Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Haaltie em nou tussen zn benen door omhoog? :roflol: :roflol:

Ik zie dit overigens wel vaker :eek:

Mensen die je aanraden niet zo diep te squaten maar kortere bewegingen te maken zodat je meer gewicht kan pakken :')

Iemand die na een setje squatten in de Smith zijn broek half omlaag deed om zijn quads te kunnen bewonderen in de spiegel.

Iemand die na een setje squatten in de Smith zijn broek half omlaag deed om zijn quads te kunnen bewonderen in de spiegel.

Iemand die gevraagd wordt hoe het met zijn vooruitgang gaat en vervolgens zich helemaal uitkleed, tot onderbroek, en te gaan poseren voor de spiegel.

Kansloze in de gym, die veels te luidruchtig is. Loopt te kankeren op alles en bij de kleinste gewichten al ligt te brullen. Gewichten laat vallen en daarna gaat poseren voor de spiegel :o
Als je hem erop aanspreekt wil die je nog niet voor je bek gaan slaan :o:o

Marrokanen... kan er een boek over schrijven... Maar laatst was het wel mooi. Had 140 gesquat (U jelly brah?) en 2 van die ecto's lopen langs het squatrek en staan daar echt zo van wtf, wie heeft dit gewicht geduwd? kijken elkaar aan van wtf en zitten rond te kijken wie dat gewicht kan hebben gesquat en staan er dan nog 5 min helemaal verbaasd na te staren en toen gingen ze bicep curlen...

Marrokanen... kan er een boek over schrijven... Maar laatst was het wel mooi. Had 140 gesquat (U jelly brah?) en 2 van die ecto's lopen langs het squatrek en staan daar echt zo van wtf, wie heeft dit gewicht geduwd? kijken elkaar aan van wtf en zitten rond te kijken wie dat gewicht kan hebben gesquat en staan er dan nog 5 min helemaal verbaasd na te staren en toen gingen ze bicep curlen...

Verkapt Zie-mij-eens-140kg-squatten post

Wel gefeliciteerd :o

Waarschijnlijk zijn die Marokkanen toch na 2 weken weg. Bij mij zie je ze een halfuur met 3 matties niets doen, met natuurlijk;
- Een spijkerbroek aan
- Petje
- Blikje energiedrank
- OF ze stinken naar Marokkaans eten OF naar veel te veel parfum

Trots steeg met de macht van honderd :roflol:

Vorig jaar stond ik ooit eens te wachten op zo'n dude die zat te benchen tot hij klaar was, deed onder tussen wat rotator cuff oefeningetjes en hij wist dat ik hem nodig had.

Ik let eigenlijk totaal niet op wat mensen benchen en het boeit me ook niet echt , ik zag in ieder geval een plate en een halve dus rond de 80ish te try harden , eenmaal hij weg was ging ik dus naar de bench en zie ik in een keer 4 plates aan elke kant :roflol:

Verkapt Zie-mij-eens-140kg-squatten post

Wel gefeliciteerd :o

Waarschijnlijk zijn die Marokkanen toch na 2 weken weg. Bij mij zie je ze een halfuur met 3 matties niets doen, met natuurlijk;
- Een spijkerbroek aan
- Petje
- Blikje energiedrank
- OF ze stinken naar Marokkaans eten OF naar veel te veel parfum
Haha ik wou het er al bijzetten :p maar was om aan te geven dat het niet 80kg squat was of zo.

Bij ons zie ik elke week weer van die nieuwe die blijkbaar op hun broer/neef/buurman hun pasje sporten.
Ergste is als eentje, dikke ecto, tricep extension doet met 59kg en de andere tegelijk een bicep curl... Srs gezien en de hele set staan staren van wtf doen jullie

Gasten die hun broek bijna op de knieën hebben tijdens het trainen.. Is dat nou een fashion statement of een verkapt ''ik-wil-graag-dat-stoere-gespierde-mannen-mijn-billen-zien, no homo..'' :roflol:

Mensen die je aanraden niet zo diep te squaten maar kortere bewegingen te maken zodat je meer gewicht kan pakken :')

Klinkt als Leroy.. :roflol:

Gasten die hun broek bijna op de knieën hebben tijdens het trainen.. Is dat nou een fashion statement of een verkapt ''ik-wil-graag-dat-stoere-gespierde-mannen-mijn-billen-zien, no homo..'' :roflol:

Klinkt als Leroy.. :roflol:

nee dan was de zin anders namelijk

je moet minder diep squatten als true natural bodybuilder want dan kun je meer gewicht pakken

Normaal let ik nooit zo op wat andere mensen doen maar vandaag zat ik een beetje rond te kijken tussen m'n setjes, viel me op dat 80% v/d mensen echt geen clue heeft waar ze mee bezig zijn.
Bij low row zat een gast zo hard aan de kabel te hengsten dat ie gewoon slap viel en het gewicht dus terugklapte, bedoel hang er dan meer als 25kg. Ben gestopt op tips te geven want dan kijken ze je net aan of ze water zien branden...

Oude man die met een riem om cablecurls aan het doen was.

Nog mooier werd het toen hij mij adviseerde ook een riem te dragen omdat ik aan het deadliften was.

Adidas slippers met sokken zijn ook een nieuwe trend volgens mij!

Terug
Naar boven