Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Haha, I know what you mean. Heb een keer met de sportschooleigenaar lopen denken om er allemaal gewoon een slotje op te zetten als ze hun spullen er in hebben.

Haha dat is wel een goede ja! Ik zat ook even te twijfelen of ik stiekem hun spullen zou verleggen :') mja, ook zo sneu :p

Ah oke :p Wat een moeite ook, wij hebben gewoon met cijferslots.

Ik bedenk me nu wel dat ik af en toe het kluisje van iemand anders per ongeluk open doe omdat hij dezelfde code gebruikt en ik na het trainen soms vergeet welk kluisje ik ook alweer had. Apart dat ik nooit in de stemming ben om dan een andere code in te voeren.

Ook handig ja :') Dat is misschien wel een voordeel van een eigen slotje meenemen, je herkent die van jou tenminste. Plus je hoeft geen cijfers te onthouden (ben ik geen held in :o )

kledingkast + kettingslot = kluis ???

Huwh, het is geen kledingkast? Het is een kluisje :rolleyes:
(Die je op slot moet doen met je eigen slotje)

Bij ons hebben ze een fancy slot dat je dicht moet doen met je elektronische bandje, en zelfs dat vergeten mensen soms dan :o

Stond gisteren een gozert in sneltreinvaart staand "biceps curls" met de ez-bar te doen. Kwart ROM max. Hij liet zijn armen tot net onder het 90 graden punt zakken en zodra zijn handen ter hoogte van zijn borst kwamen trok hij de bar naar zich toe, zodat het meer op een row oefening leek. Nieuwe compound oefening zeker?

Stond gisteren een gozert in sneltreinvaart staand "biceps curls" met de ez-bar te doen. Kwart ROM max. Hij liet zijn armen tot net onder het 90 graden punt zakken en zodra zijn handen ter hoogte van zijn borst kwamen trok hij de bar naar zich toe, zodat het meer op een row oefening leek. Nieuwe compound oefening zeker?

is een nieuwe crossfit oefening

Vandaag iemand op de loopband die haar telefoon liet vallen, op de loopband.
Daarna liet ze haar handdoek vallen (hing over het apparaat heen en toen hij viel, moest ze eroverheen stappen tijdens het rennen). Tot 2x toe pakte iemand anders haar spullen en ze legde de handdoek gewoon op dezelfde manier terug :roflol: :roflol:

Drag curl ?

Misschien had hij wel pijn in zijn rug omdat hij verkeerd had gesquat ;)

Potverdomme hrt was gewoon niet goed !!!!

een gast die benen aan het trainen was en 30kg legg press deed met zijn voeten op de steunen van de machine :P en dan de gewichten zo hard hij kon laten vallen,daarna dezelfde persoon bij standing calve raises met 7kg en hij was aan het bouncen inplaats van de oefening juist te doen

een gast die benen aan het trainen was en 30kg legg press deed met zijn voeten op de steunen van de machine :P en dan de gewichten zo hard hij kon laten vallen,daarna dezelfde persoon bij standing calve raises met 7kg en hij was aan het bouncen inplaats van de oefening juist te doen

my god, call the form police

Aron kom d'r maar in

Terug
Naar boven