AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

om mezelf omdat ik vandaag na 2 weken weer ga squatten
image.png

Ik weet niet of dit een echte oefening is, maar het kan me niet echt veel schelen, het zag er leuk uit;

Vandaag zag ik iemand in het powerrack. Hij pakte de bovenste stangen, voor chin ups, en zorgde ervoor dat hij in een soort handstand positie kwam, armen gebogen, liet zichzelf zakken (zegmaar voor de stangen langs naar beneden) en weer omhoog 'drukken'.

Geen idee of iemand het snapt, zag er in ieder geval hilarisch uit :roflol:

huh

Ik weet niet of dit een echte oefening is, maar het kan me niet echt veel schelen, het zag er leuk uit;

Vandaag zag ik iemand in het powerrack. Hij pakte de bovenste stangen, voor chin ups, en zorgde ervoor dat hij in een soort handstand positie kwam, armen gebogen, liet zichzelf zakken (zegmaar voor de stangen langs naar beneden) en weer omhoog 'drukken'.

Geen idee of iemand het snapt, zag er in ieder geval hilarisch uit :roflol:

Soort van "Wall pushups" maar dan zonder wall en op een optrekbar? ???

Ik had wel iemand gezien die zijn voeten klemde in de optrekstangen en zo ondersteboven situps ging doen. Zag er wel cool uit :o

Muscle ups?

Dit?

[Link niet meer beschikbaar]

Soort van "Wall pushups" maar dan zonder wall en op een optrekbar? ???

Ik had wel iemand gezien die zijn voeten klemde in de optrekstangen en zo ondersteboven situps ging doen. Zag er wel cool uit :o

Haha epic :roflol: Lijkt me toch best gevaarlijk :o

Ja, alleen dan onderste boven.

Dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan in de bovenste stangen van dit, ipv op de grond:

1785_olympic_half_rack_00_big.jpg

Hij ging met zijn armen omhoog en omlaag (beetje maar, aangezien het zwaar was).

Haha epic :roflol: Lijkt me toch best gevaarlijk :o

Ja, alleen dan onderste boven.

Dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan in de bovenste stangen van dit, ipv op de grond:

1785_olympic_half_rack_00_big.jpg

Hij ging met zijn armen omhoog en omlaag (beetje maar, aangezien het zwaar was).

Dan had ik het goed gevisualiseerd :o

Snap dan alleen niet waarom hij het daarop zou doen, als je je grip zou verliezen kan je na het ziekenhuis meteen door naar de plastische chirurgie voor je gezicht :o

Moet je volgens mij nog knap sterk voor zijn, zou ik zelf meer bewondering voor hebben.

Dan had ik het goed gevisualiseerd :o

Snap dan alleen niet waarom hij het daarop zou doen, als je je grip zou verliezen kan je na het ziekenhuis meteen door naar de plastische chirurgie voor je gezicht :o

Haha ja, heel erg gevaarlijk :o Wel lachwekkend :x

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Moet je volgens mij nog knap sterk voor zijn, zou ik zelf meer bewondering voor hebben.

Nja, hij ging 5 cm omhoog en omlaag en daarna stopte hij haha, maar veel kracht heb je er wel voor nodig ja (en moed dus).

paar wijfkes die losgelaten werden in het powerrack zonder enige kennis van training. wat is dat komisch om te zien zeg

gasten met 5+ plates aan elke kant op de leg press die knee presses doen :roflol:

gasten met 5+ plates aan elke kant op de leg press die knee presses doen :roflol:

Bij ons gebeurt dat regelmatig. Daarnaast hebben ze soms nog een belt om en knee wraps, heel soms een spotter erbij.
Ik snap het misschien 1 keer per maand voor je CNS doen, maar elke been training....??

Mannen die alleen komen trainen voor vrouwen te versieren. Pfffff.

Ach, sommige mannen gaan zuipen om vrouwen te versieren. Dit is tenminste nog een gezonde vorm :roflol:

(Al trainen er bij ons weinig tot geen vrouwen óm te versieren, maar toch).

misschien trainen die om de vrouwen daarna bij het zuipen te versieren ;)

Laatst bewerkt:
Mannen die alleen komen trainen voor vrouwen te versieren. Pfffff.

Meesterj?

altijd nog beter dan met 5 man om een apparaat heen te gaan staan en vervolgens na een uur een paar biertjes te gaan drinken aan de bar. was bij me oude sportschool, ergerde me dood eraan

Bij ons waren er 2 mannekes die tijdens het trainen gerust even naar buiten gingen om roken :/

Terug
Naar boven