XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

What the f**k :roflol:

Niet specifiek gerelateerd aan de sportschool maar we hebben er wel met z'n allen in de sportschool om kunnen lachen. Heb 19 december 2 verstandskiezen laten trekken en een jongen (helemaal gestoord) uit mijn gym wilde ze overkopen. Na lang onderhandelen heeft hij ze op NYE gekocht voor €50,- per stuk. Goede deal dacht ik zo :o

Oh my god:o

Wat een held :roflol:

Misschien kan je nog wel meer deals met 'm sluiten. Heb je lang haar? Of nog wat oud ondergoed waar je best vanaf wil?

IK had het niet gedaan voor dat geld, puur omdat 't fucking creepy is :o

komt er nog een nieuwjaars editie van dit topic?

vandaag morbid obese gast in xxl bigger is better shirt

respect dat ie er wat aan probeert te doen maar het zag er toch wel vrij grappig uit

eigenlijk teveel om op te noemen

topper van de dag was toch wel de mevrouw die op zo'n wiebelbal ging staan om te gaan zwaaien met een kettlebell en vervolgens door d'r enkel ging

zat beneden wel mooi van haar salade te genieten dus niets ernstigs

Bij mij is het ook kermis zowat :o

oké oké ik geef toe....
nu ik een idiote crossfitter in de gym aan de slag heb gezien
snap ik een pietsie jullie gebash....

meneer ging een bar muscle up doen....
kipping!
kwam nauwelijks tussen de pull-up-bars door en zijn hoofd ging zowat door het plafond
en nee....meneer kon hem niet strict (al beweerde hij dat dat in de ringen wel lukt...allicht, met een goede false grip hoef je daar ook vrij weinig mee te doen, oefen daar dan mee!)

ik vond het maar eng!

• Like
Waarderingen: Ot92
Welcome to the dark side, NickyWL.
Je begint het eindelijk in te zien.

• Like
oké oké ik geef toe....
nu ik een idiote crossfitter in de gym aan de slag heb gezien
snap ik een pietsie jullie gebash....

meneer ging een bar muscle up doen....
kipping!
kwam nauwelijks tussen de pull-up-bars door en zijn hoofd ging zowat door het plafond
en nee....meneer kon hem niet strict (al beweerde hij dat dat in de ringen wel lukt...allicht, met een goede false grip hoef je daar ook vrij weinig mee te doen, oefen daar dan mee!)

ik vond het maar eng!

Ik zag het al van een afstand en moest er ook om lachen :roflol:
Het leek op een spartelende vleermuis die zich niet goed kon vasthouden aan de bovenkant van de grot :o

• Like
Wij hebben geen nieuwe mensen in de gym :( zo op verheugd

Ik lach helemaal nergens om want ik ben al 2 dagen niet geweest.

Griep is een b*ch :(

Bij ons wel

Ik ga weer lekker veel lachen de komende paar weken :o

Nieuwelingen die alles bezet houden en gewichten gebruiken op een totaal verkeerde manier om vervolgens hun zooi niet op te ruimen. Daar heeft iedereen toch zin in :p

Dit inderdaad

weet niet of t lachen opweegt tegen een halfuur improviseren en wachten

Terug
Naar boven