MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

heb vandaag weer om het gastje moeten lachen die ik 2-3mnd terug wat advies heb gegeven dat hij eens moest gaan eten. jaja doe ik.

tijd lang niet gezien, nog steeds ecto als ****.

Ik zeg; wat doe je hier nog?
Hij; ja spieren bouwen man.
Ik; welke spieren?
Hij flext zijn armpjes
Ik; dat vraag ik, welke spieren?
Hij wijst naar iets wat op biceps moesten lijken.
Ik; span ze nu eens aan dan...
Hij; doe ik al man...
Ik; bijdraaien en verder trainen.

Als ik iemand advies geef en hij doet er dan helemaal niks mee, ben ik er wel klaar mee.

Geef mij advies dan :'(

OT:

Afgelopen maand zie ik een kereltje een best wel grote gast meenemen naar de gym. En dan gaan ze db shrugs doen met 8 kilo...................... Elke week weer.........
Gaan ze bankdrukken, gaat die grote met 70 kilo (lees als je hem ziet denk je eerder 90/100) en dan doet die een rom van 10 cm.......

En die kleine dan serieus praten dat het allemaal zo moet XDDD

Niemand zegt er iets van iedereen lacht er gewoon om als ze zien dat zei weer trainen :)

dat ik vanmorgen leg press deed met 90kg en dat er toen zo'n kerel aankwam die mijn 90kg erop liet staan en er vervolgens geen beweging in kreeg.. gninini

-Dat gasten met een grotere UB die nooit benen doen raar gaan kijken dat ik wel squat.

-Dezelfde gasten neerkijkend naar me kijken omdat hun UB groter is dan mij maar nog niet eens hetzelfde kunnnen squaten als mij...

heb vandaag weer om het gastje moeten lachen die ik 2-3mnd terug wat advies heb gegeven dat hij eens moest gaan eten. jaja doe ik.

tijd lang niet gezien, nog steeds ecto als ****.

Ik zeg; wat doe je hier nog?
Hij; ja spieren bouwen man.
Ik; welke spieren?
Hij flext zijn armpjes
Ik; dat vraag ik, welke spieren?
Hij wijst naar iets wat op biceps moesten lijken.
Ik; span ze nu eens aan dan...
Hij; doe ik al man...
Ik; bijdraaien en verder trainen.

Als ik iemand advies geef en hij doet er dan helemaal niks mee, ben ik er wel klaar mee.

Hehehe, laat hem dan gewoon in z'n waarde.. hij is daar wss toch omdat hij "fit" moet blijven.... heb liever 10 ecto's om me heen dan 10 buffels.... alhoewel dat ook weer extra motivatie geeft. Maarja, boeiend laat ze lekker schuin kijken naar jouw als jij gaat curlen met 22kg en aders 1cm eruit spatten nonmnonmnnonmonnm

bij mij is er eentje, wat oudere man die squat op de smithmachine met 70 kg aan elke kant, gaat maar max 10 cm zakken,,en dan kijkt die zo om zich heen alsof die heel zwaar benen traint,,
Ik denk dan doe maar 20 kg aan elke kant en squat zoals het hoort,,

Ik moet altijd lachen om die smalle gastjes, die 2 of 3x per week gaan en daarnaast gewoon niks aan voeding doen en zo licht ''trainen''. Want trainen kun je het niet eens noemen. :p

iedereen toch? iedereen begint met 12-20kg dumbbell press
Durf ik weerleggen. Bij ons beginnen de jonkies meestal met 30-40 kg. Eentje gaat liggen, en 2 andere proberen dan de halter aan te geven. Hoe irritant het soms ook is, lachen is het altijd wel. Zeker als ze dan bijna geplet worden, en ze de kracht niet hebben om de halters terug af te nemen.

Durf ik weerleggen. Bij ons beginnen de jonkies meestal met 30-40 kg. Eentje gaat liggen, en 2 andere proberen dan de halter aan te geven. Hoe irritant het soms ook is, lachen is het altijd wel. Zeker als ze dan bijna geplet worden, en ze de kracht niet hebben om de halters terug af te nemen.

yer bro zeer herkenbaar, dacht ik in het begin ook met 10kg aan iedere kant geen probleem... maar kon het 2x doen daarna niet meer.

Zie je ook vaak dan vooral van die 14-15 die gasten gaan benchen heheheheh

Hehehe, laat hem dan gewoon in z'n waarde.. hij is daar wss toch omdat hij "fit" moet blijven.... heb liever 10 ecto's om me heen dan 10 buffels.... alhoewel dat ook weer extra motivatie geeft. Maarja, boeiend laat ze lekker schuin kijken naar jouw als jij gaat curlen met 22kg en aders 1cm eruit spatten nonmnonmnnonmonnm

O, maar ik laat hem wel in zijn waarde. Het zit niet in me om hem frontaal af te kafferen.

Maar met hem kan er altijd wel een lolletje gemaakt worden dus hij kan het wel hebben zeg maar.

Vind het alleen jammer, zit best potentie in, gezien hij best laag in vet% zit, met een goede clean bulk kan ie een eind komen.

Maar hij wil echt wel gespierd worden, dat merk je aan hem, hij wil er alleen geen **** voor doen, behalve smith benchpress supersetten met lat pulldown apparaat en 1 setje biceps curl.

Pointing_Finger.jpg

Ik heb voor iedereen wel respect in de sportschool zolang diegene niet lawaaierig is maar somssss komen er RARE(=zeldzame) gozers die best epic zijn.

Bijvoorbeeld dit heb ik gezien.

Gozer doet omgekeer squats bij de squatrack.

Zo eentje:
http://www.fitnessscape.com/Merchant2/graphics/00000002/Legend-3138-Squat-Rack.jpg

Dude doet leg curls maar houdt totaal geen spanning op zijn benen bij de negatief. Dus je hoort telkens dat gewicht ketsen tegen het andere gewicht en dat hoor je door de hele gym :P.

O, maar ik laat hem wel in zijn waarde. Het zit niet in me om hem frontaal af te kafferen.

Maar met hem kan er altijd wel een lolletje gemaakt worden dus hij kan het wel hebben zeg maar.

Vind het alleen jammer, zit best potentie in, gezien hij best laag in vet% zit, met een goede clean bulk kan ie een eind komen.

Maar hij wil echt wel gespierd worden, dat merk je aan hem, hij wil er alleen geen **** voor doen, behalve smith benchpress supersetten met lat pulldown apparaat en 1 setje biceps curl.

tjaaaaa....... idd jammer voor hem dan.

Vrouwen die veel krachttraining doen maar alleen met de lichtste gewichten, nooit hoger, nooit.

Ik ben een ecto die een paar weken geleden is begonnen met trainen. Zat ik na een flink aantal oefeningen op de shoulder press klaar met 10kg. Ik van 'hrrrrr'. Kreeg ik er onverwachts totaal geen enkele beweging van. Schoot in de lach van hoe suf dat er uit had moeten zien ... gelukkig keek niemand ;-)

Toen een man van een jaar of 60 de krant doorzat te lezen, terwijl hij 'seated leg curls' aan het doen was, en daar ook een half uur is blijven zitten. :D

Terug
Naar boven