- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Klopt, en het werkt uitstekend voor hen.
Dit zijn de oprichters van PF
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wel buffer dan DBB
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, en het werkt uitstekend voor hen.
Dit zijn de oprichters van PF
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mensen die je aanraden niet zo diep te squaten maar kortere bewegingen te maken zodat je meer gewicht kan pakken :')

Iemand die na een setje squatten in de Smith zijn broek half omlaag deed om zijn quads te kunnen bewonderen in de spiegel.
Marrokanen... kan er een boek over schrijven... Maar laatst was het wel mooi. Had 140 gesquat (U jelly brah?) en 2 van die ecto's lopen langs het squatrek en staan daar echt zo van wtf, wie heeft dit gewicht geduwd? kijken elkaar aan van wtf en zitten rond te kijken wie dat gewicht kan hebben gesquat en staan er dan nog 5 min helemaal verbaasd na te staren en toen gingen ze bicep curlen...

Marrokanen... kan er een boek over schrijven... Maar laatst was het wel mooi. Had 140 gesquat (U jelly brah?) en 2 van die ecto's lopen langs het squatrek en staan daar echt zo van wtf, wie heeft dit gewicht geduwd? kijken elkaar aan van wtf en zitten rond te kijken wie dat gewicht kan hebben gesquat en staan er dan nog 5 min helemaal verbaasd na te staren en toen gingen ze bicep curlen...

Haha ik wou het er al bijzettenVerkapt Zie-mij-eens-140kg-squatten post
Wel gefeliciteerd
Waarschijnlijk zijn die Marokkanen toch na 2 weken weg. Bij mij zie je ze een halfuur met 3 matties niets doen, met natuurlijk;
- Een spijkerbroek aan
- Petje
- Blikje energiedrank
- OF ze stinken naar Marokkaans eten OF naar veel te veel parfum
maar was om aan te geven dat het niet 80kg squat was of zo.
Mensen die je aanraden niet zo diep te squaten maar kortere bewegingen te maken zodat je meer gewicht kan pakken :')

Gasten die hun broek bijna op de knieën hebben tijdens het trainen.. Is dat nou een fashion statement of een verkapt ''ik-wil-graag-dat-stoere-gespierde-mannen-mijn-billen-zien, no homo..''
Klinkt als Leroy..![]()
Cable front raise, bijzonder effectieve oefeningHaaltie em nou tussen zn benen door omhoog?![]()
Ik zie dit overigens wel vaker![]()

Adidas slippers met sokken zijn ook een nieuwe trend volgens mij!