- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik lach om die kleine ectos die al gaan lopen huilen in de sportschool omdat de eieren in de supermarkt ietsjes duurder zijn geworden.

Hee was jij weer betrokken lolEh? Het was allang achter de rug hoor broeder. Niks (meer?) aan t handje.
Eh? Het was allang achter de rug hoor broeder. Niks (meer?) aan t handje.

Wacht even: jij hebt personeel gespot in de Basic Fitbasic fit personeel die mij vraagt of ik een kerel onderarm oefeningen kan uitleggen

ik lach om die kleine ectos die al gaan lopen huilen in de sportschool omdat de eieren in de supermarkt ietsjes duurder zijn geworden.

iemand achter de balie jaWacht even: jij hebt personeel gespot in de Basic Fit![]()

Dat is ook het enige personeel dat er te vinden is in een Basic Fit of Fit For Free: een toegangstroel die voorkomt dat iedereen in en uit loopt.
Dan moet je eens bij mij langs komen.buffe kerels die huilie huilie doen vind ik toch nog iets erger,al dan niet om eieren![]()

Waarom niet gewoon neerleggen dan yo? Je kan ze toch op je knieën zetten en dan omhoog komen?Ik was een incline dumbell press aan het doen en liet de dumbells aan het einde van de set vallen, en toen viel eentje daarvan recht op m´n bidon en toen knalde de bidon uit elkaar met het water erin..![]()
Ik was een incline dumbell press aan het doen en liet de dumbells aan het einde van de set vallen, en toen viel eentje daarvan recht op m´n bidon en toen knalde de bidon uit elkaar met het water erin..![]()
Het was niet echt neergooien maar het laatste stukje laten vallenWaarom niet gewoon neerleggen dan yo? Je kan ze toch op je knieën zetten en dan omhoog komen?
Het was niet echt neergooien maar het laatste stukje laten vallen
You mad bro?mensen die met dumbbels gooien en mensen die bidons stukmaken.
Na lange tijd blessures ben ik weer begonnen, had nog pasje van basic fit.
Het lijkt net disco. Echt bijna niemand heeft een correcte uitvoering.
Letten amper op het excentrische gedeelte van de oefening en maken de raarste neeuk bewegingen.
Tot slot lopen veel mensen hard aan die gewichten te rukken, waarom doen ze dat? Het lijkt wel of iedereen wil laten zien wat die kan...