MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Van die DIKKE Zeekoeien die aan land komen, en blijkbaar gedwongen of aangetrokken worden om een sportschool binnen te... Uhhhh... Waggelen / wandelen. Uiteindelijk een soort "date" weten te regelen met een Personal Trainer en dan het volgende hard op durven te zeggen:

"ik ben van plan eerst 1x per week te komen want ik moet het natuurlijk rustig aan opbouwen"

Te zware mensen die eindelijk genoeg lef hebben om een gym binnen te stappen om wat aan hun probleem te doen moet je inderdaad belachelijk maken.. :rolleyes:

Te zware mensen die eindelijk genoeg lef hebben om een gym binnen te stappen om wat aan hun probleem te doen moet je inderdaad belachelijk maken.. :rolleyes:

Das ALTIJD 1 malig dat ze een sportschool betreden... En dit gebeurd altijd middels gratis entree...

---------

On Topic, hele (ahum) sportieve vrouwen die sporadisch de sportschool bezoeken en de hele tijd hun handdoek in hun nek hebben en telkens hun bovenlip afnemen met hun handdoek...
Jaaaja je weet wel dat plekje waar je ongelooflijk veel zweet verliest... Onder je neus..
Nergens hebben zij zweetdruppels maar vegen om de minuut en vaak 3x achter elkaar hun bovenlip "droog".

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 21:56 ----------

-10

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 21:58 ----------

vandaag deed ik barbell hack squat.. ik kreeg een partij bert staren naar me, iemand vroeg ook waarvoor die oefening was..

Heb je liever "Ernie" ?

Das ALTIJD 1 malig dat ze een sportschool betreden... En dit gebeurd altijd middels gratis entree...

Misschien, maar dan nog. Ik ken zat mensen (voornamelijk vrouwen), zelfs mensen die redelijk tot goed in vorm zijn, die het lastig vinden om een sportschool in te stappen. Als ze dan toch die stap nemen kun je ze best normaal behandelen. We zijn allemaal ergens begonnen. Toen ik als 15 jarig pikkie begon met trainen deed ik ook dingen die ik nu heel anders zou doen, lekker belangrijk. Als iemand in de sportschool komt en zich inzet en besluit om er wat van te gaan maken, verdient dat sowieso respect, ongeacht leeftijd of vorm. Ik erger me een stuk meer aan breed lopende kereltjes die met z'n 3en alles bezet houden, een partij herrie maken en andere mensen belachelijk maken.

Aangezien het hier over shirts en tanktops ging, enkele jaren geleden werd hier eens een website gepost met t-shirts, koffiekoppen etc.
Die site had tientallen shirt designs met AAS gerelateerde zaken opgedrukt. Zou graag die site terugvinden. Lijkt me epic om daarmee te trainen of over de aankomst van een triatlon mee te lopen :)

Mensen die met 100kg beginnen te bankdrukken zonder op te warmen en daarna keihard falen met de volgende setjes.

Misschien, maar dan nog. Ik ken zat mensen (voornamelijk vrouwen), zelfs mensen die redelijk tot goed in vorm zijn, die het lastig vinden om een sportschool in te stappen. Als ze dan toch die stap nemen kun je ze best normaal behandelen. We zijn allemaal ergens begonnen. Toen ik als 15 jarig pikkie begon met trainen deed ik ook dingen die ik nu heel anders zou doen, lekker belangrijk. Als iemand in de sportschool komt en zich inzet en besluit om er wat van te gaan maken, verdient dat sowieso respect, ongeacht leeftijd of vorm. Ik erger me een stuk meer aan breed lopende kereltjes die met z'n 3en alles bezet houden, een partij herrie maken en andere mensen belachelijk maken.

t*ring wat een triest gelul... Wil je vrouwen achter je aan hebben of karma punten scoren??

Fok wat een triest sociaal stuk tekst..

Waar haal jij het vandaan dat ik die mensen uitlach of belachelijk maak of NIET NORMAAL BEHANDEL? En als iemand dik is dan is iemand dik.. Klaar je kan er wel schijnheilig omheen lullen maar die mensen weten zelf ook wel dat ze DIK zijn.
En als ze 1 malig komen en altijd beroerd de oefening uitvoeren dan doen zij dat 1malig en beroerd..
En waarom praat je over iets dat toen je 15 was anders deed dan hoe je het nu zou doen?
Men zo is het leven toch? Alles verandert... Of belde jij toen je 5 was ook met je Iphone 5s?
En dan gelul met "respect verdienen" tegenwoordig "verdien je respect" met foto's nemen en laten nemen en plaatsen op internet... Dat "respect verdienen" tegenwoordig word overal toegepast en gegeven..
Als iemand respect in de sportschool verdient, dan zijn dat mensen die goed, hard, gedisciplineerd trainen en op hun voeding letten... En dat ondanks drukke baan of gezinssituatie.. En niet aan een persoon met overgewicht die een dagje komt kijken bij een sportschool..

MAAAAAAR ik irriteer mij ook aan die "stoere" "opvallende" "breed lopende" kereltjes... Of personen die toestellen/apparaten bezet houden... En van die loerende en starende gastten...
Dit vind ik ook veeeele malen erger dat die zeekoeien ;)

spotters met gek commentaar tijdens de set, bijvoorbeeld tijdens mijn db shoulder press:
''mmm ik voel ze trillen ga door zo ja''(heeft mn ellebogen vast)

:S

ja dat was zon stagejongen, moest afwijken van protocol omdat vaste spotmaten op vakasie waren.
:S

Gratis wifi.. Helaas niet overal in de gym bereik :roflol:

Ik zit nu op de crosstrainer, helaas geen wifi atm :roflol:

Terug
Naar boven