Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Is afhankelijk van hoeveel keer tegen je een bal trapt 3 x 250 per week helpt goed heb ik gehoord.

500x 3 dus. Setjes van 10 is 50 sets 2 x met 2 minuten rust per set. Trust me

Ik heb wel schrik dat met zulke intensieve beentrainingen mn benen te massief gaan worden tov mn bovenlichaam.
Die plotse spiergroei in de benen van tegen een balletje te trappen zal mn bovenlichaam niet kunnen "bijbenen" door met gewichten te trainen.

Ik heb wel schrik dat met zulke intensieve beentrainingen mn benen te massief gaan worden tov mn bovenlichaam.
Die plotse spiergroei in de benen van tegen een balletje te trappen zal mn bovenlichaam niet kunnen "bijbenen" door met gewichten te trainen.
zoek een goede trainingspartner en zorg dat je afwisselt met elkaar met het trappen en in de goal staan. Als je in de goal staat de bal niet vast pakken maar terug slaan. Goed met je hele romp meebewegen zodat je niet enkel je armen traint maar je gehele bovenlichaam.

zoek een goede trainingspartner en zorg dat je afwisselt met elkaar met het trappen en in de goal staan. Als je in de goal staat de bal niet vast pakken maar terug slaan. Goed met je hele romp meebewegen zodat je niet enkel je armen traint maar je gehele bovenlichaam.

Hiermee kan ik al wat. Goed schema,hier ga ik onmiddellijk mee aan de slag. Laat de gainzzz maar komen man.

This one made my day!!!! :D

Hiermee kan ik al wat. Goed schema,hier ga ik onmiddellijk mee aan de slag. Laat de gainzzz maar komen man.
Geen probleem. Vergeet zeker niet genoeg ananas te eten en extra olijfolie. Volgens experts is dit dé manier om snel lean body mass op te bouwen.
Succes verder!

Geen probleem. Vergeet zeker niet genoeg ananas te eten en extra olijfolie. Volgens experts is dit dé manier om snel lean body mass op te bouwen.
Succes verder!

Olijfolie volgens de slimming methode voor snellere en betere opname of gewoon oraal?

Olijfolie volgens de slimming methode voor snellere en betere opname of gewoon oraal?
Volledig jouw keuze. Slimming is het snelste natuurlijk maar oraal kan ook. Wel moet je dan rekenen op een oplaadfase van +- 2 weken waarbij je 4 keer de normale dosis inneemt (best verspreiden over de dag). Ook ongeveer 30-40% meer olijfolie nuttigen oraal dan via de slimming methode aangezien deze gedeeltelijk wordt afgebroken in de lever.

Succes verder!

Dan nog elke avond na vrije trap oefeningen pindakaas op de buik smeren voor de abs en je bent buff binnen, pak hem beet, 3 maanden.

hoe periodiseren jullie je penalties voor maximale hypertrofie?

Friet magie????

Zolang je wahed kopper op de bal oefening maar vaak genoeg herhaalt, dan lopen je traps ook niet achter.

rVkNIqIP.jpg

Zitten een aantal e-nummers in die je spieropbouw behoorlijk ten goede komen, dan heb ik het nog niet over je testosteronspiegel. Eigenlijk is het vals spelen als je dit gebruikt.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven