MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ecto fight :)

Jongetjes die praten over hoeveel ze wel niet eten en toch niet aankomen!

Mensen die iedere dag komen om alleen te bankdrukken en satéstokjes als benen hebben (if you know what i mean:p)

Zo'n groepje van vijf die altijd borst trainen, handschoenen aan hebben, praten alsof ze bodybuilders zijn :(

Ik weet niet wat er te lachen is, als je me in real live ziet ga je echt niet zo snel ****en met mij.
Ik ben 1:80, 84 kg natuurlijk en genoeg ervaring.

een man van 41 die zegt "niet zo snel ****en met mij."

zullen we ene topic maken "Waar lach jij om op dbb.nl?"

:roflol: Let's get ready to ruuuuuuuumbleee

---------- Post added 5 August 2013 at 22:28 ----------

trouwens gisteren ff rug fototje genomen unflexed, start mirin:
28bv24n.jpg

---------- Post added 5 August 2013 at 22:28 ----------

dem bbc geneticsss

Wowwwww smeer jij jezelf thuis ook in met die Bruinmakende creme? Had je een bodybuild wedstrijd ofzo?

Maar je ziet wel je blackgenetics, sowieso die triceps.... Jaja Ik mocht willen...

een man van 41 die zegt "niet zo snel ****en met mij."

zullen we ene topic maken "Waar lach jij om op dbb.nl?"

:roflol:
Je snapt toch wel dat ik niet serieus ben, vraag ieder die mij kent hier op het forum.

Dat "niet zo snel ****en met mij" komt uit een legendarisch topic "ruziezoekende mannetjes"

Het was wel bedoeld om te bashen praat geen poep. Maakt verder niet uit, kzie er beter uit dan jij, mijn stats zijn beter dan die van jou. Over 4 jaar zal ik er alsnog beter uit zien dan jij en over 4 jaar zullen mijn stats alsnog beter zijn dan die van jou. Einde verhaal. Ben best tevreden met mijn progressie in 4 jaar eigenlijk, het had beter gekund mja ben toch pas 22, ik heb tijd zat.

EDITTTTTT: En als ik me posts wil editen doe ik dat lekker.
edit
kijk nog een edit kneus, en nu?

Niet lullig bedoeld maar over 4 jaar ben jij nog steeds een manlet.

Maar Tatt is gewoon een irritant k*tkind.

Waar lach jij om @ DBB :D

Een kerel, van rond de 50 die begint te kletsen met mij na de training. We spraken over van alles en nog wat , tot dat hij over het onderwerp anabolen kwam. Dit is wat hij zij: "Je kan zo zien wie hier gebruikt in deze gym, dat zijn de brede kerels die kletsen en een kwartiertje trainen en dan weer weg zijn. Die hoeven maar de helft uit te voeren van wat de normale sporters doen. " ;)

Mensen die iedere dag komen om alleen te bankdrukken en satéstokjes als benen hebben (if you know what i mean:p)

Een kerel, van rond de 50 die begint te kletsen met mij na de training. We spraken over van alles en nog wat , tot dat hij over het onderwerp anabolen kwam. Dit is wat hij zij: "Je kan zo zien wie hier gebruikt in deze gym, dat zijn de brede kerels die kletsen en een kwartiertje trainen en dan weer weg zijn. Die hoeven maar de helft uit te voeren van wat de normale sporters doen. " ;)

De mensen die ff komen kletsen en na een kwartier weer weg gaan gebruiken naar mijn idee wel sneller, omdat ze lui zijn en er met de zomer goed bij willen staan

Het lijkt een kwartier omdat die ouwe zelf 4 uur bezig is met zijn marathon workout :roflol:

Shhh no tears
Only dreams now
Unrustle your jimmies

Terug
Naar boven