Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ik lach om die kleine ectos die al gaan lopen huilen in de sportschool omdat de eieren in de supermarkt ietsjes duurder zijn geworden.

basic fit personeel die mij vraagt of ik een kerel onderarm oefeningen kan uitleggen

Ik was een incline dumbell press aan het doen en liet de dumbells aan het einde van de set vallen, en toen viel eentje daarvan recht op m´n bidon en toen knalde de bidon uit elkaar met het water erin..:D

Ik was een incline dumbell press aan het doen en liet de dumbells aan het einde van de set vallen, en toen viel eentje daarvan recht op m´n bidon en toen knalde de bidon uit elkaar met het water erin..:D
Waarom niet gewoon neerleggen dan yo? Je kan ze toch op je knieën zetten en dan omhoog komen?

mensen die met dumbbels gooien en mensen die bidons stukmaken.

Na lange tijd blessures ben ik weer begonnen, had nog pasje van basic fit.
Het lijkt net disco. Echt bijna niemand heeft een correcte uitvoering.

Letten amper op het excentrische gedeelte van de oefening en maken de raarste neeuk bewegingen.
Tot slot lopen veel mensen hard aan die gewichten te rukken, waarom doen ze dat? Het lijkt wel of iedereen wil laten zien wat die kan...

Na lange tijd blessures ben ik weer begonnen, had nog pasje van basic fit.
Het lijkt net disco. Echt bijna niemand heeft een correcte uitvoering.

Letten amper op het excentrische gedeelte van de oefening en maken de raarste neeuk bewegingen.
Tot slot lopen veel mensen hard aan die gewichten te rukken, waarom doen ze dat? Het lijkt wel of iedereen wil laten zien wat die kan...

mmmmm lijkt me een leuke gym.

Terug
Naar boven