XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Train jij in die gym van Sjors? Er is eens een hele discussie geweest waar ze probeerde te verdedigen waarom mannen dat niet zouden mogen en vrouwen wel. Het kwam er op neer dat het te imponerend zou zijn :rolleyes:. Stel je eens voor dat je in een gym iemands spieren zou kunnen zien... :D.

Lars bedoel je? hun argumenten slaan echt nrgens op... Ze willen meer mainstre worden en een andere mensen aantrekken. Best jammer als je weet dat hij zo groot is geworden door de soort lui die hij nu weert

Bij mijn vorige gym (lees health center) mocht dat ook niet. Je mocht daar niet aan bodybuilding doen. Iemand van de gym waar ik nu train, trainde daar ook en is zelfs weg gestuurd omdat hij te groot werd en dat zou mensen afschrikken.

Waarom open je dan gvd een gym...

Waar denk je dat een sportschool meer mee verdient, bodybuilders die 5 keer in de week komen of huisvrouwen die 1 a 2 x in de week komen en gevoelig zijn voor alle troep die je daar kan aanschaffen. Genoeg sportscholen die om die reden ook geen dumbells hebben zwaarder dan 32kg. Puur uit commercieel oogpunt kan je beter echte krachtsporters weren, hoe je het went ook keert schrikken zij een grote doelgroep af.

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 13:16 ----------

Lars bedoel je? hun argumenten slaan echt nrgens op... Ze willen meer mainstre worden en een andere mensen aantrekken. Best jammer als je weet dat hij zo groot is geworden door de soort lui die hij nu weert

Had jij hier niet eerder een account en kom jij uit Bodegraven?

Geen idee waar dat ligt, ik kom uit overijssel :D

Neen, Sjors (een vrouw). Ik weet niet meer wie er allemaal tegen haar in ging, maar het kwam er op neer dat ze vond dat brede mannen in tanktop te imponerend zouden kunnen zijn voor nieuwe leden... Ik zou het juist goede reclame vinden.

Misschien doet Lars dat ook, daar heb ik geen weet van.

hoe je het went ook keert schrikken zij een grote doelgroep af.

Zou dat echt zo zijn? Ik kan me dat maar moeilijk voorstellen.

Neen, Sjors (een vrouw). Ik weet niet meer wie er allemaal tegen haar in ging, maar het kwam er op neer dat ze vond dat brede mannen in tanktop te imponerend zouden kunnen zijn voor nieuwe leden... Ik zou het juist goede reclame vinden.

Misschien doet Lars dat ook, daar heb ik geen weet van.

Zou dat echt zo zijn? Ik kan me dat maar moeilijk voorstellen.

Karma als je dat topic terugvindt. Vind het wel interessant.
In plaats van dat je zulke mensen als voorbeeld neemt.....pffff.
Ik ga een gym openen en geen dikke mensen binnenlaten :P Behalve als het powerlifters zijn :p

Ik ga een gym openen en geen dikke mensen binnenlaten :P Behalve als het powerlifters zijn :p

Moest Sjors geen 4500 berichten hebben gepost sinds januari 2013, dan had ik eventueel wel moeite willen doen :p. Geen idee hoe je op een andere manier snel iets vindt hier.

Wat een k*t topic. Mannen die in tanktops willen trainen of vrouwen die een hoofddoek dragen (geloofsovertuiging). Dat daar anno nu zo druk om wordt gemaakt. Ieder zijn ding, je traint voor je zelf.

Ben ik blij dat ik weer terug ga naar me oude gym :) commerciële rommel, bah weg er mee.

OT: telkens als ik ga trainen zie ik constant een Indische man ook trainen. Of ik in de ochtend of avond ga maak niet uit.
weekend of doordeweeks. zie hem altijd

Ben ik blij dat ik weer terug ga naar me oude gym :) commerciële rommel, bah weg er mee.

OT: telkens als ik ga trainen zie ik constant een Indische man ook trainen. Of ik in de ochtend of avond ga maak niet uit.

Hij woont dichtbij je en kijkt stiekem wanneer je gaat en gaat dan snel achter je aan om jou te zien zweten :o

hmmm... Alle Aziaten lijken toch op elkaar...? ;)

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 22:17 ----------

:mier:

Oke, dan zal ik opnieuw reageren:

Het is NIET altijd eenmalig dat ze een sportschool betreden. En NIET altijd middels gratis entree.

Beter zo?

Oohja, jij weet het, jij traint hier en daar ook.. Jaa meid jij hebt helemaal gelijk! Jij krijgt een grote krul van mij! En je mag een sticker uitzoeken!

hmmm... Alle Aziaten lijken toch op elkaar...? ;)

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 22:17 ----------

Oohja, jij weet het, jij traint hier en daar ook.. Jaa meid jij hebt helemaal gelijk! Jij krijgt een grote krul van mij! En je mag een sticker uitzoeken!

Niet zo kinderachtig joh.
Ik heb er gewoon een hekel aan als mensen zeggen: dit is áltijd zo.
Alsof jij in elke sportschool bent geweest en elk dik persoon kent?

Ik ook niet hoor :) maar ik zeg tenminste niet: dit is nóóit zo.

Gewoon de woorden: nooit, en, altijd. Niet gebruiken. Kan je ook geen discussie krijgen, want die win je toch niet :)

maar wel gratis chips uitdelen?

Daarnaast is zo'n uitspraak ook niet wetenschappelijk te onderbouwen :p

Niet zo kinderachtig joh.
Alsof jij in elke sportschool bent geweest en elk dik persoon kent?

Ik ook niet hoor :) maar ik zeg tenminste niet: dit is nóóit zo.

Gewoon de woorden: nooit, en, altijd. Niet gebruiken. Kan je ook geen discussie krijgen, want die win je toch niet :)
jij hapt wel telkens als TalentLoos iets zegt :D hij is zelden serieus in dit soort topics

Terug
Naar boven