MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Waarom zou je een pot whey mee nemen naar de sportschool? En die dan niet in je kluisje zetten maar ook echt naast je neer zetten..
Ik heb mn amino's ook altijd standaard in mn tas zitten. Ja, met pot en al. Gewoon omdat het makkelijk is, en ik het anders vergeet.

Als je gewoon vraagt of je mag trainen mag t vast wel, alsof ze nieuwe klanten weigeren omdat geen 12.50 betaald

Nieuwe eigenaar en alles is omgeslagen.
Sportte er eerst voor 35 per maand, nu bij me school in de buurt maar zit aardig wat reistijd aan verbonden en krijg nu 3 weken vakantie voor me kiezen.
Hebben ze een actie met een dagpas ''klik op de pas om te zien tot wanneer die geldig is'', hebben ze de datum niet ingevuld op die pas -.-
Ga sowieso niet meer dan 5 euro betalen voor een gym die compleet op fitness gericht is, liever 2 uur reizen dan voor een goede gym.

Al het facebook volk dat persé moet laten zien dat ze trainen..
* Al dan niet zonder tshirt op een feestje
* Inspiratie(loze) pics posten - I live the fitnesslife - soort crap
* ''Zie mij eens dedicated eten''- pic
*...

Ook die boozo's die opmerkingen geven als 'ik heb moeite met kleren vinden'', KOOP MEDIUM!

Zo, dat moest er even uit.
Knuffel?

*...

Ook die boozo's die opmerkingen geven als 'ik heb moeite met kleren vinden'', KOOP MEDIUM!

Knuffel?

Ga dan ook niet op facebook zitten in de sportschool!

*...

Knuffel?
Ik sta ook altijd zonder shirt op een feestje :(

Don't care als het warm is.

Maar samen met al je vrienden?
De foto's die ik soms zie verschijnen... kan gelijk bangbros.com bij staan.
Over wat voor feestjes heb jij het? :p Ik heb denk ik een heel ander beeld van een feestje dan jij:roflol:
Bij jou komt dat omdat je dure shirtjes draagt en die van je afgepakt worden door gemenerikjes.
Tss... jij hebt hem anders nog nooit afgepakt hoor :$

*...

Knuffel?

Herkenbaar dit.

Mensen die fakking quarter squats doen :roflol:

Nieuwe eigenaar en alles is omgeslagen.
Sportte er eerst voor 35 per maand, nu bij me school in de buurt maar zit aardig wat reistijd aan verbonden en krijg nu 3 weken vakantie voor me kiezen.
Hebben ze een actie met een dagpas ''klik op de pas om te zien tot wanneer die geldig is'', hebben ze de datum niet ingevuld op die pas -.-
Ga sowieso niet meer dan 5 euro betalen voor een gym die compleet op fitness gericht is, liever 2 uur reizen dan voor een goede gym.

gewoon opbellen, ik zit nu sinds 3 weken bij een nieuwe gym, ben bij 3 sportscholen wezen kijken, en er waren er nog een paar die meteen afhaakte toen ik belde.

Mooiste was nog toen ik vroeg tot hoe zwaar de dumbells gingen:"uhm uhm, wat zijn dumbells?" :roflol:

Kosten berekenen voor een proefles is bullshit, vaak staat het wel op de site maar als je het vraagt mag je gratis komen.

zit nu in een fatsoenlijke hardcoregym.

Haha niet in de sportschool maar in de trein, neem me PWO en word mie een possie aangestaard door zo'n meisje haha al 20 minuten lang :o

she wants the D

Ze dacht vast: denkt die ecto nou echt dat dat hem gespierd gaat maken? Hij kan beter eens fatsoenlijk eten!

Terug
Naar boven