MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

That moment wanneer een chick voor je de t-bar row doet en de,'dat ass' song begint te spelen

Kon het niet laten om te glimlachen

als je lekker staat te rusten tussen je eennalaatste en laatste set, en je te horen van een mede sporter dat je als je langer dan 5 minuten rust je beter thuis kunt blijven omdat het trainen dan toch niks doet.

Was er wel even stil van... daarna verteld dat de laatste zware set eraan komt en dat de rust dan van harte welkom is, en dan krijg je als tip dat je lichter moet trainen.

Moest nadat het whatteh**** gevoel weggetrokken was wel een beetje gniffelen als een jong tienermeisje :)

Om de fags die helemaal voorovet hellen met squatten met 60 KG en dan nog niet parallel

5 minuten rusten is voor ecto's.

Hahaha nee "gewoon" squats

om mezelf omdat ik vandaag na 2 weken weer ga squatten
image.png

Hahaha zo voel ik me vandaag..

Haha 2 van die k*t apen lachen om me omdat ik niey veel bench en alles 1 rep doe :( kom squat wedstrijd dan homos !! :mad:

1 rep is ook belachelijk veel.

Een dieetiste die een vriend op 2 shakes per dag zet van 250 calorieen per stuk en ook nog is aanraad niet te sporten omdat die daar geen energy voor gaat hebben.

Maar hij moest 1 blikje cola light per dag drinken... Bestaat er geen controle op zulke dieetistes? is toch te gek voor woorden...

Waarom zou je een pot whey mee nemen naar de sportschool? En die dan niet in je kluisje zetten maar ook echt naast je neer zetten..

Ben weer eens aan het kijken naar de 2 gym's bij mij in het dorp, zit te denken aan een proefdag maar dat is €12.50 terwijl mijn huidige gym €8 per maand is :o

Op de site van een gym hier:
''Train vooral het gehele lichaam, de grote spiergroepen (rug, borst, schouders, armen, buik en benen) voor het beste resultaat en om op termijn het jojo-effect te vermijden. Voor een optimaal effect; train minstens twee keer per week de grote spiergroepen met 8 á 10 oefeningen, dat kan al in een compacte circuittraining van 15 minuten.''

Buik en armen als grote spiergroep tellen :roflol:
8-10 oefeningen in 15 minuten, no thanks jeff.

Als je gewoon vraagt of je mag trainen mag t vast wel, alsof ze nieuwe klanten weigeren omdat geen 12.50 betaald

Terug
Naar boven