MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag een kerel die een squat deed met empty bar en een pussypad met zijn handdoek eromheen gewikkeld.
Ook nog halve ROM natuurlijk met de safety bars gigantisch hoog, ook op empty bar :o

Vandaag een kerel die een squat deed met empty bar en een pussypad met zijn handdoek eromheen gewikkeld.
Ook nog halve ROM natuurlijk met de safety bars gigantisch hoog, ook op empty bar :o

Als het een super skinny kereltje is dan snap ik het nog wel. Soms zie je ook van die halve beren het doen en dan denk ik wel wtf xD

Als het een super skinny kereltje is dan snap ik het nog wel. Soms zie je ook van die halve beren het doen en dan denk ik wel wtf xD

Hij was niet bepaald skinny, maar had de pussypad nog nooit gezien op empty bar, laat staan met nog een handdoek eromheen :p

Een jongen die ging deadliften met 60 kilo en tegen zijn fitnessmaatje zei dat "het ram pijn aan zijn handen" deed.

iemand die gisteren concentration curls deed en daarbij met zn andere arm zichzelf ging spotten :roflol:

iemand die gisteren concentration curls deed en daarbij met zn andere arm zichzelf ging spotten :roflol:

Doe ik ook bij me laatste rep met hammer curls... linker arm is gewoon net iets te zwak om de dumbell voor de laatste keer omhoog te krijgen, dus 1 lichte tikje tegen me onderarm met een vinger en dan komt ie net omhoog.

Doe ik ook altijd, ook op de precaher curl dan wanneer je niet meer kan ff met een vingertje meehelpen omhoog en dan zelf laten zakken, dat nog keer of 8 doen.

Niks raars aan.

Dat is toch niet gek? Of kon jij wel gelijk diep squatten + wist je gelijk dat je de bar op je traps moest leggen? Ik niet hoor. Heb aan het begin zelfs met zon zwarte bodypump stang gesquat, omdat gewoon squatten te zwaar was.

Zolang die stang nog leeg is, is hij vast nog netjes aan het leren. Is toch alleen maar goed dat hij niet gelijk ophoogt? :)

Dat is toch niet gek? Of kon jij wel gelijk diep squatten + wist je gelijk dat je de bar op je traps moest leggen? Ik niet hoor. Heb aan het begin zelfs met zon zwarte bodypump stang gesquat, omdat gewoon squatten te zwaar was.

Zolang die stang nog leeg is, is hij vast nog netjes aan het leren. Is toch alleen maar goed dat hij niet gelijk ophoogt? :)

Mijn part legt die de stang op zijn hoofd neer, een pussypad op empty bar is p*ssy.
Zelfs als je hem verkeerd neerlegt zou 20kg geen probleem moeten zijn, klasgenoten van mij die voor het eerst squatten leggen ze ook fout neer en pakken de pussypad pas op 40kg+, terwijl ze een stuk ecto'er waren dan deze kerel.
Was ook niet het hele verhaal van mijn kant trouwens, hij pleurde er meteen 50kg op na de empty bar squat, waardoor hij de safety bars zo hoog zette.
Geef zelf liever geen advies tenzij het gevraagd word, er lopen bij ons vrij wat instructeurs rond die je er vanzelf op aanspreken wanneer iets niet goed gaat.

En ja, ik kon wel gelijk diep squatten, eerste keer squat was 3x100kg op parallel zonder pussypad of whatever (niet zo diep mogelijk, maar zeker geen 3 kwart ROM oid).
Inb4 e-hero, waren dbb'ers bij.

Terug
Naar boven