- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet niet of dit een echte oefening is, maar het kan me niet echt veel schelen, het zag er leuk uit;
Vandaag zag ik iemand in het powerrack. Hij pakte de bovenste stangen, voor chin ups, en zorgde ervoor dat hij in een soort handstand positie kwam, armen gebogen, liet zichzelf zakken (zegmaar voor de stangen langs naar beneden) en weer omhoog 'drukken'.
Geen idee of iemand het snapt, zag er in ieder geval hilarisch uit![]()

Soort van "Wall pushups" maar dan zonder wall en op een optrekbar?
Ik had wel iemand gezien die zijn voeten klemde in de optrekstangen en zo ondersteboven situps ging doen. Zag er wel cool uit![]()
Lijkt me toch best gevaarlijk 
Haha epicLijkt me toch best gevaarlijk
Ja, alleen dan onderste boven.
Dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dan in de bovenste stangen van dit, ipv op de grond:
![]()
Hij ging met zijn armen omhoog en omlaag (beetje maar, aangezien het zwaar was).

Dan had ik het goed gevisualiseerd
Snap dan alleen niet waarom hij het daarop zou doen, als je je grip zou verliezen kan je na het ziekenhuis meteen door naar de plastische chirurgie voor je gezicht![]()
Wel lachwekkend 
Moet je volgens mij nog knap sterk voor zijn, zou ik zelf meer bewondering voor hebben.
Moet je volgens mij nog knap sterk voor zijn, zou ik zelf meer bewondering voor hebben.

gasten met 5+ plates aan elke kant op de leg press die knee presses doen![]()
Mannen die alleen komen trainen voor vrouwen te versieren. Pfffff.

Ach, sommige mannen gaan zuipen om vrouwen te versieren. Dit is tenminste nog een gezonde vorm
(Al trainen er bij ons weinig tot geen vrouwen óm te versieren, maar toch).

Mannen die alleen komen trainen voor vrouwen te versieren. Pfffff.
Bij ons waren er 2 mannekes die tijdens het trainen gerust even naar buiten gingen om roken :/