan sinds je een k*t bouw hebt'' gaat meestal niet echt geapprecieerd worden. :D
Btw zie je hem dan zo verdacht in zich zelf lachen en kijken of jij het ziet?
Als je 59kg weegt moet je blij zijn als je tips krijgt van grotere jongens

Laatst was ik aan het squatten. Ging echt mooi diep. Komt er zo'n dikz*k naar me toe die zegt dat ik wat minder diep moet gaan.
Dus ik vertel die papz*k dat mijn broeders op het forum altijd zeggen dat je ass to grass moet squatten.

Later ging hij zelf squatten en hij gebruikte echt een mini-gewicht. Ben je zo dik als een powerlifter en dan squat je zo weinig. Kon mijn lachen niet inhouden.

Het is sowieso een eikel trouwens, hij wil me ook nooit spotten bij het benchen.

Ik sport nu zelf een aantal weken, en dit is voornamelijk waar ik mezelf aan erger:

- Teenslippers, dikke truien en mutsen
- Mensen die tussen hun setjes door gaan boxen tegen de lucht
- En laatst waren er twee dudes (ik denk met anabolen, het zag er gewoonweg niet natuurlijk uit..) die serieus een uur lang elke 2 minuten tegen elkaar hebben verteld hoe groot hun biceps/borst/schouders waren, en geloof het of geloof het niet, eentje trok zijn tanktop kapot... Ik heb werkelijk 5 minuten gelachen samen met wat andere lonegunners die aan het pompen waren

- Een dikke endo met vet% >15, die even verteld dat je niet parallel moet squatten omdat je dan je knieën verdoet, en bij elke oefening die ik deed wist die wel iets op aan te merken. Ga ik er tegen in wordt die boos en verteld hij dat 'ie een bodybuilder is met een bodybuilder schema van een bodybuilder coach genaamd 'geen idee'.. Zelf doet 'ie amper halve squats met 60KG (incl stang).

Het irritantste vind ik als beginner dat je merkt dat mensen je 'uitlachen'.. Ik BP nu 45kg en bij het laatste setje vroeg ik een spotter.. Nou je had de helft van alle 'brede' boykies moeten zien. Ach niet iedereen is sterk geboren :(

Laatst was ik aan het squatten. Ging echt mooi diep. Komt er zo'n dikz*k naar me toe die zegt dat ik wat minder diep moet gaan.
Dus ik vertel die papz*k dat mijn broeders op het forum altijd zeggen dat je ass to grass moet squatten.

Later ging hij zelf squatten en hij gebruikte echt een mini-gewicht. Ben je zo dik als een powerlifter en dan squat je zo weinig. Kon mijn lachen niet inhouden.

Het is sowieso een eikel trouwens, hij wil me ook nooit spotten bij het benchen.
Saai

Shit, ik had die andere niet eens gezien. Maar aan de reacties te zien was ik niet de enige. :D

Eerder om van te huilen dan om van te lachen:

3 jochies waren aan het trainen, deadlift, military press en squat. Op alle oefeningen teveel gewicht en veels te slechte techniek. Bij de squat kregen ze een paar keer wat advies van iemand en wat doen ze ermee? Helemaal niks. Geen gewicht eraf halen, gewoon doorsquatten met knieen die vol naar binnen gaan en leunend op enkel de tenen...

Gewoon niks meer van zeggen, na een tijdje voelen ze die wel enkeltjes wel branden.

Ja, ik ben maar ook gestopt met advies geven over squat bij mij in de gym. Je legt alles netjes uit en wat zie je? Ze gaan door met een gewicht die ze niet aankunnen EN plus die 1/4 squats. Of squats die meer op good-mornings lijken.
Als instructeurs niks zeggen, wie ben ik dat ze naar mij gaan lusiteren?

Ja, ik ben maar ook gestopt met advies geven over squat bij mij in de gym. Je legt alles netjes uit en wat zie je? Ze gaan door met een gewicht die ze niet aankunnen EN plus die 1/4 squats. Of squats die meer op good-mornings lijken.

instructeurs :roflol:
Die kunnen beter geen advies geven en enkel dingetjes op de computer invoeren

Was iemand echt enorm luid aan het kreunen bij bench vanmorgen. "Huuuuuuuuuu! Huuuuuuu! Hnnnnnnnnnnng!".

Vind het normaal dat je wat lawaai maakt tijdens het trainen, maar het was er volledig over :D

Gelukkig heb ik een hard-core gym en geen last van die instructeurtjes die janken dat je niet te zwaar moet trainen enzo.

Was iemand echt enorm luid aan het kreunen bij bench vanmorgen. "Huuuuuuuuuu! Huuuuuuu! Hnnnnnnnnnnng!".

Vind het normaal dat je wat lawaai maakt tijdens het trainen, maar het was er volledig over :D
**** you Mat! Ik had gewoon last van m'n astma. :mad:

Vandaag een Antilliaan die met een zyzz broekje zijn ongetrainde benen kwam showen. Heb me kapot zitten lachen. Why would you ****ing do that? P-p-p-pok :roflol:

Diezelfde Antilliaan zei ook tegen een powerlifter ja ik train 3 uur dat is echt goed jo cardio tussen door enz. xD

Kwam die powerlifter daarna tegen in de kleedruimte en lol wij hebben hardop gelachen xD.

Terug
Naar boven