MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Toen ik naast een dikke chick op de crosstrainert stond. Ze had echt een leuke kop alleen way too much fat. Ze begon te kletsen en ik vond haar best aardig dus voorruit ik lulde terug. Op een gegeven moment zei ze

"ja maar dit gaat zo langzaam, ik heb het idee dat het het helemaal geen zin heeft"

Ik goed bedoelend:

"Ach je moet het zo zien, het gaat harder dan je denkt. Als je een beetje verstandig eet verlies je zo 3 kilo per maand. Gewoon volhouden en moet je eens kijken hoe je er over 10 maanden uit ziet"

Ik bedoelde het echt goed, maar ik zei natuurlijk indirect dat ze 30 kilo te zwaar was. Chick met rooie kop onder de douche en de dudes in het krachthonk in een deuk. En ik voelde me lullig, maar ja was wel de waarheid.

:roflol:
Vrouwen en hun gewicht..

Mensen die maar niet groeien.

Dat er mensen lopen met Slim Belly. Dat is zo'n band en doen ze om hun buik heen en op sommige cardio toestellen heb je dan een apparaat waar kabels hangen.
Die kabels stoppen ze dan in hun slim belly. HAAHHA echt lachwekkend.

Eigenlijk lach ik echt om veel dingen in de gym..

vandaag moest ik weer een beetje giegelen. er kwamen 2 boys van gok ik 16-17 jaar (60 kilo) binnen met hun zomeroutfit. en ze gingen uiteraard banken. hahaha 60 kilo banken met halve roms en na 3 reps moest de spotter gaan deadliften xD

Toen ik naast een dikke chick op de crosstrainert stond. Ze had echt een leuke kop alleen way too much fat. Ze begon te kletsen en ik vond haar best aardig dus voorruit ik lulde terug. Op een gegeven moment zei ze

"ja maar dit gaat zo langzaam, ik heb het idee dat het het helemaal geen zin heeft"

Ik goed bedoelend:

"Ach je moet het zo zien, het gaat harder dan je denkt. Als je een beetje verstandig eet verlies je zo 3 kilo per maand. Gewoon volhouden en moet je eens kijken hoe je er over 10 maanden uit ziet"

Ik bedoelde het echt goed, maar ik zei natuurlijk indirect dat ze 30 kilo te zwaar was. Chick met rooie kop onder de douche en de dudes in het krachthonk in een deuk. En ik voelde me lullig, maar ja was wel de waarheid.
Daar ging het fout.

Gast die was aan het squatten in de Smith met 60kg, belt om, nek kussentje, en zijn knieën staken tijdens elke rep zeker 20-30 cm voor zijn tenen uit ( ver in ieder geval ) . Ik moest hardop lachen maar gelukkig had hij oortjes in :D was niet in een behulpzame bui vandaag

Gast die was aan het squatten in de Smith met 60kg, belt om, nek kussentje, en zijn knieën staken tijdens elke rep zeker 20-30 cm voor zijn tenen uit ( ver in ieder geval ) . Ik moest hardop lachen maar gelukkig had hij oortjes in :D was niet in een behulpzame bui vandaag
Haha die mensen heb je in mijn gym ook. En dan 10 cm doorzakken ook nog, niet eens volledig.

Zodra ze erna op de bench gaan zitten ze weer dik aan de 100kg, dat dan weer wel :rolleyes:.

Gasten die veel meer gewicht aan een oefening hangen dan goed voor ze is. Iedere dag weer!

Gister gingen stoere jongens fotos maken van elkaar die net 1-2 maandjes KT doen:D Ze hebben geen eetschema's dus je weet wel hoe ze eruit zien, je kan hun ribbenkast gwn zien en hun botten enzo:p Kon mn lach niet inhouden toen de een een foto maakte van de andere en hij zei: OHAAA! kkhard jonge gek! die gaan we op hyves zetten die ander: Ja zullen we doen!!? Hebben ze ook nog gedaan:D Ook nog filmpjes van hun 20kg tricep pushdown:D En lat pulldown

niet echt lachen, maar vond het toch wel grappige tegenstrijd.

ik zit al een tijdje tegen de 100kg benchpress an te hikken, kan hem nog steeds niet alleen een set, baal daar flink van enzo, maar goed.

vlak na mij kwam er dus een newbee binnen die ging benchen met de stang +2,5kg per kant en het mega zwaar had.

Respect, iedereen is zo begonnen, hij was ook lekker fanatiek, hoop dat ie het vol houdt, maar daar gaat het niet om.

Ikke balen dat ik die 100kg nog steeds niet echt wil lukken, hij balen dat die 25kg niet wil lukken :)
Mooi zoiets, op een positieve manier :). Ik zag maandag ook iemand trainen die er pas kwam (denk 25% vp, 170 cm ofzo), en die zat echt hard dbpress met 14 kg te doen, helemaal kapot was ie, heb ik alleen maar respect voor die inzet om van een dikkertje een buffel te worden.

Het heeft niks met oefeningen of apparaten te maken en is ook niet persoonlijk bedoeld ... maar bij ons loopt er altijd zo'n buff kereltje van zo'n 1.55mtr rond: als een gorilla, heel breed lopend. :D

Zeker ter compensatie van zijn geringe lengte, denk ik dan. ;)

Gasten die met zijn 6en komen trainen en op elkaar wachten met het gebruiken van een toestel. Workout van 2 uur+ waarvan effectief 20 min.

gastje die pull down apparaat doet, 20minuten lang op dat apparaat zit, 15 setjes ofzo doet op 15kg....

ander gastje die aan het optrekken is (gewoon wide grip) en zich daarna afvraagt waarom zijn biceps niet opgepompt zijn...

dat meer mensen mij gedag zeggen als ik een t-shirt aan heb dan wanneer ik een hempje aan heb.

Terug
Naar boven