Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik moet er altijd om lachen als mensen zeggen dat het beste is dat je 20 herhalingen moet doen om te cutten..

Gisteren ik wou buikspier oefeningen doen op apparaat. Zit er zo'n ouder kerel op, dus ga tegen over hem staan en kijk hem beetje aan (gaat hij er misschien wat sneller af)

Deze kerel denkt dat hij helemaal de man is hier in ons dorp.. hij doet aan survival en is sportman van het jaar geworden hiero ... in de sportschool doet hij krachtoefeningen altijd super zwaar en voert ze helemaal fout uit.. en kijkt ondertussen beetje rond of mensen zien hoe zwaar hij wel niet tilt..

Maargoed, ik stond hem dus aan te kijken. Opeens zegt hij : ja sterke man he!
Toen keek ik naar z'n gewicht en zag dat hij weer eens 100 kilo eraan had hangen.... pff
Toen zei ik dus: Mwa je doet de oefening helemaal fout...
Hij zegt: nee hoor hoezo?
Ik zei: Je gebruikt je benen...
Hij zei: Nee hoor..
Ik zei: Leg je benen dan eens over voeten steun heen i.p.v. dat je ze erop zet.

Ondertussen waren er al een stuk of 8/9 mensen komen kijken die er omheen stonden , die vingen blijkbaar ons gesprek op :D

hij legt dus z'n voeten over de steun. En krijgt en nog niet eens een cm beweging in ! :D
Toen zegt hij: goh, volgens mij heb je me te pakken :(
Toen vroeg hij , hoeveel kilo moet ik dan doen?
Ik zeg: Denk zo'n 60 kilo...
Hij was eigenwijs en deed toen 80, ook dat lukt niet....
Vervolgens stapte hij van het apparaat en liep tenenkrommend weg.. Toen kon ik dus mooi me buikspieren trainen :cool:

Gisteren ik wou buikspier oefeningen doen op apparaat. Zit er zo'n ouder kerel op, dus ga tegen over hem staan en kijk hem beetje aan (gaat hij er misschien wat sneller af)

Deze kerel denkt dat hij helemaal de man is hier in ons dorp.. hij doet aan survival en is sportman van het jaar geworden hiero ... in de sportschool doet hij krachtoefeningen altijd super zwaar en voert ze helemaal fout uit.. en kijkt ondertussen beetje rond of mensen zien hoe zwaar hij wel niet tilt..

Toen keek ik naar z'n gewicht en zag dat hij weer eens 100 kilo eraan had hangen.... pff

Ondertussen waren er al een stuk of 8/9 mensen komen kijken die er omheen stonden , die vingen blijkbaar ons gesprek op :D

hij legt dus z'n voeten over de steun. En krijgt en nog niet eens een cm beweging in ! :D
Vervolgens stapte hij van het apparaat en liep tenenkrommend weg.. Toen kon ik dus mooi me buikspieren trainen :cool:

epic win!

Om zo'n gozer gister die zijn "mattie" een box gaf omdat hij 10 meer crunches op zo'n apparaat deed dan hij. Ik geloof 50 herhalingen in totaal.

om de vrouwtjes die obvious mirin wanneer ik altijd met losse shirtjes train maar heel af en toe een strakker mouwloos shirt aan doe

:trollface: :fa:

sorry vriend maar ik vind wel lelijk dat je tegenover hem gaat staan zodat ie dan sneller weg zou gaan.
voorde rest cool story bro :)

sorry vriend maar ik vind wel lelijk dat je tegenover hem gaat staan zodat ie dan sneller weg zou gaan.
voorde rest cool story bro :)

Niet 1m ervoor ofzo, zou wel creepy zijn :eek:
Gewoon paar meter op een afstandje... en dit doe ik normaal ook niet. Maar hij is gewoon irritant :D

Gister gingen stoere jongens fotos maken van elkaar die net 1-2 maandjes KT doen:D Ze hebben geen eetschema's dus je weet wel hoe ze eruit zien, je kan hun ribbenkast gwn zien en hun botten enzo:p Kon mn lach niet inhouden toen de een een foto maakte van de andere en hij zei: OHAAA! kkhard jonge gek! die gaan we op hyves zetten die ander: Ja zullen we doen!!? Hebben ze ook nog gedaan:D Ook nog filmpjes van hun 20kg tricep pushdown:D En lat pulldown

link van filmpje?

Die stinkende kerel die er zo juist rond liep. Zie je iedereen met een beetje een boze blik om zich heen kijken, kijken wie het is. :roflol:

Luidop lachen niet, meer dit:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan denken van 'wat een faler(s)'.

Vanmiddag, 2 volgens mij nieuwe lui, deden een soort van poging om in een smith-machine te curlen :roflol:

tijdens de cardio weer mooi rond kunnen kijken en me amuseren.

een oudere man met schnor. deed 6 of 7 oefeningen voor de triceps en 5 of 6 sets per oefening (ja serieus), man was gewoon het hele uur dat ik er was met de triceps bezig....

toegegeven, hij had ook beste triceps en ook beetje biceps, jammer dat de rest v.h. lichaam nog helemaal ecto was... armen waren stuk breder dan zijn schouders, leek nergens op. benen als sateprikkers en bovenlichaam verder was totaal niet te bekennen dat daar ook maar iets van massa op zat. Typisch gevalletje van; proporties? my ass, dikke arms is the shit. :D

Verder een stel ecto boys die steeds 1 setje van iets doen en dan weer 15min gaan zitten drinken enz.
en als ze trainen lijkt het nergens op natuurlijk. wel knap, een uur naar de sportschool maar echt maar 10 minuten ook daadwerkelijk contact hebben met apparaten of gewichten.

En uiteraard kon een beller ook niet ontbreken, die kwam al bellend binnen en ging met 1 hand de smith klaar maken en liep weg om drinken te halen, bleef halverwege staan omdat het gesprek blijkbaar te boeiend was om door te kunnen lopen, toen kwam een ander en die keek het ff een minuutje aan en die knikkerde zo zijn spul aan de kant en ging trainen in de smith, dat vond ik wel een uber actie :)

toen hij klaar was met trainen in de smith was die andere gast eindelijk klaar met bellen...

Laatst bewerkt:
Vrouwen met dikke borsten die sit-ups doen op zo'n roman bench..

- echt van die mini ecto's die met tanktop trainen
- gozer komt binnen, gaat crunches doen en bij elke set gaat z'n shirt omhoog voor de spiegel.
- dat het vandaag naar poep stonk in de gym en ik nodig alles moest open doen.

Terug
Naar boven