XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Marrokanen... kan er een boek over schrijven... Maar laatst was het wel mooi. Had 140 gesquat (U jelly brah?) en 2 van die ecto's lopen langs het squatrek en staan daar echt zo van wtf, wie heeft dit gewicht geduwd? kijken elkaar aan van wtf en zitten rond te kijken wie dat gewicht kan hebben gesquat en staan er dan nog 5 min helemaal verbaasd na te staren en toen gingen ze bicep curlen...

Inbe4 aangifte ivm discriminatie

wollahhwollahhj

Iemand met een spijkerbroek in de gym.. :gek:

Net gebeld door DavidLloyd "omdat de zomer er weer aan komt"
Vraagt ze ook nog waarom ik moet lachen.

wie?

Je weet wel David! David Lloyd!

dat 2 nieuwe squatchicks diepers quatten dan 90% van de boys.

ik lach me een ongeluk, die gasten zitten allemaal te kijken van hoe kende gij zo laag.

advies krijgen van een iemand die er werkt,van zo'n 55kg
kkssssst scheer je weg

ik heb wel es ooit een keer advies gekregen van een verkoopster van herba life, geen idee waarom die niks meer tegen me zegt?

Iemand met een spijkerbroek in de gym.. :gek:

Train bij 2 gyms, en het komt wel is voor dat ik gelijk na werk door ga.
Die sportschool is net alsof je in een VS bajes bezig bent.
En ja schuldig,dan komt het wel is voor dat ik even in me spijkerbroek ga.
Boeit daar niet en spring thuis toch onder de douch.
**** it hoe ik eruit zie,als ik maar kan knallen

Ging ooit naar basic fit met een maat mee, zij zo n "trainer" dat ik geen onderhemd aanmocht.. uitgedaan en shirtless doorgegaan. Daarna nooit meer heengegaan.

Ging ooit naar basic fit met een maat mee, zij zo n "trainer" dat ik geen onderhemd aanmocht.. uitgedaan en shirtless doorgegaan. Daarna nooit meer heengegaan.

he kijk es aan we hebben een nieuwe baas op het botjesbuilderforum! welkom en gegroet, groeten aan je groenten.

Om mensen die dezelfde oefeningen doen nadat ze mij het zien hebben doen... Niemand deadliftte of squatte er... Na 1 setje gedaan te hebben pakken alle beachboys ineens ook een barbel en gaan ze ook squatten

Om mensen die dezelfde oefeningen doen nadat ze mij het zien hebben doen... Niemand deadliftte of squatte er... Na 1 setje gedaan te hebben pakken alle beachboys ineens ook een barbel en gaan ze ook squatten
Waaaaauw jij bent echt breed :$

In mijn sportschool tzelfde en het mooie is dat ze allemaal hun rug vernken en aan mij geen advies durven te vragen en dan mijn trainingsmaat maar vragen:roflol::roflol:

Waaaaauw jij bent echt breed :$

In mijn sportschool tzelfde en het mooie is dat ze allemaal hun rug vernken en aan mij geen advies durven te vragen en dan mijn trainingsmaat maar vragen:roflol::roflol:

Mijn ervaring is dat ectos juist naar de buffere gozers gaan voor advies.
Blijkbaar ben jij toch niet zo buff als jij denkt :trollface:

Terug
Naar boven