MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Er wordt afgeraden om zoals ik te trainen (wendler 5/3/1) en alles op te schrijven. in plaats daarvan iedere trainingen wat anders te doen, niet dat daar wat mis mee is maar goed.

Hmm Facesitting. Ben ik wel down voor

Van die zomer trainerts die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Ik lag om de ecto's die triple mega uber combo super setjes doen voor biceps met licht gewicht en geen vooruitgang.
En als ik dan vertel dat ik slechts 1xpw armen trainen met 3sets per groep dat ze me dan aankijken met een blik van dat kan niet werken. (verkapt kijk mij bla bla) en dat mijn armen 46+ zijn en hun de 35 niet redden.( al ben ik natuurlijk wel heeeeeel dik enzo)

Ik lag om de ecto's die triple mega uber combo super setjes doen voor biceps met licht gewicht en geen vooruitgang.
En als ik dan vertel dat ik slechts 1xpw armen trainen met 3sets per groep dat ze me dan aankijken met een blik van dat kan niet werken. (verkapt kijk mij bla bla) en dat mijn armen 46+ zijn en hun de 35 niet redden.( al ben ik natuurlijk wel heeeeeel dik enzo)

Ik lach om mensen die "lach" niet correct kunnen typen!:cool:

Daar is juist wel wat mee mis.

Mwah om enig wat mee te gainen gaat het opzich nog wel. Maar je zal natuurlijk nooit alles in beeld brengen en overladen, daar heb je dan wel weer gelijk in.
Maar goed, mijn trainingsmethodes/intensiteit blijf voor de endless curls boys nog taboe.

En daarna gaf je toe dat jouw hele rugtraining eigenlijk een verkrachte biceptraining was?

• Like
Waarderingen: Vonk
Ook moet ik lachen om van die gozers zeggen dat overtrainen slecht is en er zelf als vetgemeste zwijnen uitzien , met hun 3x per week trainen is genoeg...

Trots steeg met de macht van honderd :roflol:

Vorig jaar stond ik ooit eens te wachten op zo'n dude die zat te benchen tot hij klaar was, deed onder tussen wat rotator cuff oefeningetjes en hij wist dat ik hem nodig had.

Ik let eigenlijk totaal niet op wat mensen benchen en het boeit me ook niet echt , ik zag in ieder geval een plate en een halve dus rond de 80ish te try harden , eenmaal hij weg was ging ik dus naar de bench en zie ik in een keer 4 plates aan elke kant :roflol:

Heb je t over mij

Terug
Naar boven