MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Trainen met een dre beats op je kop,wtf u srs?

Why not

Ik lach nooit om dingen in de sportschool. Als ik teveel op mijn omgeving ga letten, word ik overweldigd met plaatsvervangende schaamte en moordneigingen. 95% van mijn gym bestaat uit zuurstof verspillende beta's. Aan de andere kant, het zijn wel de mensen die het abonnementsgeld zo ontiegelijk laag houden.

Ik lach nooit om dingen in de sportschool. Als ik teveel op mijn omgeving ga letten, word ik overweldigd met plaatsvervangende schaamte en moordneigingen. 95% van mijn gym bestaat uit zuurstof verspillende beta's. Aan de andere kant, het zijn wel de mensen die het abonnementsgeld zo ontiegelijk laag houden.

Dat denkt die 95% van jou ook

Ik lach met mensen die ik telkens weer opnieuw zie in de sportschool maar NOOIT beenoefeningen zie doen

ik vind alleen lekker als de muziek in de sport school draait zou zelf nooit met oortjes in trainen sluit mij teveel af, moet wel de geluiden van de gewichten horen XD

t*ring wat een triest gelul... Wil je vrouwen achter je aan hebben of karma punten scoren??

Fok wat een triest sociaal stuk tekst..

Waar haal jij het vandaan dat ik die mensen uitlach of belachelijk maak of NIET NORMAAL BEHANDEL? En als iemand dik is dan is iemand dik.. Klaar je kan er wel schijnheilig omheen lullen maar die mensen weten zelf ook wel dat ze DIK zijn.
En als ze 1 malig komen en altijd beroerd de oefening uitvoeren dan doen zij dat 1malig en beroerd..
En waarom praat je over iets dat toen je 15 was anders deed dan hoe je het nu zou doen?
Men zo is het leven toch? Alles verandert... Of belde jij toen je 5 was ook met je Iphone 5s?
En dan gelul met "respect verdienen" tegenwoordig "verdien je respect" met foto's nemen en laten nemen en plaatsen op internet... Dat "respect verdienen" tegenwoordig word overal toegepast en gegeven..
Als iemand respect in de sportschool verdient, dan zijn dat mensen die goed, hard, gedisciplineerd trainen en op hun voeding letten... En dat ondanks drukke baan of gezinssituatie.. En niet aan een persoon met overgewicht die een dagje komt kijken bij een sportschool..

MAAAAAAR ik irriteer mij ook aan die "stoere" "opvallende" "breed lopende" kereltjes... Of personen die toestellen/apparaten bezet houden... En van die loerende en starende gastten...
Dit vind ik ook veeeele malen erger dat die zeekoeien ;)

Bedankt voor het compliment :) Karma punten interesseren me inderdaad enorm. Daar krijg je een grotere penis van toch? Dat is handig voor al die vrouwen die achter me aanlopen na mijn vorige posts..

Ik zeg niet dat je mensen uitlacht, belachelijk maakt of niet normaal behandel. Nergens in mijn tekst beschuldig ik jou daarvan. Dat je het op jezelf betrekt kan ik niks aan doen.

Ik praat over de periode toen ik 15 was omdat ik toen ook beginnersfouten heb gemaakt, net als iedereen. Ik was blij dat er mensen hielpen om mijn fouten te corrigeren, om me het squatten, deadliften, benchen et cetera op een goede manier te leren. Als dat soort mensen er niet zijn, blijf je fouten maken en kom je niet verder. Sommige mensen gaan dan alsnog door, anderen gaan gefrustreerd naar huis.

Als jij vindt dat je tegenwoordig respect verdient door foto's te nemen en op internet te zetten, dan hebben wij een ander beeld van het begrip respect verdienen.

Jij verwacht dus dat iedereen die voor de eerste keer in de sportschool komt meteen z'n voeding op orde heeft, de oefeningen goed doet en hard en gedisciplineerd traint? Dan pas krijg je respect van jou? Dat vind ik een vreemde manier van respect geven. Als je ziet dat iemand met enorm overgewicht in de sportschool loopt en een oefening verkeerd doet, of zichtbaar moeite heeft met iets heb je twee keuzes. Keuze één is om die persoon te laten rommelen, omdat het toch maar "een dik persoon is die eenmalig in de sportschool komt". Keuze twee is om die persoon aan te spreken en wat tips te geven zodat die persoon vooruit komt, het leuk gaat vinden en misschien wel op weg gaat naar goede voeding, hard trainen en gedisciplineerd trainen. Niet iedereen zit op internetfora of heeft alle kennis om te trainen in huis op het moment dat ze een gym binnen stappen.

Iedereen z'n eigen mening, maar om iemand te beoordelen op hun eerste uurtje in de sportschool vind ik wat oppervlakkig.

^
Mee eens (ik ga niet zo'n lap tekst typen) maar iemand op eerste uurtje in de gym beoordelen kan niet.
Eerste keer dat ik ik de gym kwam (dan heb ik het wel over 4 jaar geleden, niet dat ik 4 jaar lang nu ga, daar niet van) werd ik op een apparaat gezet en ging ik van mn eigen af.
Als mensen mij toen hadden beoordeeld zoals jij (TalentLoos) was ik dus niet terug gegaan? Nu niet meer in diezelfde gym?
Oja, ik had toendertijd overgewicht..en still, ik kwam er nog steeds en ben nu weer tijdje terug daar.

Niet teveel conclusies trekken.

^
Mee eens (ik ga niet zo'n lap tekst typen) maar iemand op eerste uurtje in de gym beoordelen kan niet.
Eerste keer dat ik ik de gym kwam (dan heb ik het wel over 4 jaar geleden, niet dat ik 4 jaar lang nu ga, daar niet van) werd ik op een apparaat gezet en ging ik van mn eigen af.
Als mensen mij toen hadden beoordeeld zoals jij (TalentLoos) was ik dus niet terug gegaan? Nu niet meer in diezelfde gym?
Oja, ik had toendertijd overgewicht..en still, ik kwam er nog steeds en ben nu weer tijdje terug daar.

Niet teveel conclusies trekken.
jawel, je kan iemands enthousiasme en motivatie van een kilometer zien. maarja geen zin om op andere te letten

OT: ik lach om de bullshit die mensen naar buiten werken in de gym...

jawel, je kan iemands enthousiasme en motivatie van een kilometer zien.

OT: ik lach om de bullshit die mensen naar buiten werken in de gym...

Enthousiasme van dat moment wel. Motivatie niet.
Als iemand zenuwachtig is, omdat diegene zich dik voelt en bekenen (of dun, of niet gespierd of what ever) kan diegene nog zo ongemotiveerd kijken, terwijl hij/zij eigenlijk super gemotiveerd is.

Als iemand zenuwachtig is, omdat diegene zich dik voelt en bekenen (of dun, of niet gespierd of what ever) kan diegene nog zo ongemotiveerd kijken, terwijl hij/zij eigenlijk super gemotiveerd is.
das waar :D

ja of als diegene heel nodig naar de wc moet ofzo

hahaha stelletje WKs

Terug
Naar boven