SHRDD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 6%
Nein, de dubbele dosering ging rectaal. Blijkt een nog betere opname te zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes.. nog een tip. De creatine samen met de scoop inbrengen, werkt echt.Alcohol word langs daar ook snel opgenomen dus zal het voor creatine ook wel zo zijn.Straks eens proberen met creatine dan.
Je hoeft niet in de gym rond te lopen op oude leeftijd,je kan ook wat in de kleedkamer/douche rondhangen![]()

Enkel de scoop....watje,ik stop er gewoon de ganse pot mee in.Succes.. nog een tip. De creatine samen met de scoop inbrengen, werkt echt.
Enkel de scoop....watje,ik stop er gewoon de ganse pot mee in.
was iemand vandaag aan het deadliften en deed papiertjes (om machines schoon te maken) om de bar om te bar en maakte zijn handen vochtig om vervolgens de bar te pakken.
wat kan daar de reden voor zijn? ik vond het in elk geval wel grappig
Klinkt als de beste oplossing als je je handschoentjes bent vergeten

Gast met een Vin Diesel fysiek die met moeite 10x70kg op de chest press machine haalde en even later al flexend bij de vrouwtjes rond ging lopen.
Uiteindelijk heeft hij nog 2x5x80 en 2x86 gedaan, kerels dropen lichtjes vernederd af.Vorige week twee gozers wat aan het lachen met een jonger gastje (18 jaar, denk 60-70 kg, 175 lang ofzo) in de gym. Twee gasten waren zelfde postuur wat als mij, iets vetter wel :')
Deden stoer over hoeveel ze wel niet kunnen benchen, zeker 65kg jonguh! Smal gastje wou ook benchen en gozers waren hem wat aan het uitlachen 'jij krijgt die barbell toch wel omhoog he'. Ik moest mijn lach al inhouden want ook al is het een smalle kerel, bench is voor zijn postuur vrij veel maar dit wisten ze niet. Begon eerst op te warmen, hing er daarna 65kg aan terwijl gasten vroeger of ze moesten helpen. Zei hij heel droog 'neenee, ik ben nog aan het opwarmen'. Dronk net van mijn water, heel de muur natUiteindelijk heeft hij nog 2x5x80 en 2x86 gedaan, kerels dropen lichtjes vernederd af.
was aan het opwarmen met 70 kg.en kwam ne gast van 105 kg mij beetje uitlachen omdat hij 90kg dl deed.Heb ik ook eens voorgehad maar dan met de DL.was aan het opwarmen met 70 kg.en kwam ne gast van 105 kg mij beetje uitlachen omdat hij 90kg dl deed.
Ben dan tot 120 kg gegaan voor 10 reps 155 kg 1 rep.Niet bijzonder veel gewicht maar hij is na 1 setje van 90 kg wat anders gaan doen aan de andere kant van de gym.
gast woog 45kg meer dan ik, ik woog er toen 60 op het einde van de cut.
Ze noemde diene gast in de gym "de vochtzak"
hij was aan het kuren ook.hield alleen maar vocht vast precies.vandaar dat ik hem de vochtzak noemde90 kg voor een gast van 105 kg..als hij geen blessures heeft of zo is dat ook gewoon nogal weinig, in vergelijking met iedereen behalve meisjes die net beginnen dan.