MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gisteren ik wou buikspier oefeningen doen op apparaat. Zit er zo'n ouder kerel op, dus ga tegen over hem staan en kijk hem beetje aan (gaat hij er misschien wat sneller af)

Deze kerel denkt dat hij helemaal de man is hier in ons dorp.. hij doet aan survival en is sportman van het jaar geworden hiero ... in de sportschool doet hij krachtoefeningen altijd super zwaar en voert ze helemaal fout uit.. en kijkt ondertussen beetje rond of mensen zien hoe zwaar hij wel niet tilt..

Maargoed, ik stond hem dus aan te kijken. Opeens zegt hij : ja sterke man he!
Toen keek ik naar z'n gewicht en zag dat hij weer eens 100 kilo eraan had hangen.... pff
Toen zei ik dus: Mwa je doet de oefening helemaal fout...
Hij zegt: nee hoor hoezo?
Ik zei: Je gebruikt je benen...
Hij zei: Nee hoor..
Ik zei: Leg je benen dan eens over voeten steun heen i.p.v. dat je ze erop zet.

Ondertussen waren er al een stuk of 8/9 mensen komen kijken die er omheen stonden , die vingen blijkbaar ons gesprek op :D

hij legt dus z'n voeten over de steun. En krijgt en nog niet eens een cm beweging in ! :D
Toen zegt hij: goh, volgens mij heb je me te pakken :(
Toen vroeg hij , hoeveel kilo moet ik dan doen?
Ik zeg: Denk zo'n 60 kilo...
Hij was eigenwijs en deed toen 80, ook dat lukt niet....
Vervolgens stapte hij van het apparaat en liep tenenkrommend weg.. Toen kon ik dus mooi me buikspieren trainen :cool:

Buikspieren op een apparaat .. wat een gay :p? :fa: Haha sorry Mart... haha tot maandag :) zullen we even wat krachten laten zien!

Laatst bewerkt:
Ik had vandaag een pauper gezien wat ging schaduwboksen tegen zichzelf in de spiegel. Daarna ging hij 3x een handstand doen tegen de muur. Ik moest toch wegkijken en proberen om niet te lachen.

Deed vroeger ook altijd handenstand :D. Tegen de muur en dan opdrukken.

Niet gezeverd!

2 mooie dames die duidelijk niet wisten wat ze aan het doen waren.
Moest lachen om hun gekloot alleen beetje jammer dat er 2 voor mij behoorlijk zware dumbbells boven me hoofd hingen.
Geen goed moment om concentratie te verliezen.

Kerels die voor de eerste komen fitnesse en dan zogezegd 60 kilo benchen met een rom van 5 cm en dan tegen mekaar zeggen dat ze enorm sterk zijn :)

een kerel die in een zwarte polo traint...... met zijn kraagje omhoog :')

Kerels die voor de eerste komen fitnesse en dan zogezegd 60 kilo benchen met een rom van 5 cm en dan tegen mekaar zeggen dat ze enorm sterk zijn :)

Hahaha heb ik ook al tegengekomen :D.
Zo was er is eentje die voor de eerste keer 70kg wou benchen, toen hij de stang naar beneden liet zakken schreeuwde hij meteen om hulp :P.

Bij mij zit er een Turk (wel aardige kerel op zich, traint nooit benen) die echt altijd loopt te grommen en kreunen als die traint. Drukt 120 of 130 ofzo maar als die 50 kilo military presst in de smith dan komt er toch een berg geluid uit dat ik m amper serieus neem. Denk dat ik volgende keer maar zeg dat ie t moet laten hangen omdat ik nog op moet warmen om m te trollen :trollface:

Vandaag was ik aan het squatten(toch maar benendag) en toen vroegen 2 mocro's wat voor oefening ik deed.

als gasten met hun zij richting de spiegel met een arm en achteroverleunend bicep curl doen en dan de hele tijd hun bicep zitten te checken

---------- Post added di 21 jun 2011 at 00:58 ----------

dit herken ik ook bij ons haha

Kerel bij ons rondloopt die er z'n beetje uitziet als de avatar van franksnip.
Gigantisch breed bovenlijf. behoorlijk sterk maar vergeleken met hoe het eruit ziet toch meer verwacht.
maar hele iele beentjes.
Moet toch lachen als ik het zie bovenarm groter dan bovenbeen onderhand :D

Ik zag een man biceps curl doen met kwart rom 6kg xd

Laatst bewerkt:
Vandaag 2 ecto's van ca. 190 lang BP aan het doen, hing dacht ik aan beide kanten 10kg ofzo, maar al vanaf de eerste rep is de spotter zijn rug aan het trainen, vond wel grappig om te zien.

loopt bij ons weleens zo'n vent rond van iets van 50 in een los trainingspakje die altijd behoorlijk popiejopie doet. Die laad bijvoorbeeld bij benchpress 150% van z'n 1rm erop (80 kilo oid). Doet 3 scheve quarterreps, en vervolgens staat hij op, kijkt je aan, en knikt met zo'n blik van 'tja, ik weet dat het ****ing veel gewicht is, maarja, dat krijg je ervan als je zo'n veteraan bent als ik'.

En deze tijd van het jaar zijn er weer ecto petjespubers die je niet aankijken en geeneens reageren op een 'goeiemiddag' als je binnekomt, maar vervolgens wel stiekem zitten te gluren naar hoeveel gewicht je wel niet gebruikt tijdens oefeningen. Gaap. Gelukkig zijn ze vaak met z'n vieren a vijfen met 1 apparaat bezig, dus veel in de weg lopen ze gelukkig niet.

hahahahhahahaahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhaa herkenbaar!

gister een gozer die zijn shirt uittrok om even te flexen.. terwijl die gast totaal niet in shape was. Aso

:) doe ik continu tussen de setjes, ecto's are mirin....

Vandaag was ik aan het squatten(toch maar benendag) en toen vroegen 2 mocro's wat voor oefening ik deed.

Bij mij kijken ze ook nog steeds raar aan telkens als ik in de smith standing calf raises ga doen.
Alsof ze me over water zien lopen...

Vandaag stond ik iets achterin het krachtgedeelte deadlift te doen, maar wel met gezicht richting spiegel. Komen er wat ectootjes aan die biceps curl gaan doen (zoals ze 3x per week doen) met 4kg.

Gaat er dus 1 van die sprietjes in mijn beeld staan zeg maar, terwijl er plek zat is om ff te moven...

Ik gromde even luidruchtig tijdens de uitvoering van de deadlift, net alsof ik het moeilijk had, toen schoot ie ineens opzij. Luistert goed dat gozertje, die komt er nog wel :D :trollface:

Terug
Naar boven