XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

dat ik vandaag weer wat heb geleerd van 2 eckte ecto boizzz... zo zie je maar, je bent nooit te buff om nog wat te leren :)

Gister nog, wil net beginnen met benchen, twee van die sjappies gaan voor me zitten.
Na me derde set dachten ze dat ik klaar was, dus stonden ze al op, ik ging alleen maar meer gewicht eropgooien :| en gingen ze weer zo dom voor me zitten en naar me staren, heb toen me benen omhoog gegooit en een dikke poepert gelaten, hun oren klapperden een half uur later nog..

lekker, vandaag liet ik ook al de hele tijd scheetjes. was me trainingspartner niet zo blij mee. maarja, hard trainen = scheetje laten.

Zo'n ecto in mijn sportschool die altijd samen traint met een andere ecto. Ecto 1 probeert zelfde gewicht te doen als ecto 2 bij de benchpress en heeft letterlijk alleen zijn mini schouderbladen op de bank, zijn voeten staan op de grond, zijn benen vrijwel haaks op de grond erboven wat maakt dat zijn lichaam in een dergelijk onnatuurlijke houding gewrongen wordt dat ik het niet eens na kan doen.

Vervolgens moet ecto 2 alsnog de helft van die 80 KG assisteren :D.

Daarnaast worden er ventjes aangenomen van misschien 17 jaar en die krijgen dan een shirt aan van "motivator" of "instructor" terwijl ze niet eens een maand trainingservaring hebben en geen enkele oefening correct uit weten te voeren. Zal wel goedkoop zijn voor de eigenaar op die manier...

Wtf, magnus, waar kan ik me inschrijven voor zo'n baan :p

haha vandaag weer iemand die probeerde te curlen in de smith

Zo'n ecto in mijn sportschool die altijd samen traint met een andere ecto. Ecto 1 probeert zelfde gewicht te doen als ecto 2 bij de benchpress en heeft letterlijk alleen zijn mini schouderbladen op de bank, zijn voeten staan op de grond, zijn benen vrijwel haaks op de grond erboven wat maakt dat zijn lichaam in een dergelijk onnatuurlijke houding gewrongen wordt dat ik het niet eens na kan doen.

Daarnaast worden er ventjes aangenomen van misschien 17 jaar en die krijgen dan een shirt aan van "motivator" of "instructor" terwijl ze niet eens een maand trainingservaring hebben en geen enkele oefening correct uit weten te voeren. Zal wel goedkoop zijn voor de eigenaar op die manier...

Cool story bro

Laatst bewerkt:
220 legpressen met een rom van nog geen 10cm, en dan 10 reps in 5 seconden ofzo, zie je het voor je?

Ik zeg vriend, doe hem eens helemaal omlaag, in ieder geval tot 90graden. Toen lukte het ineens pas bij 120kg :P Altijd mooi om die ego's in een klap kapot zien gaan.

Phags die overal om lachen en alles vervelend vinden.

Gym is speelkwartier voor mij, harde muziek pompen. Even net dat extra setje doen om die pomp erin te krijgen en paar zyzz moves tussen de setjes.

Heeeeeerlijk al die haters.

Ik ga me inschrijven in de Gym waar jij traint.

ik wil niet racistisch doen ofso maar bij de sportschool waar ik heen ga zijn 3/4 van de mensen van die dikke turken of ecto turken.
dat opzig is geen probleem alleen als ze dan puffen en steunen bij een bp van 35 kg die ze steeds maar 10 cm optillen, en daarna mij ook nog gaan verbeteren omdat ze denken dat ze het wel beter weten dan een 14 jarige hollandse jongen, meestal zijn ze stil als je ze duidelijk maakt dat je wel weet hoe het moet, en 65 goed presst. die gasten zitten daar naar mijn weten al jaren en ik ben in 7 maanden meer in massa gegroeit dan all die zogenaamde gangsters bij elkaar

Haha, je bent zelf ook een 14-jarige ecto dude. :o

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 18:34 ----------

als ze een squatrek hebben kom ik ook!

Is toch niet nodig? Ik unrack de barbbell van de BP en leg hem in je nek. :)

Haha, je bent zelf ook een 14-jarige ecto dude. :o

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 18:34 ----------

Is toch niet nodig? Ik unrack de barbbell van de BP en leg hem in je nek. :)

haha ja dat doe ik nu in mijn gym maar dat schiet niet op. ik wil meer kilo's:D

heb vandaag weer om het gastje moeten lachen die ik 2-3mnd terug wat advies heb gegeven dat hij eens moest gaan eten. jaja doe ik.

tijd lang niet gezien, nog steeds ecto als ****.

Ik zeg; wat doe je hier nog?
Hij; ja spieren bouwen man.
Ik; welke spieren?
Hij flext zijn armpjes
Ik; dat vraag ik, welke spieren?
Hij wijst naar iets wat op biceps moesten lijken.
Ik; span ze nu eens aan dan...
Hij; doe ik al man...
Ik; bijdraaien en verder trainen.

Als ik iemand advies geef en hij doet er dan helemaal niks mee, ben ik er wel klaar mee.

Terug
Naar boven