XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ja ik kan ook wel wat rowen.
helemaal als je elke rep ff op je tenen gaat staan en kort knikje met de knie.

maar meer dan mp?

Anway, wat een discussie weer haha.

Hangt er maar vanaf waarop je traint natuurlijk. Iemand die veel cleans doet en pushpresses zal best
wel meer kunnen upright rowen dan dat hij kan strikt pressen
Zo zwaar nog nooit gerowd, maar dat gaat me echt niet lukken denk ik hoor

(noob) zit je ook aan die shakies dan?
(ik) ja man.
(noob) haha dan wil ik jou later zien man dan hangt alles kijk arnold zwarzenegger.

???

Iemand die zijn hele lichaam gebruikt om 30kg te curlen in het squatrack.

Vandaag een vent die mijn matje wou inpikken terwijl ik erop sta. Ik zei niks en keek hem alleen maar aan. Toen vroeg hij: was jij hier bezig? Ik zei: Ja ik denk het wel hé. Als een Nederlander die een Marokkaan imiteert: Sorry sorry!

Wtf? Ik stond er zelfs op xD

Mensen die verwachten af te vallen met cardio, maar niks met hun voeding doen als je het hun vraagt :roflol:

Vandaag een vent die mijn matje wou inpikken terwijl ik erop sta. Ik zei niks en keek hem alleen maar aan. Toen vroeg hij: was jij hier bezig? Ik zei: Ja ik denk het wel hé. Als een Nederlander die een Marokkaan imiteert: Sorry sorry!

Mensen die verwachten af te vallen met cardio, maar niks met hun voeding doen als je het hun vraagt :roflol:

Rof hoor aarsbringer

hah doet me denken aan een bankdrukker sessie een tijd terug. Had wat setjes achter de rug en moest nog een set. Ik ging zitten, liggen en pak de stang vast. Zie ik ineens zo'n man platen van mijn stang afhalen.
''ja dat mag gewoon hoor, het is niet zo dat dit hierbij hoort ofzo''

hah doet me denken aan een bankdrukker sessie een tijd terug. Had wat setjes achter de rug en moest nog een set. Ik ging zitten, liggen en pak de stang vast. Zie ik ineens zo'n man platen van mijn stang afhalen.
''ja dat mag gewoon hoor, het is niet zo dat dit hierbij hoort ofzo''

:roflol: haha das brutaal

Terug
Naar boven