- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eeen ecto( beachboy) die me vertelde dat als ik squat onder parallel dat dat de verkeerde techniek is. En dan zijn vrienden erbij haalt van kijk zo hoort het niet. Ik heb hem haar fijn verteld dat hij uit me ogen moest verdwijnen anders gooide ik de bar op zijn k*nus. oh wat was ik chagrijnig van die kerel
Haha, gewoon doorknallen. Oordoppen in en focussen op die set!
Inderdaad maar dan gaan ze voor je staan en kan je niet focussen op 1 punt op de muur of plafont ofzo
ging niet voor niets haar fijn vertellen dat ze op moeten rotten haha. hij was nieuw dus wist nog niet dat ik sterkste man van het dorp was.... rot beachboy Daarna was hij ineens heel aardig.... loser

Lol, waar haalt hij het lef vandaan om een giant advies te geven?![]()
hahahahahaha stoer doen tegen over vrienden denk ik?

Moet je er wel even bijvertellen dat het dorp bestaat uit 112kg Roderickt en 10 ecto's![]()
je hebt het zelf gezien! Maarja gewonnen is gewonnen en daar doen we het voor!ik wil niet racistisch doen ofso maar bij de sportschool waar ik heen ga zijn 3/4 van de mensen van die dikke turken of ecto turken.
dat opzig is geen probleem alleen als ze dan puffen en steunen bij een bp van 35 kg die ze steeds maar 10 cm optillen, en daarna mij ook nog gaan verbeteren omdat ze denken dat ze het wel beter weten dan een 14 jarige hollandse jongen, meestal zijn ze stil als je ze duidelijk maakt dat je wel weet hoe het moet, en 65 goed presst. die gasten zitten daar naar mijn weten al jaren en ik ben in 7 maanden meer in massa gegroeit dan all die zogenaamde gangsters bij elkaar