XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Zou ook expres voor je gaan staan

Lol trainingen zijn zwaar zat. Niet echt ruimte om te lachen. Wel om te lijden...

Laatst bewerkt:
Om mezelf .. ;)

Nice :roflol:

Gasten die stiekem in een hoekje zitten te lachen, omdat ik CGBP doe en hun denken dat ik BP helemaal verkeerd doe. Komt 'ie gisteren naar me toe om te vragen wat m'n schema is, heeft ook hij nog nooit gehoord van rippetoe en weet geen fl**ker van oefeningen. Die maat van hem denkt ook dat hij alles is, arrogant kijken en zo, en hij loopt te cheaten als een mofo met curls van 10 kg. :rolleyes:

Kerel die breed loopt te doen terwijl die zwaar ecto is en vervolgens shrugs gaat doen met 40kg die die amper opgetild krijgt en vervolgens zijn schouders amper omhoog krijgt :o

Om mezelf (van ellende) dat ik bij de laaste squat rep langzaam door mijn benen zakte en hem moest laten vallen op de veiligheidsbalk... :)

Ik zag vandaag een ecto rasta n*gger trainen. Hij begon met hele vage tricep pulldowns en begon zijn biceps daarna steeds te trainen. Hij trainde zijn benen wel met de 180 graden legpress. Ik zag hem ook tussen de rust sets steeds bezig met zijn mobieltje. Maar toen hij naar de 45 graden Legpress ging gebeurde er iets heel ergs. Hij deed er maar liefst 30 kilotjes op en begonnen tijdens het pressen gewoon te bellen?!! haha :o :D ???
ik heb heel erg veel moeite gedaan om mijn lach in te houden en deed alsof ik zat te grommen en persen tijdens mijn flys en liep daarna met een grijns weg.
:o:eek:???

als ik otherwizethen zie trainen moet ik altijd wel lachen

Gast die gister alleen maar rondjes aan het lopen was en aant bedenken wat die zou gaan doen ofzo, in 1.5 uur (kwam zelfde moment, ging zelfde moment weg) heeft hij gedaan: 2x chestpress, gecurlt in het squatrek en nog 1x hyperextensions. en liep nog heel breed rond de dochter en vriendinnen van de baas rond die totaal gedesinteresseerd leken. sommige mensen vraag je echt af wat ze doen in de gym

Endo gebruikt dianabol en crea. Weegt 86 kilo en is rond de 24 jaren oud.
Ziet er niet uit, want hij kan niet meer dan 3 x 50 benchen.

Mensen die hard gaan op PWO Boosters:D Mooi man.

Sinds kort train ik bij een andere gym (oude gym dumbbells tm 22kg, en begon steeds meer dingen te missen die ik wel wil hebben).

Vandaag in de kleedkamer.

Ik kleed me uit, zegt een behaarde turk naast me: Gebruik jij anabolen??, dus ik begin te lachen en vraag aan hem of hij pokon gebruikt. Gast begint te toeteren dat ik te breed ben iig boeiend.

Zegt een andere gast naast hem, ja we gaan zo zien of hij anabolen gebruikt als hij gaat douchen (insinuerend op een kleine derde been). Dus ik begin hard te lachen en zeg, de enigste met kleine derde beentjes zijn jullie, douchen jullie thuis ook altijd met je onderbroek aan?. Zegt de ene tegen mij: Nee ik wil nu niet douchen want heb men haar net goed! (OMG!!!!11 dacht ik). iig die behaarde turk voelde zich gekrenkt omdat hij zelf ook douchte met onderbroek aan. heb hem gezegd dat hij maar een lieve vriendin moest zoeken die het wel zou begrijpen.

Tot zover lachen met ecto's deel 1.

Wat een mongels.

Terug
Naar boven