AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ecto's die 50x voorbij de spiegel moeten lopen en dan "proberen" ongemerkt hun biceps te flexen :D

ooooh zo herkenbaar is dat:P

Eigelijk vervelend, alle db's en gewichten, ... lagen verspreid over de gym, maar dat de vrouw achter de balie, die echt irritant is, dit allml moet opruimen maakte het toch nog best grappig :D

Ik lach altijd als iemand een scheet laat en van niks weet.

Als er weer eens eentje in slaap valt op de gym-matten van het buikspierhoekje

Kwam een nieuwe gozer tegen en vvroeg toevallig wat zn doelen waren.
Hij zei dat ie zo droog mogelijk wou worden en niet al te zwaar trainen.

Hij zei zo: Ik ben bang dat ik te breed word :P

omg was het maar zo hihi

supermocro's die tussen hun girlysets de behoefte niet kunnnen weerstaan kickbox bewegingen te maken terwijl duidelijk te zien is hun techniek dat ze ook die sport niet beheersen.

Een jongen die er een vaste eigenschap van heeft gemaakt zich voor en na het trainen te wegen, en maar balen dat hij nog niet aangekomen is..

Ik lach om de grappen die soms gemaakt worden...

In de gym lach ik nooit, heb er wel al een paar keer gehuild.

Een jan doedelzak die al meer dan 3 jaar de zelfde oefeningen doet puffend en steunend 4kg dumbbells biceps traint en nog geen mm gegroeid is in die 3 jaar, en het ergste hij zit om zich heen te kijken of er ook mensen kijken en hij voelt zich superieur, ik lig dan in een deuk.

Vandaag een lookalike van die nieuwe reclame van Holland in the Hood oid. Pakte een ez curl bar, gooide er 5kg aan beide kanten aan, pakten hem met een overhand grip, en ging vervolgens rechtop staan en heel lichtjes naar voren buigen. Heel langzaam naar voren, en langzaam terug, heel gecontroleerd. Zelfs heel bewust in en uit ademen. Ik stond verbaast.
Hij keek er nog moeilijk bij ook...
Met zijn lange shirt, gouden ketting en ringen...

Iemand was klaar met het trainen, ging die zich wegen met een jas aan. (ecto)

Haha iedereen ging stuk.

Iemand kwam binnen met straps rond zijn polsen. Hij begint met opwarmen met 4kg dumbbells door ermee te zwaaien.

Toen gebruikte hij zijn straps, om te gaan bankdrukken in een smith machine!

Een kerel die altijd vreselijk veel lawaai maakt als hij een oefening doet. Je kan uitademen als je een oefening doet, en je kan roepen en hijgen als die kerel. Het beste is nog dat hij maar 1 keer per week komt, amper gewicht pakt, maar 1 setje doet per oefening en op een half uurtje al weer buiten is.

Verder lach ik ook wel eens met die gastjes die komen trainen in een "marcelleke" (wtf is daar het Nederlands woord van? Zo'n shirt zonder mouwen en lage hals). Ze hebben dan ook altijd zo'n handschoentjes aan (handschoentjes voor wielrenners nota bene). Het beste is nog dat ze dan denken breed te worden van gewoon te doen waar ze zin in hebben. 1 setje van dit, 1 setje van dat, meestal zijn ook deze gasten weg na een half uur en komen ze 2 keer per week eens.

Dat je door curlbros word aangekeken alsof je de domste oefening ooit doet als je squat

Dat de enige been oefening die ik vanavond gedaan zag worden door een oude man met jam pot glazen die schuin op de leg press zat, aan het staren naar 3 jongens die cardio aan het doen waren

Terug
Naar boven