Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

- echt van die mini ecto's die met tanktop trainen
- gozer komt binnen, gaat crunches doen en bij elke set gaat z'n shirt omhoog voor de spiegel.
- dat het vandaag naar poep stonk in de gym en ik nodig alles moest open doen.
Daar kan ik ook echt niet tegen als iemand dat doet :P

Zijn ook vaak die gasten die het juist niet kunnen hebben die zulke acties doen.

mensen die in een compleet glimmend zwart met goud adidas trainingpak trainen met glimschoenen eronder en dan de rits helemaal dicht terwijl het 30 graden is in de sportschool

mensen die in een compleet glimmend zwart met goud adidas trainingpak trainen met glimschoenen eronder en dan de rits helemaal dicht terwijl het 30 graden is in de sportschool
Hahaha precies. Zulke ventjes lopen er bij ons ook rond. Meestal zo'n glimmend oorbelletje erbij en een halve pot gel in de haren.

Moet wel vaak lachen om een kerel, hij doet altijd allemaal oefeningen met heel licht gewicht en loopt dan weg met zn armen haast horizontaal zo breed loopt ie.:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Hahaha precies. Zulke ventjes lopen er bij ons ook rond. Meestal zo'n glimmend oorbelletje erbij en een halve pot gel in de haren.

Bij ons zijn het ook vaak oude vrouwen die dat soort dingen aanhebben, walgelijk vind ik zoiets. En ze doen ook niets anders dan rare oefeningen op een bosu bal vlak voor je neus. Flubberende gerimpelde huid dat onder zo'n strak glimbroekje uit rolt is niet iets waar ik tegenaan wil kijken tussen mn setjes door.

Haha, heb pas ook zo'n vrouw gezien. Had ook nog een bandana,om, zonnebril op en gebruikte een waaier tijdens het fietsen. Echt wel briljant.

zag een gast lopen met een vierkant geval in ze handen, in het krachthonk,.. was het een ipad :roflol:

Bij ons zijn er de laatste tijd van die 2 dikke Indiërs, lopen altijd ongelooflijk breed te doen, alsof ze 2 watermeloenen onder hun arm hebben.
Ze zijn dan ook al dik in de 40, altijd vies kijken naar iedereen en als je er langs moet gaan ze express nog wat breder lopen.
Dragen ook altijd de zelfde kleren, vol met vlekken van spageti saus van de nachtwinkel.

Bij ons zijn er de laatste tijd van die 2 dikke Indiërs, lopen altijd ongelooflijk breed te doen, alsof ze 2 watermeloenen onder hun arm hebben.
Ze zijn dan ook al dik in de 40, altijd vies kijken naar iedereen en als je er langs moet gaan ze express nog wat breder lopen.
Dragen ook altijd de zelfde kleren, vol met vlekken van spageti saus van de nachtwinkel.

Weet je zeker dat het geen Molukkers zijn?:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige training was een gozer aan het trainen met een vuilniszak om zijn bovenlichaam :P Heb er wel eens wat over gelezen op dbb maar het zag er echt niet uit.

Kom ik net thuis van een lekkere rug training. Heb genoeg gelachen in de gym vandaag. :D

- Bejaarde vrouw die dijen traint in een hardcore gym en mij loopt aan te kijken waarom ik zo zwaar wil.

- Een negerin met een dikke FAT ASS booty aan het steppen, h aha ik kwam niet bij

- En weer een andere vrouw rond de 40. Ze droeg een slim belly, stangetjes in de loopband. Daardoor zweet je' meer' Ze had nogal een strak shirt aan dus dat zag er niet uit. Al het vet was omhoog gewerkt haha

-Niet echt in de sportschool, maar toen ik er net uit kwam. Zag ik een gozer van denk ik rond de 150-160 kilo vetmassa met een sporttas lopen. Heb hem nog nooit zien trainen en weet ook niet daar in zit. Ik kreeg meteen een slappe lach en kon het niet stoppen. Volgens mij heeft hij het ook gemerkt. :o

3 smith machines
ruwweg 800 kilo aan 25kilo schijven alleen al
2 BP'es, 1 incline 1 decline
6 barbells + 1 losse + 1 korte + 1 EZ bar (maar 3 setjes goede klemmen :mad:)
DB's tot 62kg (2-20kg 2 setjes)
2 dip/pu apperaten
3 cable apperaten
3 cardio ruimtes
Sauna + Stoombad
Gratis kluisjes met codeslot
24/7 open
Ruimte voor deadlift / olympische oefeningen
2 squatrekken
Arm Blaser ding
Je mag magnesium gebruiken
Eigenaar is Prof bodybuilder geweest
Goede begeleiders die zelf ook prof zijn

___
14.95 per maand.

Zo ongeveer :D
Nu ga ik huilen ..
Waar ik sport heeft daar 1/8e van...

Kom ik net thuis van een lekkere rug training. Heb genoeg gelachen in de gym vandaag. :D

- Bejaarde vrouw die dijen traint in een hardcore gym en mij loopt aan te kijken waarom ik zo zwaar wil.

- Een negerin met een dikke FAT ASS booty aan het steppen, h aha ik kwam niet bij

- En weer een andere vrouw rond de 40. Ze droeg een slim belly, stangetjes in de loopband. Daardoor zweet je' meer' Ze had nogal een strak shirt aan dus dat zag er niet uit. Al het vet was omhoog gewerkt haha

-Niet echt in de sportschool, maar toen ik er net uit kwam. Zag ik een gozer van denk ik rond de 150-160 kilo vetmassa met een sporttas lopen. Heb hem nog nooit zien trainen en weet ook niet daar in zit. Ik kreeg meteen een slappe lach en kon het niet stoppen. Volgens mij heeft hij het ook gemerkt. :o

En voel je je beter?

3 smith machines
ruwweg 800 kilo aan 25kilo schijven alleen al
2 BP'es, 1 incline 1 decline
6 barbells + 1 losse + 1 korte + 1 EZ bar (maar 3 setjes goede klemmen :mad:)
DB's tot 62kg (2-20kg 2 setjes)
2 dip/pu apperaten
3 cable apperaten
3 cardio ruimtes
Sauna + Stoombad
Gratis kluisjes met codeslot
24/7 open
Ruimte voor deadlift / olympische oefeningen
2 squatrekken
Arm Blaser ding
Je mag magnesium gebruiken
Eigenaar is Prof bodybuilder geweest
Goede begeleiders die zelf ook prof zijn

___
14.95 per maand.

Zo ongeveer :D

Zijn dr ook die snacht's aan het trainen zijn dan?

Dat ik vandaag gesquat heb, en dat 3 andere mensen dan ook gesquat hebben terwijl ik hier niemand al heb zien squatten!

Om mijzelf:)

Terug
Naar boven