XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Mijn psychiater zegt dat er niets meer te redden valt, toch bedankt voor de tip, gespierde spaghetti

u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

Hoi,ik wil gaan beginnen cutten niet extreem maar een beetje vet kwijtspelen voor de zomer kan zeker geen kwaad.

Ik dacht aan dit schema..
_ 5 eieren (2 volledig, 3 enkel eiwit)
_ whey shake, stuk fruit
_ salade bowl met blik tonijn in olijfolie
_ afslankshake (B$F), stuk fruit
_ normaal avondmaal (aardappel,rijst,groenten,vlees,kip)
_ pot kwark voor slapen
_ potje cashewnoten verspreid over de dag

Stats zijn 1.79 cm , 90kg 20%

Opmerkingen en verbeteringen hoor ik graag..

Dan zit je te lachen met mijn stats, met vet kan ik ook aan de 90 kilo komen :roflol:

Is het mogelijk om te cutten door enkel shakies te drinken of is dit niet verstandig.

En dan deze vraag nog durven te stellen terwijl je al aan het kuren bent :roflol:
Triest man

u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

Dan zit je te lachen met mijn stats, met vet kan ik ook aan de 90 kilo komen :roflol:

En dan deze vraag nog durven te stellen terwijl je al aan het kuren bent :roflol:
Triest man

83 vanmorgen, wicked man!

Zeg snotneus met je kinderachtig gedoe,moet jij nog niet gaan slapen tis al donker buiten..

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 23:41 ----------

Daar ging het niet om.

gast :roflol:

OT: DAVE77 is zowat de typische persoon waar ik om zou lachen

Overigens paar weken terug niet in de gym maar op een festivalletje, komt er een chick naar me toe; Jaaa jij gebruikt proteïne of van die anabolen.

Bertstare.jpg

Overigens paar weken terug niet in de gym maar op een festivalletje, komt er een chick naar me toe; Jaaa jij gebruikt proteïne of van die anabolen.

Bertstare.jpg

Ze had het aan het juiste eind toch ofnie? Dat dere cell tech is strooong

Jezus jongens wat een kinderachtig gedoe hier.

OT:

Kerel bij ons in de gym -van een jaar of 50-60 met een degelijk fysiek voor die leeftijd - die constant in zichzelf loopt te ouwehoeren.

-Tijdens setje keihard kreunen en 'Ja hoor, ja, ja hehehe makkie, ja, ja hehe' zeggen
-Tussen zijn setjes door loopt hij te ijsberen door de hele gym en hij loopt de hele tijd te grinniken.

Moeilijk om je te concentreren bij zo'n kerel in de buurt.

Jezus jongens wat een kinderachtig gedoe hier.

OT:

Kerel bij ons in de gym -van een jaar of 50-60 met een degelijk fysiek voor die leeftijd - die constant in zichzelf loopt te ouwehoeren.

-Tijdens setje keihard kreunen en 'Ja hoor, ja, ja hehehe makkie, ja, ja hehe' zeggen
-Tussen zijn setjes door loopt hij te ijsberen door de hele gym en hij loopt de hele tijd te grinniken.

Moeilijk om je te concentreren bij zo'n kerel in de buurt.

Phil%2BHeath%2BPreparation%2Bfor%2BOlympia%2BContest%2B2012%2B%25285%2529.jpg

Problem solved.

op een van de tv schermen in de sportschool was vandaag de hele tijd telsel... met weer een of ander super buikspierontwikkel vetverslindend apparaat we hebben er met een aantal mensen de draak mee staan steken en erg veel lol gehad

vandaag deed ik barbell hack squat.. ik kreeg een partij bert staren naar me, iemand vroeg ook waarvoor die oefening was..

Terug
Naar boven