Misschien, maar dan nog. Ik ken zat mensen (voornamelijk vrouwen), zelfs mensen die redelijk tot goed in vorm zijn, die het lastig vinden om een sportschool in te stappen. Als ze dan toch die stap nemen kun je ze best normaal behandelen. We zijn allemaal ergens begonnen. Toen ik als 15 jarig pikkie begon met trainen deed ik ook dingen die ik nu heel anders zou doen, lekker belangrijk. Als iemand in de sportschool komt en zich inzet en besluit om er wat van te gaan maken, verdient dat sowieso respect, ongeacht leeftijd of vorm. Ik erger me een stuk meer aan breed lopende kereltjes die met z'n 3en alles bezet houden, een partij herrie maken en andere mensen belachelijk maken.
t*ring wat een triest gelul... Wil je vrouwen achter je aan hebben of karma punten scoren??
Fok wat een triest sociaal stuk tekst..
Waar haal jij het vandaan dat ik die mensen uitlach of belachelijk maak of NIET NORMAAL BEHANDEL? En als iemand dik is dan is iemand dik.. Klaar je kan er wel schijnheilig omheen lullen maar die mensen weten zelf ook wel dat ze DIK zijn.
En als ze 1 malig komen en altijd beroerd de oefening uitvoeren dan doen zij dat 1malig en beroerd..
En waarom praat je over iets dat toen je 15 was anders deed dan hoe je het nu zou doen?
Men zo is het leven toch? Alles verandert... Of belde jij toen je 5 was ook met je Iphone 5s?
En dan gelul met "respect verdienen" tegenwoordig "verdien je respect" met foto's nemen en laten nemen en plaatsen op internet... Dat "respect verdienen" tegenwoordig word overal toegepast en gegeven..
Als iemand respect in de sportschool verdient, dan zijn dat mensen die goed, hard, gedisciplineerd trainen en op hun voeding letten... En dat ondanks drukke baan of gezinssituatie.. En niet aan een persoon met overgewicht die een dagje komt kijken bij een sportschool..
MAAAAAAR ik irriteer mij ook aan die "stoere" "opvallende" "breed lopende" kereltjes... Of personen die toestellen/apparaten bezet houden... En van die loerende en starende gastten...
Dit vind ik ook veeeele malen erger dat die zeekoeien