K94
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer mensen je aanspreken over hun wilde anabole verhalen en er automatisch van uit gaan dat je alles van steroiden af weet
Ik weet niet wat er te lachen is, als je me in real live ziet ga je echt niet zo snel ****en met mij.
Ik ben 1:80, 84 kg natuurlijk en genoeg ervaring.
Gister mijn eigen uit staan te lachen,
Benchpress en op het moment dat het heavy werd (laatste 2-3 reps) zegt een vrouwtje die voorbij komt tegen mijn maat: wat kijkt ie moeilijk moet ie poepen ofZo?
Dus ik schiet in de lach, stang komt naar beneden en no way in hell dat ie terug omhoog ging hahah.
Mijn maat heeft me een paar sec zo laten spartelen,meneer was te druk bezig met zijn slappe lach te onderdrukken.

Hoop dat het tenminste nog en beetje lekker wijf was.Je snapt toch wel dat het een dolletje is, 1:80 en 84 kg is gemiddeld en niks bijzonders aan dat weet iedereen.
---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 14:38 ----------
Wat een teringstreek van haarHoop dat het tenminste nog en beetje lekker wijf was.

Van die DIKKE Zeekoeien die aan land komen, en blijkbaar gedwongen of aangetrokken worden om een sportschool binnen te... Uhhhh... Waggelen / wandelen. Uiteindelijk een soort "date" weten te regelen met een Personal Trainer en dan het volgende hard op durven te zeggen:
"ik ben van plan eerst 1x per week te komen want ik moet het natuurlijk rustig aan opbouwen"

Waren laatst 2 meiden die dachten dat de sluiters soort van handknijpers waren.![]()
lolWaren laatst 2 meiden die dachten dat de sluiters soort van handknijpers waren.![]()

als je mp kan met 60 kilo voor 6 reps, hoe kan je dan upright row pakken met 70 voor 7 reps?
k*t uitvoering![]()
Hangt er maar vanaf waarop je traint natuurlijk. Iemand die veel cleans doet en pushpresses zal best
wel meer kunnen upright rowen dan dat hij kan strikt pressen

ben ik wel benieuwd hoe strict men UR doen
ellebogen moeten naar plafond wijzen
Close grip kan je aardig wat rowen hoor.