AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Zijn dr ook die snacht's aan het trainen zijn dan?

ja, een paar, een stel bewakers, en volgens mij ook nog een chirurg die vaak nachtdiensten had ofzo... Sprak een tijd geleden een keer met een stagemedewerker... die had ook eens dienst van 24.00-07.00 :D

Dan zou ik lekker rond een uur of 6 beginnen:)

ik train liever om 11/12 uur savonds dan om 6 uur sochtends ;) ben niet bepaald een ochtendmens :o

Mensen waarvan de bovenbenen zowat even breed zijn als de kuiten. Satéprikkers. :o

Mensen waarvan de bovenbenen zowat even breed zijn als de kuiten. Satéprikkers. :o
of grote kuiten ?

moet je hier eens kijken 3/4 haat benen trainen en doet het gewoon niet, lachen zelfs met je als je het wel doet .. :p

ot: de grote gaten in de vloer die ik perongeluk maakte

Denk dat er meer mensen deadliften dan kuiten trainen :rolleyes:

Negert in de sportschool met zijn 60kg wegende trainingsmaatje die doet alsof hij van alles weet. "Jaaa, ik sta op het podium en doe dan deze routine" etc etc, poserend voor de spiegels. Kuiten zo groot als zijn bovenarmen en zijn bovenbenen net iets groter dan de kuiten. Deed extra mijn oordopjes uit om te horen wat hij allemaal aan het zeggen was en toen kwam er iets uit van:
"Kai is like......... seperation, like........ wow."

Bij elke oefening schreeuwt hij de sportschool bij elkaar en dan kijk je naar het gewicht.. 60kg t-bar rows :o. Die kerel stinkt ook echt als een onbenul, gewoon vies man haha.

Ik moest vandaag lachen om zo'n gast (eigenlijk irriteerde ik me eraan) die telkens sletjes op een k*t manier zei met zon irri toontje. Wij hebben glazen ramen waar je gewoon mensen buiten kunt zien lopen en bij elk meisje riep die steeds: sletjes echte sletjes tegen zijn vriend.

Lol wat een loser was dat wel goed gelachen, maar dit zeg je toch niet man !

Ik moest vandaag lachen om zo'n gast (eigenlijk irriteerde ik me eraan) die telkens sletjes op een k*t manier zei met zon irri toontje. Wij hebben glazen ramen waar je gewoon mensen buiten kunt zien lopen en bij elk meisje riep die steeds: sletjes echte sletjes tegen zijn vriend.

Lol wat een loser was dat wel goed gelachen, maar dit zeg je toch niet man !
ik wel... als het ook daadwerkelijk sletjes zijn.

ecto die lange trainingsbroek tot boven zijn heupen trekt om tog een 3kwarts broek aan te hebben
tis den blanke urkel denk ik

haha vriend van mij liet scheet tijdens bp xD was opzich best leuk xD

hardcore betekend hardcore scheten en boeren :hedbang:

ik boer altijd voluit in me gym :)

1 of andere surinaamse jongen die volgens mij uit een inrichting ontsnapt is ofzo (best zielig eigelijk) en als je dan op zijn apparaat staat te wachten en vraagt offie klaar is zegt ie nee. en dan gaat ie gewoon zitten en voor zich uitkijken, probeert ie nog een setje maar hij krijgt het gewicht niet van ze plek, na 5 minuten druipt ie dan toch maar af :p
Vervolgens pakt ie +/- 100 pepermuntkussentjes bij de balie en gaat ze 'stiekem' naar binnen zitte proppen in de kleedkamer xD

Of gays die een uur op je apparaat wachten, vervolgens 1 setje doen met 1 kilo en weer weggaan

Terug
Naar boven