AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

mensen die uitermate hun best lijken te doen om NIET te groeien bv : tussen elke set (met een gewicht dat ze met 2 vingers in de neus 100x kunnen tillen) 10min gsm'en, etc

vandaag kwam er een pool binnen lopen waarvan zun armen groter waren dna zun hoofd verder had hij een gruwelijk grote rug en een super kleine borst met een dikke pens eronder.
dat zulke mensen dit zelf niet zien:O zun rug en zun armen waren zo groot dat de rest gewoon wegviel:O

jelly fag die doet alsof hij het helemaal is.
praat vollebak achter mn rug lol

hij was net 2weken bezig en had al een spuit gezet.
sorry ouwe; ik own je nog altijd...

Al die rare crossfit/whatever oefeningen die je sommige mensen ziet doen.

Exempli gratia opdrukken op dumbbells met een roeiende beweging bovenin supersetted met jumpsquats op één been. Wtf?

Zag vandaag een pauper met een zonnebril door de gym lopen. :facepalm:

Ik kwam vandaag bij de aclo in groningen, (net verhuisd)
moet ik een intake doen om te laten zien dat ik kan fitnessen voormezelf en de apparaten kan gebruiken :o

(ik gebruik geneens apparaten maarja)

vandaag was tog de druppel

een gast, die de legpress helemaal vol had geladen dus ook de bovenkant hing zeker wel 500 a 600 kilo geloof ik , ik dacht impressive even kijken en dan zak die maar 10 cm ofzo , ik zou me echt schamen als ik zo zou legpressen

vandaag weer iemand met een epic failure;

met zun 2en trainen / lullen / whatever.

eentje doet iets wat op een setje seated row moest lijken op een apparaat.

zun maatje gaat zitten, nee man, die moet je veel zwaarder doen zegt ie, is veel lekkerder.
Hij knikkert dat gewicht omhoog naar standje zwaar, en wil stoer ff met 1 hand alvast die roei armen naar zich toe halen, jammer dan, geen beweging in te krijgen he... standje lichter dan maar , krijgt ie hem nog niet uit de hoek...

toen zette ie hem maar weer wat zwaarder en stond ie op en liepen ze weg (zeker onder het mom van; kijk mij zwaar getraind hebben...)

Had je bij moeten zijn, heb geweldig binnenpretje gehad die halve minuut...

haha epic fail :P

ook al zo vaak gezien dat ze opscheppen met te zwaar gewicht en keihard falen
en dan alsnog een epic face trekken van kijk mij als zwaar beest heavy ass trainen (ecto van 180 cm en 23 kg

Een dikke 40-er die gewoon komt om met de vrouwen op de cardio te kletsen :D

Een kerel die met één hand aan het spotten was bij het benchen (zen ecto kompaan ging voor de volle 30 kg). Ziet er echt zo stom uit om op die manier de macho uit te hangen :D

• Topic Starter Topic Starter
vandaag weer iemand met een epic failure;

met zun 2en trainen / lullen / whatever.

eentje doet iets wat op een setje seated row moest lijken op een apparaat.

zun maatje gaat zitten, nee man, die moet je veel zwaarder doen zegt ie, is veel lekkerder.
Hij knikkert dat gewicht omhoog naar standje zwaar, en wil stoer ff met 1 hand alvast die roei armen naar zich toe halen, jammer dan, geen beweging in te krijgen he... standje lichter dan maar , krijgt ie hem nog niet uit de hoek...

toen zette ie hem maar weer wat zwaarder en stond ie op en liepen ze weg (zeker onder het mom van; kijk mij zwaar getraind hebben...)

Had je bij moeten zijn, heb geweldig binnenpretje gehad die halve minuut...

HAHAHAH dat deed zon 40+er bij ons. Leg press @60kg, toen gingtie weg zette die hem even op 140kg :roflol::roflol: i lolled irl

Van die mensen die hun longen deruit kreunen alsof het einde in zicht is :D

Terug
Naar boven