Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

hah doet me denken aan een bankdrukker sessie een tijd terug. Had wat setjes achter de rug en moest nog een set. Ik ging zitten, liggen en pak de stang vast. Zie ik ineens zo'n man platen van mijn stang afhalen.
''ja dat mag gewoon hoor, het is niet zo dat dit hierbij hoort ofzo''

Lol hoe liep dat gesprek dan xD.

Had ooit eens een 10kg van een benchpress stang afgehaald, die man die er nog mee bezig was kwam terug en wou gelijk aan de slag gaan. Hij had niet door dat er 10kg misde aan een kant, dus ik nog net voordat hij zijn set wou doen.. he ik heb je 10kg gepakt wacht eeeeeeeeeeeeven.

Gister in de gym tijdens leg day. Ik zit in de fitness ruimte in plaats van kracht honk voor de leg press, naast mij zat een nieuwkomer op de leg curl met een instructeur erbij. ( leg curl ook als 1e oefening.. )
De instructeur liep 5 min weg, dus hij wachtte netjes 5 min voordat die aan zijn 2e set begon, want tjah, zonder instructeur kan een leg curl erg fout gaan ???
Zijn eerste vraag: Krijg ik een sixpack als ik elke dag buik train? Instructeur vertelde dus dat het veel met je vet % te maken heeft en abs niet elke dag hoeft te trainen ( respect voor haar, srs ).
De instructeur had hem dus wijs gemaakt dat die op kracht moest trainen, dit betekende reps van 10 of 12.

Ik op de leg press met reps van 6-8.
Kerel tikt mij aan: '' hee man, ik heb net een gouden tip gekregen, je moet op herhalingen van minstens 10 trainen voor kracht, weinig herhalingen heb je niks aan!''

Heb hem netjes uitgelegd waarom ik 6-8 reps deed, maar zijn opmerking: '' Instructeurs hier krijgen betaald, die weten er sowieso meer van ''. Waarop ik reageerde dat het stagiaires waren en niks betaald kregen.

Ook nemen ze bij onze gym geestelijk gehandicapten aan als vrijwilligers. Lopen er 3 rond in de weekenden en er blijven er steeds meer komen. Ik vroeg of ze me licht konden helpen om de stang omhoog te krijgen bij mijn laatste setje op de BP ( liet het woord Spotten maar weg ), ze zijn er om alle gewichten op te ruimen, dus dit leek me nog een redelijk doenbaar verzoek. Vervolgens tijdens mijn laatste rep: 2 halen er aan beide kanten 10kg af en de andere trekt de stang volop omhoog.
Heb ze wel gewoon bedankt, aangezien het anders een roll of shame werd :o

'n dude in de gym die high was :roflol:

Leg day; gym leeg

Upperbody met satéprikkers.

Soms zie je kerels waarvan je amper ziet dat ze trainen met een tanktop meestal nog van golds gym en ze lopen dan nogal "breed" rond (armen open,borst naar voor,rug opgespannen en adem ingehouden) met een blik van een bad mutha****a....is wel lachen!
That sounds like me bro:D

Soms zie je kerels waarvan je amper ziet dat ze trainen met een tanktop meestal nog van golds gym en ze lopen dan nogal "breed" rond (armen open,borst naar voor,rug opgespannen en adem ingehouden) met een blik van een bad mutha****a....is wel lachen!

Trainen in een tanktop is vrij normaal hoor...
Lach meer om gasten die in een compleet voetbaloutfit van hun favo club lopen!

Jij las zeker alleen: trainen met een tanktop. (en de rest overgeslagen :p )
Mij maakt het niet zoveel uit waarin ze trainen, als ze maar gewoon trainen :)

Ikzelf lach altijd het meeste tijdens mn cardio. Dan heb ik zicht op het krachttrainingsgedeelte en kan ik mensen zien klunzen :roflol:
Ze denken vast hetzelfde over mij als de rollen zijn omgedraaid haha

Jij las zeker alleen: trainen met een tanktop. (en de rest overgeslagen :p )
Mij maakt het niet zoveel uit waarin ze trainen, als ze maar gewoon trainen :)

Ikzelf lach altijd het meeste tijdens mn cardio. Dan heb ik zicht op het krachttrainingsgedeelte en kan ik mensen zien klunzen :roflol:
Ze denken vast hetzelfde over mij als de rollen zijn omgedraaid haha

Nee hoor maar niet iedereen die in een tank loopt is gelijk een patser. Vind het persoonlijk gewoon fijner trainen.
Zolang ze maar niet in de weg lopen boeit het me niet zoveel wat ze doen;)

Nee hoor maar niet iedereen die in een tank loopt is gelijk een patser. Vind het persoonlijk gewoon fijner trainen.
Zolang ze maar niet in de weg lopen boeit het me niet zoveel wat ze doen;)

Nee dat klopt, maar ik denk dat DAVE77 het hele pakketje bedoelde; in tanktop, die niet trainen én breed lopen :p
Verder niks mis met tanktop natuurlijk.

Nee dat klopt, maar ik denk dat DAVE77 het hele pakketje bedoelde; in tanktop, die niet trainen én breed lopen :p
Verder niks mis met tanktop natuurlijk.

Merci hell93 x

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 10:37 ----------

Trainen in een tanktop is gay...

• Like
Waarderingen: mat
Omg!....allemaal golds gym tanktoppers hier!!!!!!!!!

Ok buffels komaan, post allemaal een pic met jullie GG tanktop aan en poseer even als een pro, dat word lacheeeeee

Laatst bewerkt:
Tanktops met roze fluorizerende shit zijn zeker gay Punjab :p

pls go man, you don't belong here

---------- Post added 23 August 2013 at 12:06 ----------

Heb je 'n beetje een complex jongen? Zoek even hulp, dan gaat het weer met je.

Mijn psychiater zegt dat er niets meer te redden valt, toch bedankt voor de tip, gespierde spaghetti

Terug
Naar boven