AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Opgespoten gasten die veel minder kunnen drukken dan mijzelf ;d

kracht is voor mij een bijzaak :)

ik bench lieven maar 50 kilo en lijk dat ik 100 kilo bank dan ondersom.

kracht is voor mij een bijzaak :)

ik bench lieven maar 50 kilo en lijk dat ik 100 kilo bank dan ondersom.

Maar als je jouw hele leven niet meer dan 50 kilo kan bankdrukken, zal je er ook nooit uitzien alsof je 100kg kan drukken. En als je 100kg kan bankdrukken zal je er ook niet uitzien alsof je hooguit 50kg aankan :D

--

Laatst bewerkt:
Stond je in de spiegel te kijken dan, met je 15%?

ahaha scherp gezien.

Bij ons komt altijd een vrouw (45jr - 100+kg) en niet gespierd, die heeft een soort trainingsbroek zwaar strak zitten, en dan een string aan. Zie het maar voor je, een dik wijf met een string en een zweetnaad. Daar moet ik altijd om lachen haha.

Ik had vandaag een pauper gezien wat ging schaduwboksen tegen zichzelf in de spiegel. Daarna ging hij 3x een handstand doen tegen de muur. Ik moest toch wegkijken en proberen om niet te lachen.

Ik ging laatst schaduwboksen in de gym voor de spiegel....

Ik heb verloren :(

bump

Gisteren een jongen die serieus dacht binnen 1,5 maand breed te gaan worden.

toen ik begon over veel eten (3000kcal of meer), hard trainen en goed slapen puilden ze ogen bijna uit van ongeloof...

daarna ging ie vrolijk 45 min continu supersetten tussen smith machine benchpress, lat pulldown en biceps curls..... met ook nog een redelijk belabberde techniek... en datzelfde deed ie vandaag weer....

Vandaag in gym, summer 6-pack dude.
Kwam binnen vriendelijk goeiedag etc zag hem lat pulldown doen, was allemaal wel goed maar dan begint hij plotseling heen en weer te springen 25 kg leggpressen supersetten met lat pulldown, BP, curls en er direct terug heen en weer springen.
Zag je direct de ganse gym met een brede smile op hun gezicht :p

Vandaag toch gelachen in de gym om een gast die aan het benchpressen in de smith was, hij liet de stang misschien max 5cm zakken en weer omhoog zo heeft hij 4 setjes gedaan! ik hield het niet meer.

Vandaag in gym, summer 6-pack dude.
Kwam binnen vriendelijk goeiedag etc zag hem lat pulldown doen, was allemaal wel goed maar dan begint hij plotseling heen en weer te springen 25 kg leggpressen supersetten met lat pulldown, BP, curls en er direct terug heen en weer springen.
Zag je direct de ganse gym met een brede smile op hun gezicht :p

Lijkt haast wel of we het over hetzelfde gastje hebben :D :D

stond vndaag iemand barbell curls in de smith te doen :roflol:

stond vndaag iemand barbell curls in de smith te doen :roflol:

n*gger what?!

ik vond het al om te huilen toen ik iemand vandaag curls zag doen met een oly stang vanuit de incline bank.... en dan helemaal met de stang omdraaien zodat hij zijn "epic" biceps kon chekken in de spiegel :cool:

Loop ik gisteren de wc bij de kleedkamers in, staat daar een vrouw dr haar te verven. Wtf..

Terug
Naar boven