JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Mijn man crush, godverdrie die gast is aesthetic, en dat face...no homo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.loi.nl/talen/dutchniederlandischeneerlandaisholandes/index.htm
Ontopic :
Weinig ergernissen in de sportschool buiten de standaard dingen. Asociaal gedrag, apparaten onnodig bezet houden.
nohomo kan alles goed praten vrienddie uitspraak valt niet goed te praten met een nohomo

Yoo....wanna suck my d*ck and lick my balls, CXLBV?? nohomo!!![]()

Bedankt voor het complimentKarma punten interesseren me inderdaad enorm. Daar krijg je een grotere penis van toch? Dat is handig voor al die vrouwen die achter me aanlopen na mijn vorige posts..
Ik zeg niet dat je mensen uitlacht, belachelijk maakt of niet normaal behandel. Nergens in mijn tekst beschuldig ik jou daarvan. Dat je het op jezelf betrekt kan ik niks aan doen.
Ik praat over de periode toen ik 15 was omdat ik toen ook beginnersfouten heb gemaakt, net als iedereen. Ik was blij dat er mensen hielpen om mijn fouten te corrigeren, om me het squatten, deadliften, benchen et cetera op een goede manier te leren. Als dat soort mensen er niet zijn, blijf je fouten maken en kom je niet verder. Sommige mensen gaan dan alsnog door, anderen gaan gefrustreerd naar huis.
Als jij vindt dat je tegenwoordig respect verdient door foto's te nemen en op internet te zetten, dan hebben wij een ander beeld van het begrip respect verdienen.
Jij verwacht dus dat iedereen die voor de eerste keer in de sportschool komt meteen z'n voeding op orde heeft, de oefeningen goed doet en hard en gedisciplineerd traint? Dan pas krijg je respect van jou? Dat vind ik een vreemde manier van respect geven. Als je ziet dat iemand met enorm overgewicht in de sportschool loopt en een oefening verkeerd doet, of zichtbaar moeite heeft met iets heb je twee keuzes. Keuze één is om die persoon te laten rommelen, omdat het toch maar "een dik persoon is die eenmalig in de sportschool komt". Keuze twee is om die persoon aan te spreken en wat tips te geven zodat die persoon vooruit komt, het leuk gaat vinden en misschien wel op weg gaat naar goede voeding, hard trainen en gedisciplineerd trainen. Niet iedereen zit op internetfora of heeft alle kennis om te trainen in huis op het moment dat ze een gym binnen stappen.
Iedereen z'n eigen mening, maar om iemand te beoordelen op hun eerste uurtje in de sportschool vind ik wat oppervlakkig.
^
Mee eens (ik ga niet zo'n lap tekst typen) maar iemand op eerste uurtje in de gym beoordelen kan niet.
Eerste keer dat ik ik de gym kwam (dan heb ik het wel over 4 jaar geleden, niet dat ik 4 jaar lang nu ga, daar niet van) werd ik op een apparaat gezet en ging ik van mn eigen af.
Als mensen mij toen hadden beoordeeld zoals jij (TalentLoos) was ik dus niet terug gegaan? Nu niet meer in diezelfde gym?
Oja, ik had toendertijd overgewicht..en still, ik kwam er nog steeds en ben nu weer tijdje terug daar.
Niet teveel conclusies trekken.
Van die DIKKE Zeekoeien die aan land komen, en blijkbaar gedwongen of aangetrokken worden om een sportschool binnen te... Uhhhh... Waggelen / wandelen. Uiteindelijk een soort "date" weten te regelen met een Personal Trainer en dan het volgende hard op durven te zeggen:
"ik ben van plan eerst 1x per week te komen want ik moet het natuurlijk rustig aan opbouwen"
Das ALTIJD 1 malig dat ze een sportschool betreden... En dit gebeurd altijd middels gratis entree...
---------
On Topic, hele (ahum) sportieve vrouwen die sporadisch de sportschool bezoeken en de hele tijd hun handdoek in hun nek hebben en telkens hun bovenlip afnemen met hun handdoek...
Jaaaja je weet wel dat plekje waar je ongelooflijk veel zweet verliest... Onder je neus..
Nergens hebben zij zweetdruppels maar vegen om de minuut en vaak 3x achter elkaar hun bovenlip "droog".
---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 21:56 ----------
-10
---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 21:58 ----------
Heb je liever "Ernie" ?

Dat ik geen tanktop mag dragen maar vrouwen in tanktops is no problemben te buff denk ik
![]()
. Stel je eens voor dat je in een gym iemands spieren zou kunnen zien...
.Train jij in die gym van Sjors? Er is eens een hele discussie geweest waar ze probeerde te verdedigen waarom mannen dat niet zouden mogen en vrouwen wel. Het kwam er op neer dat het te imponerend zou zijn. Stel je eens voor dat je in een gym iemands spieren zou kunnen zien...
.
Train jij in die gym van Sjors? Er is eens een hele discussie geweest waar ze probeerde te verdedigen waarom mannen dat niet zouden mogen en vrouwen wel. Het kwam er op neer dat het te imponerend zou zijn. Stel je eens voor dat je in een gym iemands spieren zou kunnen zien...
.

Eigenlijk mag er niet dezelfde naam gebruikt worden voor twee totaal verschillende gyms.
Als mensen al bang worden van een adertje op een arm IN de 'gym' zelf, is dat erg tegenstrijdig imo.
Dus je hebt een Gym (serieuze gasten, geen gezeik over tank tops of wat je draagt) en een.. tsja..
wat noem je een plaats waar sporten de bijzaak is en sociaal contact de hoofdzaak.. een sportclub?![]()
Nee, een sportclub is om te sporten.Eigenlijk mag er niet dezelfde naam gebruikt worden voor twee totaal verschillende gyms.
Als mensen al bang worden van een adertje op een arm IN de 'gym' zelf, is dat erg tegenstrijdig imo.
Dus je hebt een Gym (serieuze gasten, geen gezeik over tank tops of wat je draagt) en een.. tsja..
wat noem je een plaats waar sporten de bijzaak is en sociaal contact de hoofdzaak.. een sportclub?![]()
Bij mijn vorige gym (lees health center) mocht dat ook niet. Je mocht daar niet aan bodybuilding doen. Iemand van de gym waar ik nu train, trainde daar ook en is zelfs weg gestuurd omdat hij te groot werd en dat zou mensen afschrikken.
Waarom open je dan gvd een gym...