Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1.
Het nut van straps bij deadlifts onder andere begrijp ik. Maar is er eigenlijk IETS waarvoor je in hemelsnaam handschoenen nodig zou hebben? Ik begrijp echt niet waarom iemand dat zou willen gebruiken.

Niet mee eens dat handschoenen altijd onnodig zijn.
Gebruik ze zelf ook bij dumbbell oefeningen aangezien onze dumbbells best klote zijn.
http://s3.amazonaws.com/oasimgs/2013/04/17/47229a.JPG
Te kleine diameter handvat, handvat draait, gladde oppervlakte en schijfjes gaan los zitten waardoor het hele ding irritant word.
Met mijn zweethanden is het praktischer om setjes te draaien met handschoenen voor grotere diameter en ja toch grip.
Voor de rest gebruik ik ze niet en ben niet bang voor eelt
Inb4 uitgemaakt worden voor p*ssy.
Ja daar noem je ook een oefening waar het geen fl**ker uitmaakt of ze los zitten of draaien.
Met voornamelijk presses vind ik het wel fijner handschoenen te dragen.

Als alternatief voor magnesium wanneer je een hele intensieve workout doet, om je grip niet te laten lijden? Hoewel de handschoenen de diameter vergroten en dus grip vermoeilijken.
Verder zou ik het zo ook niet weten.
Modieuze vrouwen met bijpassende handschoentjes omdat het er stylish uit ziet?![]()
. Cable curls all the way.Het grappige is dat ik de kereltjes die handschoenen dragen nog nooit zwaar genoeg heb zien trainen om te kunnen zweten. Cable curls all the way.
Dat mensen hun spullen (inclusief portemonne, telefoon en dure schoenen) gewoon in een kluisje stoppen zonder slotje.
We leven niet meer in een tijd dat iedereen van andermans spullen afblijft (ik dan wel en gelukkig vele met mij, maar er zijn een aantal mensen die het gewoon jatten).
Ik lach erom omdat het zó dom is, dat het wel grappig is.

Dat mensen hun spullen (inclusief portemonne, telefoon en dure schoenen) gewoon in een kluisje stoppen zonder op slot te doen met een zelfmeegebracht slotje welke je kan bevestigen op het kluisje zodat niemand erin kan.
We leven niet meer in een tijd dat iedereen van andermans spullen afblijft (ik dan wel en gelukkig vele met mij, maar er zijn een aantal mensen die het gewoon jatten).
Ik lach erom omdat het zó dom is, dat het wel grappig is.
Wat een moeite ook, wij hebben gewoon met cijferslots.kledingkast + kettingslot = kluisJa..een kastje waar je je spullen in kan doen en op slot kan doen met een slotje
Zoiets noemt men een kluisje.
Edit: ik pas hem wel aan voor je -_- voor de mensen die traag van begrip zijn dus.