Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag een Antilliaan die met een zyzz broekje zijn ongetrainde benen kwam showen. Heb me kapot zitten lachen. Why would you ****ing do that? P-p-p-pok :roflol:

Diezelfde Antilliaan zei ook tegen een powerlifter ja ik train 3 uur dat is echt goed jo cardio tussen door enz. xD

Kwam die powerlifter daarna tegen in de kleedruimte en lol wij hebben hardop gelachen xD.

daarna kontcoïtus?

Vandaag een Antilliaan die met een zyzz broekje zijn ongetrainde benen kwam showen. Heb me kapot zitten lachen. Why would you ****ing do that? P-p-p-pok :roflol:

Diezelfde Antilliaan zei ook tegen een powerlifter ja ik train 3 uur dat is echt goed jo cardio tussen door enz. xD

Kwam die powerlifter daarna tegen in de kleedruimte en lol wij hebben hardop gelachen xD.

Hey swa!!! Zit je mij nou uit te lacheee swaaa!?? Waz jou probleeeem?!!! Waarom kiek jij nar mijn bhenen?!!
Jij bent een kaolo mariku swa!....ma pang pang!!

Hij ruimt ook nooit gewichten op.. :(

Lachwekkend maar ook flink irriterend zoiets bruins.

Zoo jij bent rof joh, met je 71 kg bij 1m80. Jou benen zijn natuurlijk veel en veel groter, kzou niemand uitlachen als ik 71 kg was bij 1m80. just sayin.

Even uit je voedingstopic quoten. :) Ik hoop dat ik toch meer dan 13kg ga gainen op 4 jaar tijd.
Weeg inmiddels alweer 70 kilotjes. Hoop voor je dat je meer DAN 14KG VVM wint in 4 jaar, zie er overigens wel 10x beter uit dan jij vriend. Dus keep on quoting en keep on talking met je k*t fysiekje :D.
Edit: Oh wacht nog zo een t*fus ecto deze is 1m80 70 kg en 9% vet gozer jij hebt helemaal geen recht van spreken :roflol:

---------- Post added 5 August 2013 at 22:03 ----------

Ik kan ook met modder gaan gooien uit je log:
Squat
10 x 20
5 x 40
3 x 60
3 x 70
3 x 77,5

:roflol: epische stats, ik ga BP stats niet eens quoten die zijn helemaal dramatisch.

Laatst bewerkt:
Weeg inmiddels alweer 70 kilotjes. Hoop voor je dat je meer DAN 14KG VVM wint in 4 jaar, zie er overigens wel 10x beter uit dan jij vriend. Dus keep on quoting en keep on talking met je k*t fysiekje :D.
Edit: Oh wacht nog zo een t*fus ecto deze is 1m80 70 kg en 9% vet gozer jij hebt helemaal geen recht van spreken :roflol:
Ik post het niet om je te bashen hoor. ;) En aan je foto's te zien is die 13kg niet enkel vvm.
PM me binnen 4 jaar om onze progressie te vergelijken. :D

PS: Ben maar een paar maanden bezig, haten op m'n stats is zinloos.

Ik post het niet om je te bashen hoor. ;) En aan je foto's te zien is die 13kg niet enkel vvm.
PM me binnen 4 jaar om onze progressie te vergelijken. :D

PS: Ben maar een paar maanden bezig, haten op m'n stats is zinloos.

Maakt nie uit of je over 4 jaar je progressie PM'd ik zal er alsnog beter uitzien dan jij tenzij je aan de Cell-Tech gaat, dat wordt em dan niet :roflol:.

Laatst bewerkt:
Maakt nie uit of je over 4 jaar je progressie PM'd ik zal er alsnog beter uitzien dan jij tenzij je aan de Cell-Tech gaat, dat wordt em dan niet :roflol:.
Hoeveel keer ga je je post nog editen? :p Nogmaals m'n post was niet om je te bashen. Maar een beginner bashen terwijl je eigen progressie niet noemenswaardig is vind ik triest. Dat Ashbringer een mong**l is kan ik je wel gelijk geven. :D

Haha ik lach om de post's hierboven. Heb gewoon respect voor elkaar. Iedereen moet ergens beginnen ook kwa kracht stats.

Hoeveel keer ga je je post nog editen? :p Nogmaals m'n post was niet om je te bashen. Maar een beginner bashen terwijl je eigen progressie niet noemenswaardig is vind ik triest. Dat Ashbringer een mong**l is kan ik je wel gelijk geven. :D
Het was wel bedoeld om te bashen praat geen poep. Maakt verder niet uit, kzie er beter uit dan jij, mijn stats zijn beter dan die van jou. Over 4 jaar zal ik er alsnog beter uit zien dan jij en over 4 jaar zullen mijn stats alsnog beter zijn dan die van jou. Einde verhaal. Ben best tevreden met mijn progressie in 4 jaar eigenlijk, het had beter gekund mja ben toch pas 22, ik heb tijd zat.

EDITTTTTT: En als ik me posts wil editen doe ik dat lekker.
edit
kijk nog een edit kneus, en nu?

Ecto vs Ecto......round 1!! *ping-ping* :D

Ecto vs Ecto......round 1!! *ping-ping* :D

:roflol: Let's get ready to ruuuuuuuumbleee

---------- Post added 5 August 2013 at 22:28 ----------

trouwens gisteren ff rug fototje genomen unflexed, start mirin:
28bv24n.jpg

dem bbc geneticsss

Even uit je voedingstopic quoten. :) Ik hoop dat ik toch meer dan 13kg ga gainen op 4 jaar tijd.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 23:05 ----------

Het was wel bedoeld om te bashen praat geen poep. Maakt verder niet uit, kzie er beter uit dan jij, mijn stats zijn beter dan die van jou. Over 4 jaar zal ik er alsnog beter uit zien dan jij en over 4 jaar zullen mijn stats alsnog beter zijn dan die van jou. Einde verhaal. Ben best tevreden met mijn progressie in 4 jaar eigenlijk, het had beter gekund mja ben toch pas 22, ik heb tijd zat.

EDITTTTTT: En als ik me posts wil editen doe ik dat lekker.
edit
kijk nog een edit kneus, en nu?

yadayadayada.

:roflol:

:roflol: Let's get ready to ruuuuuuuumbleee

trouwens gisteren ff rug fototje genomen unflexed, start mirin:
28bv24n.jpg

dem bbc geneticsss

en dat is 12%???

hey als ik nu ook iets flauws roep worden mijn foto's dan ook gekopieerd ?

stelletje flauwerikken

Terug
Naar boven