Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dat mensen opmerken dat je diep gaat met squatten, terwijl ik nog aan het rekken ben om op diepte te komen :roflol:

Mensen die swingen met db van 2 à 3 kilo.

Dat een dbber van de strongmen sectie zei dat ik volgend jaar wedstrijd kon gaan draaien!

Dat gaat me alleen lukken als ik als log fuctioneer :D

Eeen ecto( beachboy) die me vertelde dat als ik squat onder parallel dat dat de verkeerde techniek is. En dan zijn vrienden erbij haalt van kijk zo hoort het niet. Ik heb hem haar fijn verteld dat hij uit me ogen moest verdwijnen anders gooide ik de bar op zijn k*nus. oh wat was ik chagrijnig van die kerel

Eeen ecto( beachboy) die me vertelde dat als ik squat onder parallel dat dat de verkeerde techniek is. En dan zijn vrienden erbij haalt van kijk zo hoort het niet. Ik heb hem haar fijn verteld dat hij uit me ogen moest verdwijnen anders gooide ik de bar op zijn k*nus. oh wat was ik chagrijnig van die kerel

Haha, gewoon doorknallen. Oordoppen in en focussen op die set!

ging niet voor niets haar fijn vertellen dat ze op moeten rotten haha. hij was nieuw dus wist nog niet dat ik sterkste man van het dorp was.... rot beachboy Daarna was hij ineens heel aardig.... loser

Lol, waar haalt hij het lef vandaan om een giant advies te geven? :eek:

Moet je er wel even bijvertellen dat het dorp bestaat uit 112kg Roderickt en 10 ecto's ;)

Er is bij ons een turk van in de 30 die altijd bij iedere oefening schreeuwt of zijn leven er van af hangt. En als je dan ziet welk gewicht hij heeft, lach je je kapot. Ohja, de oefeningen doet hij ook altijd verkeerd.

Zucht.

Er is een man bij mijn sportschool en hij meent het zich echt helemaal

Hij is niks
en gaat kong fu oefeninigen doen onder het traine ???
weetwel zo heel overdreven xdd

ik wil niet racistisch doen ofso maar bij de sportschool waar ik heen ga zijn 3/4 van de mensen van die dikke turken of ecto turken.
dat opzig is geen probleem alleen als ze dan puffen en steunen bij een bp van 35 kg die ze steeds maar 10 cm optillen, en daarna mij ook nog gaan verbeteren omdat ze denken dat ze het wel beter weten dan een 14 jarige hollandse jongen, meestal zijn ze stil als je ze duidelijk maakt dat je wel weet hoe het moet, en 65 goed presst. die gasten zitten daar naar mijn weten al jaren en ik ben in 7 maanden meer in massa gegroeit dan all die zogenaamde gangsters bij elkaar

Laatst bewerkt:
ik wil niet racistisch doen ofso maar bij de sportschool waar ik heen ga zijn 3/4 van de mensen van die dikke turken of ecto turken.
dat opzig is geen probleem alleen als ze dan puffen en steunen bij een bp van 35 kg die ze steeds maar 10 cm optillen, en daarna mij ook nog gaan verbeteren omdat ze denken dat ze het wel beter weten dan een 14 jarige hollandse jongen, meestal zijn ze stil als je ze duidelijk maakt dat je wel weet hoe het moet, en 65 goed presst. die gasten zitten daar naar mijn weten al jaren en ik ben in 7 maanden meer in massa gegroeit dan all die zogenaamde gangsters bij elkaar

Zijn hier meerdere dinen waar ik om kan lachen :roflol:

Terug
Naar boven