ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag een kerel die een squat deed met empty bar en een pussypad met zijn handdoek eromheen gewikkeld.
Ook nog halve ROM natuurlijk met de safety bars gigantisch hoog, ook op empty bar![]()
Als het een super skinny kereltje is dan snap ik het nog wel. Soms zie je ook van die halve beren het doen en dan denk ik wel wtf xD

Hij was niet bepaald skinny, maar had de pussypad nog nooit gezien op empty bar, laat staan met nog een handdoek eromheen![]()
Een jongen die ging deadliften met 60 kilo en tegen zijn fitnessmaatje zei dat "het ram pijn aan zijn handen" deed.

ach gossie......
een schattig beginnend liftend limburgertje..![]()

Forced negatives?iemand die gisteren concentration curls deed en daarbij met zn andere arm zichzelf ging spotten![]()

zal vast wel een nuttig kunnen zijn.
maar ik vond het gewoon grappig, jezelf spotten.
ach gossie......
een schattig beginnend liftend limburgertje..![]()

iemand die gisteren concentration curls deed en daarbij met zn andere arm zichzelf ging spotten![]()
Zie niet in wat daar grappig aan is...iemand die gisteren concentration curls deed en daarbij met zn andere arm zichzelf ging spotten![]()
Zie niet in wat daar grappig aan is...
Imo is het een behoorlijk effectieve techniek.
iemand die gisteren concentration curls deed en daarbij met zn andere arm zichzelf ging spotten![]()
Dat is toch niet gek? Of kon jij wel gelijk diep squatten + wist je gelijk dat je de bar op je traps moest leggen? Ik niet hoor. Heb aan het begin zelfs met zon zwarte bodypump stang gesquat, omdat gewoon squatten te zwaar was.Vandaag een kerel die een squat deed met empty bar en een pussypad met zijn handdoek eromheen gewikkeld.
Ook nog halve ROM natuurlijk met de safety bars gigantisch hoog, ook op empty bar![]()

Een jongen die ging deadliften met 60 kilo en tegen zijn fitnessmaatje zei dat "het ram pijn aan zijn handen" deed.
Dat is toch niet gek? Of kon jij wel gelijk diep squatten + wist je gelijk dat je de bar op je traps moest leggen? Ik niet hoor. Heb aan het begin zelfs met zon zwarte bodypump stang gesquat, omdat gewoon squatten te zwaar was.
Zolang die stang nog leeg is, is hij vast nog netjes aan het leren. Is toch alleen maar goed dat hij niet gelijk ophoogt?![]()