Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee een kies hangt hij aan een ketting die hij dan om doet tijdens het trainen en de andere hangt hij aan een touwtje aan zijn spiegel in zijn auto![]()

Nee een kies hangt hij aan een ketting die hij dan om doet tijdens het trainen en de andere hangt hij aan een touwtje aan zijn spiegel in zijn auto![]()

Niet specifiek gerelateerd aan de sportschool maar we hebben er wel met z'n allen in de sportschool om kunnen lachen. Heb 19 december 2 verstandskiezen laten trekken en een jongen (helemaal gestoord) uit mijn gym wilde ze overkopen. Na lang onderhandelen heeft hij ze op NYE gekocht voor €50,- per stuk. Goede deal dacht ik zo![]()

komt er nog een nieuwjaars editie van dit topic? vandaag morbid obese gast in xxl bigger is better shirt respect dat ie er wat aan probeert te doen maar het zag er toch wel vrij grappig uit
oké oké ik geef toe....
nu ik een idiote crossfitter in de gym aan de slag heb gezien
snap ik een pietsie jullie gebash....
meneer ging een bar muscle up doen....
kipping!
kwam nauwelijks tussen de pull-up-bars door en zijn hoofd ging zowat door het plafond
en nee....meneer kon hem niet strict (al beweerde hij dat dat in de ringen wel lukt...allicht, met een goede false grip hoef je daar ook vrij weinig mee te doen, oefen daar dan mee!)
ik vond het maar eng!

Wij hebben geen nieuwe mensen in de gymzo op verheugd
had wel zin in vers vlees
Nieuwelingen die alles bezet houden en gewichten gebruiken op een totaal verkeerde manier om vervolgens hun zooi niet op te ruimen. Daar heeft iedereen toch zin in![]()